Optakt: Inter - Real Madrid, Champions League, 4. spillerunde

5 år 8 måneder siden #61 af DeLaRed

Doc.juego skrev:

Sahinovic skrev:

Doc.juego skrev:

Sahinovic skrev: Mariano er godt nok svag i det opbyggende spil. Ikke særligt mærkeligt at han får så lidt spilletid.

Meget uenig, altså ikke i at han ikke wr den bedste pasnings spiller- det er han ikke, men han fylder i feltet, presser, vinder dueller, tager løb. Søger altid målet.

Alt det Jovic ikke er, og i min optik en ganske udmærket angriber som ille nødvendigvis er bedre end benzema, men han er en helt anden type der giver nogle andre, og til tider tiltrængte strenge at spille på.
Plus det er hans 2 kamp i sæsonen.
Jeg synes han er et friskt pust.

Ps. Vidal, hvad laver manden ? Han er jo bindegal, klart rødt.

Det er også nogle fine kvaliteter han har, men det ændrer bare ikke på at han er uhyggelig dårlig når han så endeligt (hvilket han heller ikke kan finde ud af særligt tit) trækker ned i banen og modtager bolden, så aner han jo ikke hvad han skal gøre. Enten mister han den, eller også er han alt for langsom til at slippe den, hvilket er med til at ødelægge det opbyggende spil.

Det er jo et kæmpe problem, og derfor undrer det mig ikke, at Zidane ret så ofte ser bort fra ham.

Ja det er bestemt ikke hans force at gå ned i banen, det er netop min pointe at han kan bringe noget andet end hvad vi har, fz i Benzema, derfor bør han være et større asset. Fordi vi mangler det- mener jeg.

Sagt sådan lidt forsimplet, så kan han ikke spille midtbane spiller, men det er heller ikke hans rolle, det må de 3 mindtbanespillere, og 2 wings tage sig af. Hvorfor skal han ned i banen og deltage i det opbyggende spil??
Hans rolle er angriber, og det er han god til. Han tager dybde løb, presser, er en pressence i boksen, så måske kunne ligge den af som en boksspilker hvilket han kan sådan medium ish.
Når Benzema fungerer, så er det rigtig fint, men der er satme mange kampe hvor det bare slet ikke fungerer med benz. Fordi det er fint at han kan spille bolde godt rundt nede på banen, men tit ender det så med at når man kommer i en farlig situation, er der så pludseligt intet at gøre, end at sende den tilbage i banen. Fordi at han nogen gange negligere sin "angriber rolle" ved godt det er lidt forsimplet, men jeg synes pointen er fin.
I disse kampe, kunne det da være en kæmpe god ide at sende Mariano ind IMO. Enten sammen med Benz i 2 mands angreb, eller for Benz de sidste 20-30 min, når man skal bruge noget andet up front, som altså tit er tilfældet.

Mariano er ikke en elegantier, han er en sømand!
Og det giver ikke mening at vurdere ham ud fra benzemas principper, fordi han kan ikke være en 1:1 erstatning, men en anden type som helt sikkert kan være et asset, og have en rolle at spille - hvertfald som jeg ser det.
Og jeg ser meget hellere Mariano end fx Jovic, da jeg mener at han er bedre på samtlige punkter, måske lige fraset småspillet, men her er Jovic jo ikke ligefrem en af de bedste.

Helt enig! Og idag er han rigtig god i pres spillet og gør det svært for modstanderens forsvar At få ro på, meget som vi smidte ser det fra Benz!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #62 af DeLaRed
En af de bedre kampe vi har spillet i 2020!

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, JesperThomsen

5 år 8 måneder siden #63 af NadaMás
Umiddelbare konklusioner på en af årets bedste kampe:
- Nacho må være lysår foran Militao i hierakiet
- Carvajals tilbagekomst er en velsignelse
- Modric har niveauet til også at være i klubben næste år
- Midtbanen får et betydeligt friskere udtryk (på hver sin måde), når enten Valverede eller Ødegaard deltager
- Hazard kan, holder han sig skadesfri, bidrage med en helt masse i offensiven
- Benzema er ubestridt den eneste frontangriber i truppen der kan forsvares
- Asensio og Rodrygo bør begge blive brugt før Lucas på højrekanten
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved NadaMás.

5 år 8 måneder siden #64 af Ramos4
Nå, hvor meget skal vi vædde på at Marcelo og Isco spiller fra start i weekenden? :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, NadaMás, El Siete

5 år 8 måneder siden #65 af NadaMás

Ramos4 skrev: Nå, hvor meget skal vi vædde på at Marcelo og Isco spiller fra start i weekenden? :D

Spot on!

5 år 8 måneder siden #66 af DeLaRed
Det var kun den 2. kamp jeg har set Hakimi spille for Inter, men i ingen af de 2 kampe har han imponeret paa noget parameter, hverken fremad eller tilbage i banen. For mit vedkomne kan vi godt lukke snakken om ham ifht Madrid, han har bare ikke niveau'et, og er slet ikke hvad vi har brug for!

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

5 år 8 måneder siden #67 af madrid2000
Fandme fedt, at vi vand kampen.

Da det stod 0-2 ude mod gladbach med få minutter igen frygtede man det værste.

Nu er vi favoritter til at vinde gruppen. Og forhåbentlig får vi en overkommelig modstander i næste runde.

5 år 8 måneder siden #68 af madrid2000

Bismo skrev:

longwind skrev: Rodrygo er bare et langt større talent end Vinicius, det kan der nærmest ikke herske tvivl om længere. Han kan allerede det svære og har træffer gode beslutninger. De ting han skal lære kommer med alderen.

Ja man kan bare lave et tankeeksperiment, hvor Vini får akkurat den samme chance som Rodrygo. Ville han score? Jeg tvivler stærkt på det.

Nu har Uefa takseret det som selvmål, da skuddet ikke ville have ramt målet, hvis det ikke var rettet.

Man må også bare sende et kæmpe tak til Hakimi. 1 afgørende assist og 1 mål. Det sku godkendt :)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 8 måneder siden #69 af Zyconith

Macon skrev: Lucas med igen omg

Ja, hvem ser dum ud nu.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

5 år 8 måneder siden #70 af Zyconith

Fondo_Sur skrev: Har først kunne se kampen nu. Hvordan spillede Ødegaard?

Han har spillet fint. Som El_Juan siger mangler han spilletid. Han er ikke sublim som han var for Real Sociedad.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

5 år 8 måneder siden #71 af Fondo_Sur

Zyconith skrev:

Fondo_Sur skrev: Har først kunne se kampen nu. Hvordan spillede Ødegaard?

Han har spillet fint. Som El_Juan siger mangler han spilletid. Han er ikke sublim som han var for Real Sociedad.

Det er jo noget helt andet at spille for Real Madrid, men fedt. Lad os håbe at kampen har givet ham mere selvtillid til at udfolde sig. Han ser jo helt vildt talentfuld ud.

5 år 8 måneder siden #72 af Macon

Zyconith skrev:

Macon skrev: Lucas med igen omg

Ja, hvem ser dum ud nu.

Nu ved jeg ikke hvordan du ser ud.

men det nok til min kommentar om din elskede Lucas V.

For uh ha, han spiller virkelig godt. lol
Hvis man er tilfreds med middelmådighed, så er man tilfreds med Lucas V.
For han spillede virkeligt godt, han lave ikke nogen dumme frispark eller fejlafleveringer i denne kamp.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Macon.

Leveret af Kunena Forum