Rygte: Real Madrid forhandler med Alaba

5 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge flere...

Ifølge flere medier forhandler Real Madrid i disse dage med David Alaba om en kontrakt gældende for de kommende tre sæsoner.

Den dygtige østriger har kontraktudløb med Bayern München til sommer og den tyske storklub har meldt ud, at han forlader klubben, hvilket naturligvis er modtaget med stor interesse i mange europæiske klubber.

Både Paris SG og Chelsea synes indstillede på at give Alaba en højere løn end Real Madrid vil tilbyde, men David Alaba skal være klar til at vælge Real Madrid, hvis han kan få en årsløn på 10-11 millioner €.

David Alaba kan spille flere positioner i forsvaret, men også på den centrale midtbane, hvor Real Madrid kun har Casemiro til positionen på den defensive del.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #2 af Steen
Jeg forstår ikke helt Alaba rygterne. Ja, god spiller der kan dække flere positioner, men han kommer jo ikke hertil for at blive en backup spiller? Hvem skal han erstatte? I de sidste 6 sæsoner har han slet ikke spillet på midtbanen, så hvor god han egentligt er på den position nu til dags, er usikkert.
Så har man venstrebacken og midterforsvaret. Jo, Mendy er måske ikke den bedste offensivt, men jeg tror virkelig ikke, at du kan finde en venstreback der defensivt er bedre end ham.
Som CB har jeg læst, at Alaba ofte laver fejl for Bayern. Om han skulle være dårligere end Varane er lige nu, ved jeg ikke, men hvis Ramos forlænger, så ender man igen i en situation, der ikke er holdbar.
Alaba bliver 29 år til sommer og han bliver dyr at hente, selvom han kommer på en fri transfer. Høj løn, stor sign-on fee osv. På CB positionen har vi allerde Militao og Nacho. Godt nok har Militao ikke set alt for godt ud indtil videre, men han også kun 22 år gammel.

Klubben står lige nu i en svær situation grundet coronakrisen, så man har ikke alt for mange penge at lege med. Derfor kan disse penge bruges langt bedre på andre positioner, især offensivt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Chamartin

5 år 7 måneder siden #3 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg er mega fan af handlen!

Ja han er ikke et ungt talent men ældre spillere har andre forcer. De er som regel mere stabile og det må man også sige om Alaba.

Ja han skal da have en ordentlig løn men hvis man giver ham en kontrakt af 3 år og han skal have 12 millioner Euro for det første år, så kan man sælge ham for 30 sommeren efter og stadig have tjent penge på at have en sublim spiller i truppen. Det afhænger af hans sign-on fee. Økonomisk er det en no brainer.

Ja han har nok ikke tænkt sig at spille reserve men han ved sikkert også godt at Real Madrid er toppen af proppen og at man ikke får noget foræret i denne klub. Det er et skridt op fra Bayern. Jeg tror de fleste fodboldspillere faktisk stadig er lidt drenge og faktisk godt kan lide konkurrence (med undtagelse af Benzema)

Handlen er en no brainer fra vores siden af hvis man kan få ham. Spørgsmålet er om han personligt selv hellere vil til en klub med mere sikker spilletid som Chelsea, Liverpool, Barcelona der ikke er lige så stærkt besat.

5 år 7 måneder siden #4 af asp3200
Køb for satan

5 år 7 måneder siden #5 af Doc.juego

Steen skrev: Jeg forstår ikke helt Alaba rygterne. Ja, god spiller der kan dække flere positioner, men han kommer jo ikke hertil for at blive en backup spiller? Hvem skal han erstatte? I de sidste 6 sæsoner har han slet ikke spillet på midtbanen, så hvor god han egentligt er på den position nu til dags, er usikkert.
Så har man venstrebacken og midterforsvaret. Jo, Mendy er måske ikke den bedste offensivt, men jeg tror virkelig ikke, at du kan finde en venstreback der defensivt er bedre end ham.
Som CB har jeg læst, at Alaba ofte laver fejl for Bayern. Om han skulle være dårligere end Varane er lige nu, ved jeg ikke, men hvis Ramos forlænger, så ender man igen i en situation, der ikke er holdbar.
Alaba bliver 29 år til sommer og han bliver dyr at hente, selvom han kommer på en fri transfer. Høj løn, stor sign-on fee osv. På CB positionen har vi allerde Militao og Nacho. Godt nok har Militao ikke set alt for godt ud indtil videre, men han også kun 22 år gammel.

Klubben står lige nu i en svær situation grundet coronakrisen, så man har ikke alt for mange penge at lege med. Derfor kan disse penge bruges langt bedre på andre positioner, især offensivt.

Jeg er meget enig i ovenstående, og det har også været min største anke ved at købe ham.
Han kan vel kun erstatte Varane eller Mendy, reelt.
Som CB synes jeg ofte han laver fejl (har kun set Bayern i CL, ser ikke tysk fodbold) Nu vandt Bayern godt nok sidste år, men det var mere på trods af Alaba end grundet Alaba.
Hans bedste position er klart VB, er han bedre end Mendy ? jo nok en smule, men jeg synes aldrig han helt udviklede sig så vildt som talentet lagde op til. Ikke at han ikke er en rigtig god spiller, men jeg tænker ham ikke som den bedste VB i verden.
Så bliver han dyr, rigtig dyr i løn, svært at forsvare i en Corona krise.

så vi skal have en løn tung spiller til 1-2 positioner hvor vi er godt besat. Han slår jo ikke Varane af, og som sagt synes jeg ikke han er god som CB, han er OK som CB, men ikke mere end det.
Jeg ved ikke om han er god som defensiv midt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

5 år 7 måneder siden #6 af El Siete

Steen skrev: Jeg forstår ikke helt Alaba rygterne. Ja, god spiller der kan dække flere positioner, men han kommer jo ikke hertil for at blive en backup spiller? Hvem skal han erstatte? I de sidste 6 sæsoner har han slet ikke spillet på midtbanen, så hvor god han egentligt er på den position nu til dags, er usikkert.

Han spillede CM så sent som sidste weekend mod Leverkusen, så jeg tænker ikke han er helt rusten her. Og så vidt jeg ved spiller han pladsen for Østrig.

Han skal jo til klubben så Ramos, Varane og Mendy har noget sundt konkurrence og Zidane har nogle valgmuligheder når førnævnte ikke præsterer eller er skadet. Som jeg ser det lige nu kan han sagtens slå een af de tre af.

Spillerne lider lige nu under et tætpakket program, derfor ser man jo også mange skader, og med en mand der kan spille hele tre positioner bliver vi jo dækket fantastisk godt ind. Skal Mendy spille alle kampe på venstreback. Nej. Og Ramos og Varane heller ikke. Skal vi smide Militao ind i en svær kamp i Champions league når Ramos er skadet. Næppe.

Hvis vi ikke har råd til en "gratis" spiller ser det da for alvor skidt ud i klubben. Men selvfølgelig har vi det og hvad skulle alternativet være, endnu et talent til 50M+ - både til VB og CB. Det ville jo være realiteten for vi SKAL ud og have købt ind til de pladser de næste par år nu hvor Ramos og Marcelo er oppe i årene. Med Alaba får vi jo kvalitet for "billige penge" for det er det jo sammenlignet med en dyr transfer + løn.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 år 7 måneder siden #7 af Steen

El Siete skrev:

Han spillede CM så sent som sidste weekend mod Leverkusen, så jeg tænker ikke han er helt rusten her. Og så vidt jeg ved spiller han pladsen for Østrig.

Han skal jo til klubben så Ramos, Varane og Mendy har noget sundt konkurrence og Zidane har nogle valgmuligheder når førnævnte ikke præsterer eller er skadet. Som jeg ser det lige nu kan han sagtens slå een af de tre af.

Spillerne lider lige nu under et tætpakket program, derfor ser man jo også mange skader, og med en mand der kan spille hele tre positioner bliver vi jo dækket fantastisk godt ind. Skal Mendy spille alle kampe på venstreback. Nej. Og Ramos og Varane heller ikke. Skal vi smide Militao ind i en svær kamp i Champions league når Ramos er skadet. Næppe.

Hvis vi ikke har råd til en "gratis" spiller ser det da for alvor skidt ud i klubben. Men selvfølgelig har vi det og hvad skulle alternativet være, endnu et talent til 50M+ - både til VB og CB. Det ville jo være realiteten for vi SKAL ud og have købt ind til de pladser de næste par år nu hvor Ramos og Marcelo er oppe i årene. Med Alaba får vi jo kvalitet for "billige penge" for det er det jo sammenlignet med en dyr transfer + løn.

