Real Madrid spiller i Göteborg
- Brylle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ståplads: 473 kr.
Siddeplads: 839 kr.
mortenj skrev: Priser i danske kroner:
Ståplads: 473 kr.
Siddeplads: 839 kr.
Det er tilforladeligt, om end det er en træningskamp/showkamp. Jeg sidder klar, når der kan bestilles - det kunne være episk at møde andre brugere herinde fra i Göteborg :)
- Rubæk
- Gæst
-
Der er forhåbentlig stadig mulighed for at købe nogen, så skynd jer!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Rubæk skrev: Det lykkedes mig at få billetter uden nævneværdige problemer.
Der er forhåbentlig stadig mulighed for at købe nogen, så skynd jer!
Jeg så priserne. 1000 kr for en stå plads, og dobbelt op for en ''rigtig'' plads, på langsiden? Ellers tak, tager ned og ser bold næste sæson. Det er ekstremt dyrt for en træningskamp!
Kan det ikke fås billigere? :(
- Rubæk
- Gæst
-
Hm, jeg kom af med 530,- for en ståplads, og det var vel at mærke i svenske kroner. Siddepladser var omkring de 1000,-.Realmadrid94 skrev: Jeg så priserne. 1000 kr for en stå plads, og dobbelt op for en ''rigtig'' plads, på langsiden? Ellers tak, tager ned og ser bold næste sæson. Det er ekstremt dyrt for en træningskamp!
Kan det ikke fås billigere? :(
Bliver spændende at se hvilke spillere vi kan se frem til at overvære, er selvfølgelig super spændt på hvilke spillere Real køber ind, men jeg tror også PSG går fuldstændig amok på transfermarkedet.
Så er der købt billetter til kampen, og ingen problemer med at få billetter, så slå til folkens! ;)
iHala Madrid!
- Brylle
- Gæst
-
Jeg har kigget lidt rundt, men det er ikke fordi jeg har fundet hvad jeg søgte :)
Brylle skrev: Nogen, der tager afsted fra Sjælland, som kan hjælpe mig lidt med hvordan man finder en ruteplan derop fra København (eller hvor det er lettest at tage afsted fra)?
Jeg har kigget lidt rundt, men det er ikke fordi jeg har fundet hvad jeg søgte :)
Med hvilket transportmiddel? Hvis du er i bil, kan det her måske hjælpe: goo.gl/maps/ubO8p
- Brylle
- Gæst
-
Tog :)MMM skrev:
Brylle skrev: Nogen, der tager afsted fra Sjælland, som kan hjælpe mig lidt med hvordan man finder en ruteplan derop fra København (eller hvor det er lettest at tage afsted fra)?
Med hvilket transportmiddel? Hvis du er i bil, kan det her måske hjælpe: goo.gl/maps/ubO8p
Så skal vi heller ikke tænke på noget hvis der skulle ryge et par genstande indenbors (uden man sejler rundt selvfølgelig) :)