Optakt: Real Madrid - Borussia Mönchengladbach, CL, 6. spillerunde

5 år 7 måneder siden #49 af Ramos4
Er Vinicius ikke helt fri der?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #50 af Kiwes
Vini er hvad man i gaming-verdenen kalder en bot :s
Få ham nu taget ud!
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Ramos4

5 år 7 måneder siden #51 af NadaMás
Såfremt Shakthar ikke vinder i Milano, vil vi kunne møde Porto, Atalanta, Lazio eller Leipzig i 1/8-finalen. Heraf syntes jeg gerne man må forvente at gå videre til 1/4-finale - Omend jeg sagtens kan se Atalanta og Leipzig drille rigtigt meget i eventuelle opgør.

5 år 7 måneder siden #52 af Kiwes
Lucas startede som et Meme - men han spiller jo som verdens bedste back? Sker der.

5 år 7 måneder siden #53 af Fondo_Sur

Kiwes skrev: Vini er hvad man i gaming-verdenen kalder en bot :s
Få ham nu taget ud!

Han spillede da fint? Udover at han som sædvanligt har brændt chancer, han selv har skabt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 7 måneder siden #54 af Elto92
Jo jo vi spiller smukt idag. Enkelte har spillet over forventning, men lad jer nu ikke forblænde guys. Vi sidder på en kæmpe lort og aftenens kamp kommer vi til at glemme, måske allerede i weekenden...
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, DeLaRed

5 år 7 måneder siden #55 af Fondo_Sur

Elto92 skrev: Jo jo vi spiller smukt idag. Enkelte har spillet over forventning, men lad jer nu ikke forblænde guys. Vi sidder på en kæmpe lort og aftenens kamp kommer vi til at glemme, måske allerede i weekenden...

Godt at du ser lyst på tingene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, Matamoro, Ramos4, longwind

5 år 7 måneder siden #56 af Lars1991
Hvor er det nederen at Arribas kommer ind og gør det SÅ dårligt haha. Han lykkedes jo ikke med de mest simple afleveringer. Kan huske en tidligere kamp hvor vi også skifter ham(tror jeg) og en anden ung jeg ikke kendte ind og de sejlede begge to. De skal selvfølgelig ikke bedømmes på de her små indhop, men det ser godt nok ikke lovende ud..

5 år 7 måneder siden #57 af Matamoro
Hvis man havde nogle mere boldsikre typer end Varane og Mendy ville meget være vundet. Jeg håber sgu vi henter Pau Torres og Reguilon. Rodrygo viser derimod lovende takter. Han er sgu en intelligent fyr. Han læser spillet virkelig godt
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Matamoro.

5 år 7 måneder siden #58 af Fondo_Sur
Ekstra bonus ved at Real Madrid bliver 1’er i gruppen er, at der er større sandsynlighed for at Barca trækker Bayern München i næste runde.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

5 år 7 måneder siden #59 af longwind

Lars1991 skrev: Hvor er det nederen at Arribas kommer ind og gør det SÅ dårligt haha. Han lykkedes jo ikke med de mest simple afleveringer. Kan huske en tidligere kamp hvor vi også skifter ham(tror jeg) og en anden ung jeg ikke kendte ind og de sejlede begge to. De skal selvfølgelig ikke bedømmes på de her små indhop, men det ser godt nok ikke lovende ud..

Jeg savner Jesé. Hvis bare ikke Kolasinac havde skadet ham den dag i Gelsenkirchen (og han havde haft en IQ over stuetemperatur). Ingen af vores unge kanter kan nærme sig det niveau han viste i sin gennembrudssæson.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

5 år 7 måneder siden #60 af Ramos4

Matamoro skrev: Hvis man havde nogle mere boldsikre typer end Varane og Mendy ville meget være vundet. Jeg håber sgu vi henter Pau Torres og Reguilon

Hva'? Hvad ville være vundet?

Vores problem er at vi ikke har nok kvalitet offensivt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Leveret af Kunena Forum