Rygte: Real Madrid forhandler med Alaba
asp3200 skrev:
Daniel skrev: Det her er egentlig en no brainer, hvis Real Madrid kan lande ham til en fornuftig løn - ikke de 12 millioner euro, som bulletinerne går på.
Det er egentlig pisse ligegyldigt, hvor på banen Alaba tidligere har spillet, hvor han spiller nu, hvorfor han spiller noget andet på det schweiziske landshold og hvorfor blå er en federe farve end rød. Det vigtige er hans kvaliteter, og de er fantastiske. Det ville være en eminent handel på alle parametre og særligt for konkurrencen i truppen, der godt kunne trænge til en lille overhaling.
Ind med ham, tak. Og ud med noget andet, tak. Det kan være Marcelo. Det kan være Militão. Det kan være Odriozola. Who cares? Der skal bare sælges noget overflødigt for at åbne en plads til ham.
Han er godt nok østriger;)
Men alligevel....... ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: @Fondo_Sur.
Jeg kan læse mig til, at billedrør tv'et stadig eksistere :D
@Ramos4.
Lucas er også vores bedste højrekant, men betyder det, at han er god nok som fast starter i Real Madrid? Som altid når det kommer til Marcelo, så vælger du at misforstå. Når Mendy sejler defensivt, så er han menneskelig. Så har vi hørt det hele med nu :)
For guds skyld, vi har tabt 0 gange med Mendy som starter i La Liga i 29 kampe. De tal kan du jo ikke argumentere imod. Ja han har også lavet fejl, men der er da forskel på at lave fejl og så at fking lunte med hjem. Kæmpe forskel.
I øvrigt har jeg aldrig påstået Mendy er verdens bedste back. Jeg troede du argumenterede for at Marcelo skulle spille mere? Vi kan da sagtens blive enige om, at Mendy ikke er den nye Roberto Carlos på nogen måde.
I forhold til dine injurier om, at jeg ikke kan se når Ramos laver fejl, så skal man blot tjekke kamptrådene fra de seneste uger, for at modbevise dét.
Men to ting kan jo godt være sande på samme tid. Ramos kan godt skulle lukke huller efter Marcelo samtidig med at Casemiro skal lukke huller for Ramos. Marcelos generelle form de seneste år og hans tendens til at lunte med hjem, er bare langt værre, når han ikke er kampafgørende og en leder blandt mænd, som Sergio er.
Man at Ramos skulle være uden fejl, er der vist ingen fan der er overbevist om. I det mindste bliver han ikke udvist mere :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Haha du har ret. Det kan man ikke argumentere imod, og derfor kan vi slå fast, at Mendy er Real Madrid's vigtigste spiller i historien. For med ham taber vi ikke. My bad :)
De seneste uger har Mendy jo også spillet ved siden af Ramos, og ikke Marcelo. Så det ville være rimelig dumt at give Marcelo skylden og ikke Ramos eller Mendy :D Det var jo netop min pointe igennem hele sidste sæson næsten, og jeg synes den står stærkere end nogensinde når man læser argumenterne omkring forsvarespillet jeg fremhæver imod Bilbao.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024