Optakt: Osasuna - Real Madrid, LaLiga, 18. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
JesperThomsen skrev: Og så den klassiske efter kampen: vi vil vinde La Liga.. hold nu kæft! I øvrigt, hvordan kommer de hjem til Madrid, er lufthavnen ikke stadig lukket?
Ved du hvad. Jeg håber sku de får lov til at blive der natten over med dårlig smag i munden. Hele banden.
Skandaløs indsats.
- 9eren
- Gæst
-
Men jeg skuffet over Zidane.
Jeg vil selvfølgelig gerne at real Madrid vinder alle trofæer de spiller med om. Men lige denne her sæson havde jeg gerne “solgt” hvis det var fordi at Zidane brugte sæsonen til at se Ødegaard, Valverde, Jovic, Vinicius og Rodrygo an for at få en ide om hvem han kan bruge på sit real Madrid hold sæson 21/22.
Men med Kroos, Modric, Benzema og Vasquez synes jeg sgu vi spilder lidt en sæson.
Jeg har har kæmpe respekt for de nævnte spillere og jeg har har haft mange glæder med dem gennem tiden, men jeg vil også gerne følge en udvikling og det føler jeg bestemt ikke at jeg gøre nu.
En anden tanke jeg kan have lidt med det hold der spiller nu, kan de “skramme” nogle store nyindkøb væk til sommer? Ved godt at Real Madrid er verdens stærkeste klub. Men bl.a. Mbappe, haaland og hvem man nu kunne drømme om, vil de blive inspireret af at se på dette real hold og tænke,”der vil jeg fandme spille”.
Er jeg alene med denne holdning/tanke?
- 9eren
- Gæst
-
Pressen har da heldgvis fået øje på Zizous elendige beslutninger
Dybbøl skrev: Jeg kommer ikke til at sige at sæsonen er slut, så længe det matematisk kan lade sig gøre at vinde ligaen.
Jeg vil selvfølgelig gerne at real Madrid vinder alle trofæer de spiller med om. Men lige denne her sæson havde jeg gerne “solgt” hvis det var fordi at Zidane brugte sæsonen til at se Ødegaard, Valverde, Jovic, Vinicius og Rodrygo an for at få en ide om hvem han kan bruge på sit real Madrid hold sæson 21/22.
Men med Kroos, Modric, Benzema og Vasquez synes jeg sgu vi spilder lidt en sæson.
Jeg har har kæmpe respekt for de nævnte spillere og jeg har har haft mange glæder med dem gennem tiden, men jeg vil også gerne følge en udvikling og det føler jeg bestemt ikke at jeg gøre nu.
En anden tanke jeg kan have lidt med det hold der spiller nu, kan de “skramme” nogle store nyindkøb væk til sommer? Ved godt at Real Madrid er verdens stærkeste klub. Men bl.a. Mbappe, haaland og hvem man nu kunne drømme om, vil de blive inspireret af at se på dette real hold og tænke,”der vil jeg fandme spille”.
Jeg er helt enig, særligt i det første. Zidane skyder klubben i foden ved at tænke så kortsigtet. Endnu et år hvor vi ikke er klogere på, hvordan holdet skal genopbygges. Som du siger - spild af en sæson.
longwind skrev:
Dybbøl skrev: Jeg kommer ikke til at sige at sæsonen er slut, så længe det matematisk kan lade sig gøre at vinde ligaen.
Jeg er helt enig, særligt i det første. Zidane skyder klubben i foden ved at tænke så kortsigtet. Endnu et år hvor vi ikke er klogere på, hvordan holdet skal genopbygges. Som du siger - spild af en sæson.
Jo men hvis man saetter sig i hans sko, skal man ogsaa lige overvej at han med stor sansynlighed kan mistet jobbet hvis der ikke kommer pokaler i hus, saa i sidste ende goer han jo det rigtige for sig selv, han vaelger de spillere som han tror har den stoerste chance for at sikre hans job naeste season.
Dermed ikke sagt at det er det rigtige for klubben, men Brian nede i Netto hjaelper ikke langsomme Britta i kassen hvis det betyder han mister sit arbejde, selvom oplevelsen som kunde i Netto havde vaeret bedre!!!
Donde está la biblioteca?
Mht. Zidane, kan ikke se hvem der skulle erstatte ham, hvis vi kommer af med ham. Havde håbet på Poch men den mulighed er ligesom væk nu. Raul? Guti? Det ville være noget af et sats.
Kiwes skrev: Giv Zidane til sommer og så skal han ud. Så simpelt er det. Indkøbene sidste sommer må falde tilbage på ham - de er sku alle noget lort. Læg dertil at han ikke kan få spillet til at fungere, vi spiller jo FUCKING elendigt, som i ja Viborg FF elendigt. Det kan ikke passe at vi ikke kan gøre mere offensivt. Jeg forstår ikke hvordan jeg igen og igen får mig selv til at sætte tiden af til 100% at se kampen uden forstyr. Det er jo bare ikke det værd....
Viborg scorer mål og vinder deres kampe.