Optakt: Real Madrid - Borussia Mönchengladbach, CL, 6. spillerunde
Køb nu ubemancano
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev: Modric må bare ikke score :(
Jeg sidder både og nyder spillet, men samtidig bliver man jo også lidt harm over at de kun gider at være så engagerede her hver 10. kamp.
Det er da ikke helt tilfældigt. Vigtig kamp for spillernes selvforståelse.
Så der blev lige skruet op for de ekstra 10 procent.
Også hjælper det meget at have Sergio tilbage. Hans boldbehandling giver en ro.
De har sku prøvet denne scene mange mange gange. Jeg er personligt ikke overrasket over denne store præstation i 1. halvleg. Klart bedst.
Nu vil Gladbach kæmpe for livet i 2. halvleg. Det bliver en anden slags kamp.
Daniel skrev: Så vil jeg da være den første til at smide roser efter Modric. Hold nu kæft en første halvleg af vores lille troldmand. 45 min. ren verdensklasse!
Men det er bare intet nyt under solen, han har været holdets mest stabile spiller seasonen igennem, og har budt på flere Verdenklasse indsatser!
Forlæng forlæng forlæng!!!
Donde está la biblioteca?
Matamoro skrev: Lucas Vazquez-effekten. Den mand er bare indbegrebet af madridismo. Når Valverde og Carvajal er tilbage så rykker vi.
Helt enig. Espiritu de Lucas.
asp3200 skrev: Bare mig eller er varane færdig som top forsvars spiller. Hver gang han rør bolden er man jo i panik.
Køb nu ubemancano
Tror bare det er dig. Alle spillere gennemgår dårlige perioder. 4 års verdensklasse forsvinder altså ikke på en sommer. Men jeg er enig i, at han ligner en der kunne bruge en måneds ferie.
DeLaRed skrev:
Daniel skrev: Så vil jeg da være den første til at smide roser efter Modric. Hold nu kæft en første halvleg af vores lille troldmand. 45 min. ren verdensklasse!
Men det er bare intet nyt under solen, han har været holdets mest stabile spiller seasonen igennem, og har budt på flere Verdenklasse indsatser!
Forlæng forlæng forlæng!!!
Det er beundringsværdigt. Det skal vi huske at nyde.
Vi spiller ikke sprudlende offensiv fodbold, men det er til at se på. Der er ikke de dumme boldtab efter 2-3 afleveringer hele tiden. Vi kommer frem til alt for lidt, men til gengæld er Vinicius og Rodrygo langt mere med. Lidt skuffende med førstnævnte, men alligevel.
Hvor er det bare dejligt og se Benzema idag. Ikke nok med han scorer 2 flotte mål, men den gejst og vilje. Specielt efter hans scoringer. Han er virkelig vokset med opgaven. Nu skal vi for alt i verden bare fortsætte. Tempoet i boldomgangen må ikke sænkes, for føringen er stadig skrøbelig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024