Alaba som CM for Bayern:
20/21 sæsonen: 1 gang
19/20: 0 gange
18/19: 0 gange
17/18: 1 gang - 20 minutter i alt
16/17: 0 gange
15/16: 0 gange

Det vil sige, at ud af de sidste 200-250 kampe han har spillet for Bayern, har han kun spillet på den position 2 gange, og i alt 120 minutter. Ved ikke, hvordan du ikke mener, at man kan være rusten efter det. For Østrig spiller han i øvrigt VB eller VM.

I en drømmeverden vil klubben selvfølgelig have 2 verdensklasse spiller på alle positioner, men i virkeligheden holder det bare ikke. Ramos, Varane og Alaba kan ikke deles om 2 positioner. En af dem kommer til at være back-up, og ingen af de tre spillere, er typer, som ville være tilfredse med den rolle. Det har historien vist, det er bare ikke holdbart.

Hvis han kan hentes uden at det ville påvirke budgettet for andre transfers, så vil jeg ikke klage. Men den køber jeg bare ikke. 12 millioner euro årligt er ikke småpenge i dagens marked, og der vil jeg bare langt hellere have, at vi køber en spiller, der går direkte ind i vores startopstilling og løser et problem, noget en spiller som Salah eller Mbappe ville være i stand til.

5 år 7 måneder siden #8 af Dios
Er det seriøst ment, at der bliver stillet spørgsmålstegn til om Alaba egentlig er bedre end Mendy? Haha :D

Der er meget få der egentlig er defensivt bedre end Mendy, men der er også meget få, som egentlig er så dårlige som ham offensivt. Balancen imellem de kriterier der er Mendy jo ikke engang i top 10 i verden på den position. Han har så enorme store mangler i det fremadrettede spil, og derfor ser vi ham heller ikke så ofte fremme. Nacho her vil jo kunne spille lige op med ham.

Alaba er et langt bedre valg på vb'eren, og nej jeg kan personligt ikke leve med det Mendy levere for Real Madrid som det ser ud nu. Han havde 3-4 fremragende kampe, men det har også været det. Problemet er jo, at han svækker Vinicius og Hazard enormt, da han aldrig bliver en trussel fremme.
Kan vi leve med en så dårlig offensiv back? Nu er det vel blevet bevist, at han ikke er årsagen til vores få mål vi lukkede ind, da chancerne stadig bliver skabt nemt imod os. Det er vel blevet bevist, at han ikke alene er årsagen til vi vinder.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

5 år 7 måneder siden #9 af Steen

Dios skrev: Er det seriøst ment, at der bliver stillet spørgsmålstegn til om Alaba egentlig er bedre end Mendy? Haha :D

Der er meget få der egentlig er defensivt bedre end Mendy, men der er også meget få, som egentlig er så dårlige som ham offensivt. Balancen imellem de kriterier der er Mendy jo ikke engang i top 10 i verden på den position. Han har så enorme store mangler i det fremadrettede spil, og derfor ser vi ham heller ikke så ofte fremme. Nacho her vil jo kunne spille lige op med ham.

Alaba er et langt bedre valg på vb'eren, og nej jeg kan personligt ikke leve med det Mendy levere for Real Madrid som det ser ud nu. Han havde 3-4 fremragende kampe, men det har også været det. Problemet er jo, at han svækker Vinicius og Hazard enormt, da han aldrig bliver en trussel fremme.
Kan vi leve med en så dårlig offensiv back? Nu er det vel blevet bevist, at han ikke er årsagen til vores få mål vi lukkede ind, da chancerne stadig bliver skabt nemt imod os. Det er vel blevet bevist, at han ikke alene er årsagen til vi vinder.

Ja, der er bestemt spørgsmålstegn ved udtalelsen om, at Alaba ville gøre det bedre på venstrebacken, end Mendy gør det. Til sommer bliver det to år siden, at Alaba har spillet fast som VB. Omskolingen til CB kan have påvirket hans kvaliteter på den position, hvorfor jeg ikke mener, at man med sikkerhed kan sige, at han ville være en opgradering. Bevares, hans teknik kan umuligt være dårligere end Mendys, og jo, offensivt vil han nok være bedre, men fysisk og defensivt kan han jo slet ikke hamle op med Mendy. Igen, jeg har ikke noget imod at han bliver hentet hvis man på samme tid henter spillere til de positioner, hvor det står endnu mere kritisk til. Men hvis det ikke er muligt, mener jeg ikke, at Alaba bør prioriteres.

Ift. det du siger med at Mendy ødelægger Hazards spil, så tror jeg du har set Hazard nok gange til at vide, at det ikke passer. I Chelsea spillede han aldrig foran en back, der var god offensivt. Han har spillet foran Filipe Luis, Azpilicueta, Baba Rahman og hovedsageligt Marcos Alonso. Der er ingen af disse, der er særlig gode offensivt, for at sige det mildt. Den eneste af de fire, som bare bidrog med lidt, var Marcos Alonso, men han var sgu heller ikke et teknisk vidunder. Han havde bare et bedre skud end Mendy. Alligevel præsterede Hazard uge efter uge.
Glem heller ikke hvordan Hazard præsterede med Marcelo bag sig. Det hjælp heller ikke meget, selv mod modstandere der spillede så defensivt, at det tillod Marcelo at stå fremme konstant. Hazards problem er mere, at han ikke har en target mand inde i feltet. Du har set nok til Hazard for at vide, at han er en kreatør, og ikke en målscorer, hvorfor det ikke er effektivt med ham og Benzema ved siden af hinanden. Det problem kan dog løses ved at have en højrekant, der er i stand til at score mål; Salah, Mbappe og så videre. Netop derfor vil jeg også hellere prioritere et køb af sådan en offensivspiller.

Derudover ser jeg ofte Reguilons navn blive nævnt. Er da nogen, der har fulgt ham i Tottenham? For jeg har set stort set alle hans kampe for dem, og jeg er blevet overrasket over, hvor lidt han bidrager offensivt. Hans teknik er ikke god. Så snart han møder en modstander der står dybt, og han dermed ikke har plads til at løbe på, så bliver han ligeså ubrugelig som Mendy. Forskellen er bare, at Reguilon ikke ser lige så klodset ud, som Mendy af en eller anden grund gør.

I sidste ende kan det koges ned til, at jeg er enig i, at det ikke ville være dårligt at hente Alaba hvis det kan gøres på samme tid med at man styrker angrebet. Kan man ikke det, bør man absolut ikke hente ham.

5 år 7 måneder siden #10 af DeLaRed

Dios skrev: Er det seriøst ment, at der bliver stillet spørgsmålstegn til om Alaba egentlig er bedre end Mendy? Haha :D

Ifht Alaba er jeg pt en smule græsk/katolsk, især hvis rygtet om at han ikke gider spille VB er sandt (tvivler dog stærkt på at det rygte holder) for enhver spiller der kommer til Real skal gøre præcis hvad træneren ber ham om, vi har ikke brug for stjernenykker og spillere med egen agenda!

@Dios, jeg forstår din kritik af Mendy, men er lidt uforstående overfor din kommentar ang at det han ikke er årsag til at vi lukker færre mål ind med ham på banen, ikke helt sikker på hvad du mener med det?

Altså hvis vi sammenligner med Marcelo bliver der lukket et mål ind hver 67. minut når han er på banen, siden sommeren 2018, hvorimod vi er på den gode side at 110. minut med Mendy på banen. Nu er det måske lidt synd at bruge Marcelo som reference-punkt, men uden at vide det med sikkerhed så føler jeg mig overbevist om +110. minut Per mål er i top 3 af La Liga’s VB’s, så det er vel ikke helt skidt?

Ifht til chancer der bliver skabt, skal man i første omgang kigge på hvad der bliver skabt i vores Venstre side (vi kan jo ikke nødvendigvis gøre ham ansvarlig for at modstanderen skaber en chance mod Carvajal eller Vasquez) for 1 ting man ikke kan sige om Mendy er at han ikke holder sin position, han er generelt altid at finde på VB’en når Real forsvare. Her har jeg ikke nogen statistik, men mindes at have læst at han i sidste season var den forsvars spiller der blev driblet forbi færreste gange i hele ligaen, så noget må han da gøre rigtigt.

Ud over det så holder statistikken, med at vi hidtil ikke har tabt en La Liga kamp med ham i start opstillingen, vist stadigvæk. Det tæller vel også for noget.

Men måske alle disse statistikker ville være de samme med Alaba, er der nogen der kan hamle op med Mendy rent defensivt så er han nok én af de få, for jeg har svært ved at pege på mange andre VB’er der bringer samme defensive stabilitet! Er sikker på du har et par bud, men debatten vil altid være lidt skæv når de nu engang ikke spiller i Real.

Ifht det offensive, vil jeg give dig ret, det er vel kun en håndfuld kampe hvor vi har set ham fra hans bedste side rent offensivt, selvom der i ny og næ kommer en god aktioner på modstanderens banehalvdel, så er hans spil generelt præget af boldtab, dårlige afleveringer og indlæg, samt at sætte en stopper for angrebene og istedet spille bolden bagud igen.

Til det vil jeg dog sige, at man med visse spillere måske skal kigge på at lave små taktiske justeringer med henblik på at deres spidskompetencer er sublime (selvom jeg generelt ikke er glad for at ændre taktikken for individet, så er der tilfælde hvor det skal anses som en mulighed) vi så det bland andet ved Ronaldo (ikke at Mendy er i nærheden af CR7’s niveau naturligvis) men han havde en taktisk frihed og især i defensiven fik han carte-blanche til at deltage når han havde lyst.

Så hvis vi nu bruger samme perspektiv på Mendy, og istedet for at forsøge at få han til at spille samme rolle som Marcelo rent offensivt (som aldrig kommer til at fungere pga manglende teknik og spil forståelse) og istedet spiller ham til hans styrker, så ville han i første omgang ikke se så svag ud rent offensivt, men tror også vores generelle offensivt ville kunne få noget positivt ud af det. Lad mig forklare:

Vi ser gang på gang at hvis Mendy (med Real på bolden) ligger omkring midtbanen, og modstanderen vinder bolden og forsøger et kontra, så har de næste aldrig held med det i en løbe duel med Mendy, samme situation ser vi gang på gang ved Reals dødbolde der starter et kontra til modstanderne, her er der en grund til at Mendy ofte ligger som bagerste mand, indtil videre tror jeg ikke han har tabt en eneste løbe duel i en sådanne situation. Så hvad hvis vi nu holder ham i den position (fra midtbane linjen og 5-10 meter frem) når Real er i angreb, og istedet giver Kroos friere tøjler til at bevæge sig med frem, både op mod feltet, men for den sags skyld også ud mod venstre siden og slå indlæg eller supportere Eden/Vini/Rodrygo. Det ville IMO gøre os endnu stærkere rent defensivt, da Mendy immervæk er defensivt stærkere en Kroos, og det vil styrke vores offensiv fremfor at bruge Mendy. I denne taktik kunne man så en håndfuld gange i løbet af kampen, med Kroos’ direktion, sende Mendy på et par Rush-løb ned ad sidelinjen mod en dyb bold fra Kroos, som han bare skal forsøge at slå ind over med første berøringen, uden nogen fancy driblinger eller boldberøringer, det ville måske ikke give pote så ofte, men det ville stadigvæk få modstanderne til at holde øje med Mendy i deres egen defensiv. Og hvis ikke Kroos ville kunne få noget positivt ud af en mere fri rolle i offensiven (da han rent taktisk mere skal holde sig centralt i banen for at kunne fordele spillet derfra), så burde en spiller som Ødegaard, elske at have friheden til at drive ud på kanten og deltage i spillet helt oppe ved modstanderens felt, det er måske netop det der skal til for at få ham til at fungere i trekanten på midtbanen.

Min pointe er, at jeg personligt mener at Mendy bidrager med nok defensivt til at man skal kigge på at lave nogle taktiske justeringer rent offensivt for at få ham til at passe ind i det offensive spil, uden at det udstiller hans åbenbare tekniske mangler, men istedet kan åbne op for andre spilleres offensive kunnen!

Uanset hvad skal Marcelo videre hurtigst muligt, om det så bliver Alaba, Reguilon eller for den sags skyld Nacho der skal deles med Mendy om pladsen, så er alt andet bedre en Marcelo anno 2018/2019/2020!

Donde está la biblioteca?

5 år 7 måneder siden #11 af Thomaskjensen
Gode indlæg, og jeg er enig i det meste.
Dette er en no-brainer,
Alaba koster gratis
Alaba kan spille VB, så vi kan sælge Marcelo.
Alaba kan spille 6'ern, så vi har en backup for Casimiro
Alaba kan spille CD så vi kan give Varana og Ramos en pause uden at være sikre på at tabe point.

En signering af Alaba sikre os på 3 positioner i +5 år så lad ham bare selv skrive nullerne på hans løn, han skal hentes.

Hvad er alternativet?
Reguilon, Camavinga og en CD som kommer koste mindst 1,5 milliarder. De penge kan lige nu bruges bedre i offensiven.

Misforstå mig rigtigt, jeg vil da elske at se både Reguilon, Camavinga og den nye Ramos i klubben da de er fremtiden, får vi 3 spillere er det helt klart mere fremtidssikkert.
Men skal vi vinde noget de nærmeste år er det angrebet prioriteten.

Vi skal have spillere der er farlige i feltet, Mbappe helt enkelt, ham og Alaba burde være muligt for en klub som RM, så får vi ofre de spillere der skal ofres, Marcelo, Militao (helst ikke endnu), Modric (helst ikke), Assensio, Jovic og min personlige darling Vini.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

5 år 7 måneder siden #12 af Dios
@Steen.

Spørgsmålet er om det kan blive værre end det Mendy præstere offensivt? Nuvel, så er Mendy et bæst defensivt når kantspilleren kommer i løb. I opspillet er han decideret farlig for Real Madrid's defensiv. Jeg køber den simpelthen bare ikke med Mendy endnu. Synes han har alt for store mangler i sit spil til, at hans defensive præstationer kan sikre ham en plads som fast starter.
Jeg har ikke min tvivl omkring Alaba, men du har ret i, at man ikke ved hvor han står henne på den vb position. I mine øjne kan det bare ikke blive værre end det vi har lige nu, og ligesom med Ramos, så glemmer man ikke bare sin naturlige position, fordi man omskoles til en anden.
Selvfølgelig skal Alaba ikke betyde, at man ikke går efter den vigtige kantspiller, men mon dog et køb af ham betyder det.

Enig, men du har også set hvor meget plads der er i PL for en kant at spille på. Stik modsat i Spanien, hvor det er mere kompakt det hele. Det er immervæk sjældent Hazard har fået lov til at blive retvendt uden en dribling, berøring etc. hvor han i England havde 4 sekunder før markeringen kom. Derudover, så tror jeg også, at der er forskel i boldbesiddelse imellem Chelsea og Real Madrid.
Min pointe var heller ikke om de var gode, men at Mendy aldrig kommer i de løb som hjælper. Jeg kan egentlig godt lide ideen om, at man isolere kantspillerne, så vores backs trækker ind. Mendy har sine mangler, men forstår det taktiske oplæg, da det netop har fået Carvajal og Lucas til at fungere til noget nær perfektion.
Det er de dybe løb, som Mendy aldrig kommer med. Som sagt, så havde han 3-4 rigtig gode offensive kampe, hvor han bla. scorede et fremragende mål, men de løb er fuldstændig stoppet.
Det er netop noget Marcos Alonso var fremragende til, og det var egentlig pointen.

Hazard har været total ude af form, så han er nok heller ikke det bedste eksempel lige nu. Det er heller ikke for at fremhæve Marcelo, for han er der heller ikke længere. Det er bare at se modsat hvor meget spil der er imellem vores back og kant.
Jeg er dog ikke enig i, at det ikke hjælper at spille Hazard ved siden af Benzema. Nuvel, så er han en kreatør, men han er stadig fantastisk til og tage de rigtige løb dybt i banen. Han er bare ikke egoistisk i sit spil. Synes Ramos mål sidste sæson i post corona på oplæg af Hazard fortæller alt om ham som type, men ja vi mangler helt sikkert en højrekant med mål i støvlerne.
Det kræver jo egentlig bare, at der kommer løb omkring Benzema og Hazard. Men det er egentlig også en anden snak.

Er enig omkring Reguilon. Som det ser ud nu, så synes jeg bare ikke der er bedre. Marcelo er blevet markant svækket offensivt til at kunne forsvarer, at han skal have pladsen.
Og er da også enig omkring Alaba. Han skal selvfølgelig kun hentes, hvis det ikke betyder man ikke kan styrke vores største svagheder.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum