Real Madrid spiller i Göteborg

13 år 2 uger siden #25 af MMM
Besvaret af MMM på emne Real Madrid spiller i Göteborg

Brylle skrev:

MMM skrev:

Brylle skrev: Nogen, der tager afsted fra Sjælland, som kan hjælpe mig lidt med hvordan man finder en ruteplan derop fra København (eller hvor det er lettest at tage afsted fra)?

Jeg har kigget lidt rundt, men det er ikke fordi jeg har fundet hvad jeg søgte :)

Med hvilket transportmiddel? Hvis du er i bil, kan det her måske hjælpe: goo.gl/maps/ubO8p

Tog :)

Så skal vi heller ikke tænke på noget hvis der skulle ryge et par genstande indenbors (uden man sejler rundt selvfølgelig) :)

Jeg er ikke helt sikker på hvad for en hjælp, det er du søger, men det skyldes nok klokkeslettet, så jeg undskylder på forhånd hvis jeg har misforstået.

Fra Kbh. er det nemmest at tage Øresundstoget enten direkte til Göteborg C hvis tidsplanen passer og ellers til Malmø og så skifte tog der. Du kan finde afgangstider, ruteplan, købe billet osv. på SJs hjemmeside her: www.sj.se/start/startpage/index.form?l=sv og på rejseplanens Øresundssektion her: www.rejseplanen.dk/eu-bin/query.exe/mn?m...ESUND&L=vs_newdesign

Fra Göteborg C er der kun en halv kilometers penge til stadion og du kan finde ruten here: goo.gl/maps/rJ3NW
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved MMM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #26 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid spiller i Göteborg
Det var sådan ca. hvad jeg skulle bruge ;)

Jeg siger tak!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 dage siden #27 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid spiller i Göteborg
Jeg må sgu lige spørge mig til råds igen..

Jeg kan ingen toge finde, som går mod KBH eller bare Malmø efter kampen.. Nogen, der har en mulighed der?

13 år 4 dage siden #28 af NDR
Besvaret af NDR på emne Real Madrid spiller i Göteborg
Er der nogle der ved hvilke kanaler kampen vises på...Vi er her i huset i sommerhus imorgen, så kan ikke se den hjemme på tv3-sport 1, men måske andre kanaler...evt. en svensk???

13 år 4 dage siden #29 af JimmyBroe
Den bliver ikke vist på dansk fjernsyn hvad jeg kan se. Egentlig mærkeligt at man ikke viser Real Madrid - PSG, når nu man viste Bournemouth - Real Madrid.

Hvis bogen finder ud af en kanal som det er muligt at tage i Danmark må i gerne skrive:-)

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum