Optakt: Villarreal - Real Madrid, LaLiga, 10. spillerunde

3 år 4 måneder siden #37 af DeLaRed
Vi spiller sku en god 1. Halvej, men mister overtaget i 2. Halvej, og efter Martin og Eden bliver skiftet ud, mister hi helt kontrollen.

Verdens største badebold til Vasquez, der som minimum smed 15-20 bolde væk idag. Han er tydeligvis 2-3 niveauer under resten af holdet og klart det svageste led!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #38 af longwind

Kiwes skrev: Courtois koster det hele idag! Men det er igen Vinicius der i stedet for at slå en SÅ FUCKING simpel aflevering giver en kontra væk der fører til straffe. Han har ikke niveau til Real Madrid og skal væk med det samme. Og hvad skal Isco ind for! Lucas kan også pakke hans lort.


Lucas har sin rolle at spille i klubben. Han er langt fra så ligegyldig som Isco eller så elendig som Vinicius. Men han må aldrig blive en af de bærende kræfter på holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #39 af Kiwes

longwind skrev:

Kiwes skrev: Courtois koster det hele idag! Men det er igen Vinicius der i stedet for at slå en SÅ FUCKING simpel aflevering giver en kontra væk der fører til straffe. Han har ikke niveau til Real Madrid og skal væk med det samme. Og hvad skal Isco ind for! Lucas kan også pakke hans lort.


Lucas har sin rolle at spille i klubben. Han er langt fra så ligegyldig som Isco eller så elendig som Vinicius. Men han må aldrig blive en af de bærende kræfter på holdet.


Fair nok, jeg kan godt acceptere at han sidder på bænken - den må Zidane stå for, altså at han ikke bruger Asensio.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 4 måneder siden #40 af 9eren
Vi har bare heller ingen offensive spillere som kan løfte det her hold

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #41 af DeLaRed
Vi maa heller ikke glemme at Villarreal ogsaa spiller en super god 2. halvej. Jeg er uenig i at vi spillede saa ringe. det er rigtig nok at vi ikke skabte chancer nok, men vi er oppe imod et af de mest formstaerke hold i La Liga, uden Ramos, Casemiro og Benzema.

Og uden straffe sparket (hvilket klokkeklart var Courtois skyld, han skulle aldrig ned og ligge i den situation) saa havde vi haft 3 point!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #42 af Madridista02
Det var kun et spørgsmål om tid, før Villarreal fik udlignet - fortjent.
Meget skuffende aktion af Courtois der fører til straffesparket. Umiddelbart ser det ud til, at Varane kan løbe modstanderen op. Når Courtois så vælger at komme ud, så er der slet ikke nogen grund til at komme flyvende så risikabelt, når vinklen for angriberen er så spids.
Symptomatisk præstation af Vinicius. Bolden han smider væk, i et meget lovende kontra angreb, fører til Villarreals angreb der ender ud i et straffespark. Det var så simpelt det Vini skulle gøre i den situation, og han formår på forunderligvis at aflevere bolden ind i en modstander, selvom der var oceaner af plads, til at spille den ordenligt.
Dog dejligt at se det arbejde Lucas V udfører, han knokler, og det er altid forfriskende at se på. Nacho og Varane spiller egentlig fint defensivt, de bliver bare udstillet af boldtab fra midtbanen, sådan som jeg ser det.
Og så er det bare virkelig deprimerende at se på, hvor elendige vi er blevet til at udføre et kontraangreb. Det går i stå HVER gang. Skrækkeligt..

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 4 måneder siden #43 af 9eren

DeLaRed skrev: Vi maa heller ikke glemme at Villarreal ogsaa spiller en super god 2. halvej. Jeg er uenig i at vi spillede saa ringe. det er rigtig nok at vi ikke skabte chancer nok, men vi er oppe imod et af de mest formstaerke hold i La Liga, uden Ramos, Casemiro og Benzema.

Og uden straffe sparket (hvilket klokkeklart var Courtois skyld, han skulle aldrig ned og ligge i den situation) saa havde vi haft 3 point!


Vi lod dem blive gode !

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #44 af DeLaRed

longwind skrev:

Kiwes skrev: Courtois koster det hele idag! Men det er igen Vinicius der i stedet for at slå en SÅ FUCKING simpel aflevering giver en kontra væk der fører til straffe. Han har ikke niveau til Real Madrid og skal væk med det samme. Og hvad skal Isco ind for! Lucas kan også pakke hans lort.


Lucas har sin rolle at spille i klubben. Han er langt fra så ligegyldig som Isco eller så elendig som Vinicius. Men han må aldrig blive en af de bærende kræfter på holdet.


Men den rolle han har spillet de seneste 6-7 kampe er bare aaaaaalt for stor. Han skal vaere en indksiftnings spiller der kommer paa banen med 25 minuttter igen, han skal ikke vaere med fra start. Idag mister han minimum 15-20 bolde, og i de diste 20 minutter er han alt for traet til at tage nogen tilbageloeb og efterlader store rum til Villa at loebe i.

Han har ikke niveau til at spille saa meget som han goer. OG han skal aldrig spille hoejre back, det kunne han kun finde ud af i 45min mod Barca, sidenhen har det vaeret en kaempe usikkerhed at spille med ham bar til!

Hvis Vasquez spiller mere end 1.000 minutter paa en season, saa er der noget galt!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #45 af DeLaRed

9eren skrev:

DeLaRed skrev: Vi maa heller ikke glemme at Villarreal ogsaa spiller en super god 2. halvej. Jeg er uenig i at vi spillede saa ringe. det er rigtig nok at vi ikke skabte chancer nok, men vi er oppe imod et af de mest formstaerke hold i La Liga, uden Ramos, Casemiro og Benzema.

Og uden straffe sparket (hvilket klokkeklart var Courtois skyld, han skulle aldrig ned og ligge i den situation) saa havde vi haft 3 point!


Vi lod dem blive gode !


Delvist enig, vi laver for mange fejl i 2. halvej og mister saa midtbanen med de udskiftninger vi foretager, men Villarreal's udskiftninger bringer ogsaa bare en masse fart og energi som ikke kun er Reals skyld. Og deres generelle pasnings spil er jo ikke langsomt, de spiller utrolig hurtigt og i mange situtationer idag var afleveringerne utrolig skarpe.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #46 af Ramos4

longwind skrev:

Fondo_Sur skrev: Nogen der i øvrigt ved, hvorfor de spiller i de trøjer? Klager bestemt ikke, men det kom lidt ud af det blå.


Det er tredjetrøjen fra 2015/16, ikke? Klager bestemt heller ikke, den trøje er et mesterværk, og den lyserøde trøje er grusom at se på.


Der er en drage på og det skulle appellere til det asiatiske marked. Det var en tidlig kamp, så tidspunktet gør det nemmere for fans i Asien at se kampen.

Jeg gætter på det er derfor.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #47 af Lars1991
Det også en mærkelig vendetta der er imod Vazquez, som spiller en helt fin kamp i dag.

Jeg synes derimod Mendy og Modric skuffer - Kroos var helt forrygende hvis man lige ser bort fra den bold han smider væk på målsparket som næsten kommer til at koste. Generelt synes jeg også der er synd at Modric og Kroos ikke får sat Ødegaard lidt mere i scene, de kunne godt finde ham i mellemrummene lidt oftere. Godt at se Carvajal tilbage og solid præstation fra Nacho og Varane.

Svært ikke at være skuffet når Real Madrid ikke vinder, men vi spiller trods alt på udebane imod et af ligaens stærkeste hold uden 4 vitale spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #48 af longwind

Ramos4 skrev:

longwind skrev:

Fondo_Sur skrev: Nogen der i øvrigt ved, hvorfor de spiller i de trøjer? Klager bestemt ikke, men det kom lidt ud af det blå.


Det er tredjetrøjen fra 2015/16, ikke? Klager bestemt heller ikke, den trøje er et mesterværk, og den lyserøde trøje er grusom at se på.


Der er en drage på og det skulle appellere til det asiatiske marked. Det var en tidlig kamp, så tidspunktet gør det nemmere for fans i Asien at se kampen.

Jeg gætter på det er derfor.


Din teori støttes også af, at chancen for at se Kubo i aktion sandsynligvis gør kampen endnu mere attraktiv for det japanske marked.

Det er dog lidt sjovt at tænke på, at der er nogle marketingsfolk, der synes, at en drage skulle appellere særligt til det asiatiske marked. Men flot er trøjen da.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce