Optakt: Real Madrid - Borussia Mönchengladbach, CL, 6. spillerunde
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Få ham nu taget ud!
Kiwes skrev: Vini er hvad man i gaming-verdenen kalder en bot :s
Få ham nu taget ud!
Han spillede da fint? Udover at han som sædvanligt har brændt chancer, han selv har skabt.
Elto92 skrev: Jo jo vi spiller smukt idag. Enkelte har spillet over forventning, men lad jer nu ikke forblænde guys. Vi sidder på en kæmpe lort og aftenens kamp kommer vi til at glemme, måske allerede i weekenden...
Godt at du ser lyst på tingene.
Lars1991 skrev: Hvor er det nederen at Arribas kommer ind og gør det SÅ dårligt haha. Han lykkedes jo ikke med de mest simple afleveringer. Kan huske en tidligere kamp hvor vi også skifter ham(tror jeg) og en anden ung jeg ikke kendte ind og de sejlede begge to. De skal selvfølgelig ikke bedømmes på de her små indhop, men det ser godt nok ikke lovende ud..
Jeg savner Jesé. Hvis bare ikke Kolasinac havde skadet ham den dag i Gelsenkirchen (og han havde haft en IQ over stuetemperatur). Ingen af vores unge kanter kan nærme sig det niveau han viste i sin gennembrudssæson.
Matamoro skrev: Hvis man havde nogle mere boldsikre typer end Varane og Mendy ville meget være vundet. Jeg håber sgu vi henter Pau Torres og Reguilon
Hva'? Hvad ville være vundet?
Vores problem er at vi ikke har nok kvalitet offensivt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024