Optakt: Real Madrid - Inter, Champions League, 3. spillerunde

5 år 8 måneder siden #25 af Dios
Inter er kendt for deres opspil, men synes vores pres er udmærket. Man får desværre ikke et total-pres med vores fronttrio, men vi har vundet mange farlige bolde på den konto. Inter er fremragende til det, og Martinez har jo kørt Ramos rundt. Heldigvis fik han bedre fat efter vores føring, men ligeså mange farlige bolde vi har vundet, ligeså mange farlige muligheder giver vi væk på den konto.

Asensio's spil er fuldstændig dødt. Jeg har vitterlig ikke set ham blive retvendt med bolden endnu. Og med endnu så er det efter hans skade. Når han ikke har bolden er han fin til at tage nogle gode dybdeløb, men med bolden, så skal den på tværs. Immervæk sjældent der kommer et sammenspil med ham inde centralt.

Lucas er verdensklasse. Han står virkelig godt, og kan faktisk godt se ham blive omskolet på den position. Lidt á la Navas, som heller ikke havde det i sig længere på fløjen. Virkelig solid præstation hidtil.

Kan godt tænke mig lidt højere tempo i angrebsspillet, men tror Hazard dosere sine kræfter desværre. Han er stadig langtfra topform, men stadig vores bedste kantspiller. Dejligt endelig at have en spiller som forstår sig på, at holde i bolden. Casemiro og Benzema fortsætter desværre deres dårlige form. Benzema må dog være den skarpeste 9'er i verden når det kommer til at udnytte dårlige tilbagelægninger eller dårligt målmandspil :D Tak Hakimi, som på ingen måder ser Real Madrid værdig ud.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #26 af Sahinovic

DeLaRed skrev:

Kiwes skrev:

DeLaRed skrev:

Kiwes skrev: Asensio ud og Modric ind ved næste halvleg tak.

Asensio spiller pt Højre Back da LC ligger på linje med Benz i pres-spiller hele tiden, ikke sikker på det er rigtigt at hive vores reelle højre back ud!

Asensio smider alle bolde væk og spiller af pis - min mening.

Fair nok! Men har han virkelig smidt sp mange bolde væk? Har ikke set at han har været dårligere i afleveringerne end for eksempel Hazard, måske jeg tar fejl.

Ser du den bold Asensio forsøger at slå i dybden lige før slutfløjt? Den kommer aldrig nogensinde igennem og det kan man se inden han slår afleveringen, men han forsøger alligevel og det tragisk at se på - dem har Hazard ikke haft nogle af i denne kamp.

Florentino Pérez

5 år 8 måneder siden #27 af Kiwes
Casemiro og Kroos ser begge svage ud synes jeg.

5 år 8 måneder siden #28 af Ramos4
Jeg kan fandme godt lide Asensio, men han er godt nok ikke god. Han er aldrig retvendt. Udfordrer ikke og bringer ikke meget.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 8 måneder siden #29 af Lars1991
Shit man bliver bange, når Hazard humper rundt

5 år 8 måneder siden #30 af Kiwes
Hvis Kroos ikke kan hjælpe os med at spille ud af presset, hvorfor er han så på banen? Han løber bare op i angrebet og ligger det første press og det er det.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Kiwes.

5 år 8 måneder siden #31 af Sahinovic
Nøj hvor er Benzema helt væk, han fucker alt op!

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

5 år 8 måneder siden #32 af DeLaRed

Sahinovic skrev:

DeLaRed skrev:

Kiwes skrev:

DeLaRed skrev:

Kiwes skrev: Asensio ud og Modric ind ved næste halvleg tak.

Asensio spiller pt Højre Back da LC ligger på linje med Benz i pres-spiller hele tiden, ikke sikker på det er rigtigt at hive vores reelle højre back ud!

Asensio smider alle bolde væk og spiller af pis - min mening.

Fair nok! Men har han virkelig smidt sp mange bolde væk? Har ikke set at han har været dårligere i afleveringerne end for eksempel Hazard, måske jeg tar fejl.

Ser du den bold Asensio forsøger at slå i dybden lige før slutfløjt? Den kommer aldrig nogensinde igennem og det kan man se inden han slår afleveringen, men han forsøger alligevel og det tragisk at se på - dem har Hazard ikke haft nogle af i denne kamp.

Nu siger jeg ikke at Asensio spiller godt offensivt, jeg mener bare at han kommer til at mangle defensivt hvis vi kigger på alternativerne, er nemlig helt uenig i @Dios’s kommentar om LV, synes ikke han spiller godt på Backen idag, er blevet overløvet et par gange og er generelt alt for højt oppe i banen i pres-spillet, her hjælper det at have Marco...

Og så skal vi ikke glemme at det er Asensios tvær aflevering der fører til Valverdes chance i feltet, som han sparker i jorden, så server vel ca ligeså farlig som Hazard har været indtil videre. (Ikke st jeg er efter Hazard, men det er jo ikke ligefrem ham der styrer vores offensiv idag)

Donde está la biblioteca?

5 år 8 måneder siden #33 af Kiwes
Der er verdens største rum mellem vores angreb og forsvar - FIX DET ZIDANE!

5 år 8 måneder siden #34 af Sahinovic
Hvad fanden i helvede var det Casemiro? Man kan jo ikke forvente at dette hold skal skabe chance når Kroos, Valverde eller den evige elendige Casemiro skal slå en vellykket bold fremadrettet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

5 år 8 måneder siden #35 af Kiwes
Det er så elendigt at jeg ikke gider det mere! Vores forsvar eksisterer ikke længere. Og Zidane skal væk!
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Kiwes.

5 år 8 måneder siden #36 af DeLaRed
LUKAS VASQUEZ???????????????????

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum