Optakt: Osasuna - Real Madrid, LaLiga, 18. spillerunde

5 år 5 måneder siden #61 af BBB
Banen skal selvfølgelig ikke bliver en undskyldning for manglende point, men den bold rent igennem til Mariano stoppede nærmest op på banen. Det lignede, at den hang fast i en vandpyt.

Der var ét øjeblik, hvor jeg var en lille smule begejstret; Isco lavede en detalje sidst i kampen, som blev vist et par gange. Jeg savner noget underholdning, og han gav mig en lille smule. Jeg ville selvfølgelig helst, at vi havde vundet på underholdende spil, men det har jeg for længst opgivet i denne sæson. Jeg keder mig, når jeg ser Real Madrid spille.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #62 af Kiwes
Det er så let at få point mod Zidane. Bare stå med 11 mand på egen halvdel og luk af for kanterne. Der kommer intet centralt. Prøv nu forhelvede Ødegaard af på midten.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 5 måneder siden #63 af 9eren

Kiwes skrev: Det er så let at få point mod Zidane. Bare stå med 11 mand på egen halvdel og luk af for kanterne. Der kommer intet centralt. Prøv nu forhelvede Ødegaard af på midten.

Ødegaard kommer ikke til at få chancer under Zizou. Det er som om folk slet ikke kan se der er et problem imellem de to, jeg har nævnt det flere gange. Ødegaard burde ha valgt en anden klub for længst!

5 år 5 måneder siden #64 af longwind

DeLaRed skrev:

longwind skrev:

Dybbøl skrev: Jeg kommer ikke til at sige at sæsonen er slut, så længe det matematisk kan lade sig gøre at vinde ligaen.

Men jeg skuffet over Zidane.
Jeg vil selvfølgelig gerne at real Madrid vinder alle trofæer de spiller med om. Men lige denne her sæson havde jeg gerne “solgt” hvis det var fordi at Zidane brugte sæsonen til at se Ødegaard, Valverde, Jovic, Vinicius og Rodrygo an for at få en ide om hvem han kan bruge på sit real Madrid hold sæson 21/22.

Men med Kroos, Modric, Benzema og Vasquez synes jeg sgu vi spilder lidt en sæson.

Jeg har har kæmpe respekt for de nævnte spillere og jeg har har haft mange glæder med dem gennem tiden, men jeg vil også gerne følge en udvikling og det føler jeg bestemt ikke at jeg gøre nu.

En anden tanke jeg kan have lidt med det hold der spiller nu, kan de “skramme” nogle store nyindkøb væk til sommer? Ved godt at Real Madrid er verdens stærkeste klub. Men bl.a. Mbappe, haaland og hvem man nu kunne drømme om, vil de blive inspireret af at se på dette real hold og tænke,”der vil jeg fandme spille”.

Er jeg alene med denne holdning/tanke?

Jeg er helt enig, særligt i det første. Zidane skyder klubben i foden ved at tænke så kortsigtet. Endnu et år hvor vi ikke er klogere på, hvordan holdet skal genopbygges. Som du siger - spild af en sæson.

Jo men hvis man saetter sig i hans sko, skal man ogsaa lige overvej at han med stor sansynlighed kan mistet jobbet hvis der ikke kommer pokaler i hus, saa i sidste ende goer han jo det rigtige for sig selv, han vaelger de spillere som han tror har den stoerste chance for at sikre hans job naeste season.

Dermed ikke sagt at det er det rigtige for klubben, men Brian nede i Netto hjaelper ikke langsomme Britta i kassen hvis det betyder han mister sit arbejde, selvom oplevelsen som kunde i Netto havde vaeret bedre!!!

Du har helt ret, og jeg har også skrevet i andre opslag, at jeg godt FORSTÅR at Zidane tænker på sit job, men som fan af klubben er det jo frustrerende at se på, da jeg vægter klubbens udvikling højere end Zidanes jobsikkerhed. For at fortsætte din analogi så er jeg som aktieholder i Netto ligeglad med Brians job, han burde nemlig hjælpe Britta selvom det kan koste has eget job, for hvis Britta bliver udlært godt, så kan hun være en gevinst over de næste 10 år ;)

Desuden må Brians leder jo også vide, at Britta har brug for at blive lært op i starten af hendes ansættelse. Derfor burde han selvfølgelig give Brian ekstra snor, hvis han kan se, at han prøver at integrere Britta i butikken.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 5 måneder siden #65 af longwind
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved longwind.

5 år 5 måneder siden #66 af Ramos4

Kiwes skrev: Det er så let at få point mod Zidane. Bare stå med 11 mand på egen halvdel og luk af for kanterne. Der kommer intet centralt. Prøv nu forhelvede Ødegaard af på midten.

Det er ret vildt. Sådan har det været i årevis. Det lader heller ikke til at der er nogen decideret indøvede kombinationer. Det er bare "spil på ydersiden af forsvaret hele tiden" strategien. Rystende.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 5 måneder siden #67 af Ramos4
Man skal ikke kigge på tabellen i forhold til om vi kan slå en modstander. Det handler udelukkende om hvor højt de står på banen. Hvis de går frem har vi en chance - hvis de pakker sig er vi fortabte.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum