Første Supercopa-kamp mellem Real Madrid og Athletic Club

3 år 3 måneder siden #49 af Madrid1998
Det er vildt, at vi slet ikke formår at skabe noget, når vi antageligvis jagter et mål. Om der så var 15 min ekstra tid, får vi maks en farlig chance, mens modstanderholdet får 5. Indskiftningerne er timet helt forkert, og dem der kommer ind er enten forfærdelige som Vinicius, der bogstavelig talt gjorde intet andet end at miste bolden. Ellers Valrverde der bliver spillet som en slags ekstra højreback
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Madrid1998.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #50 af henrikcomn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #51 af Dybbøl
Ærgerlige billeder af Zidane der stor smiler og hygge lidt med modstanderens træner efter slutfløjtet. Savner en træner der var styrtet direkte i omklædningsrummet for at være klar til at hive hovederne af spillerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, SeQueda

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #52 af SeQueda

Dybbøl skrev: Ærgerlige billeder af Zidane der stor smiler og hygge lidt med modstanderens træner efter slutfløjtet. Savner en træner der var styrtet direkte i omklædningsrummet for at være klar til at hive hovederne af spillerne.


Præcis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #53 af Steen
I denne sæson:
- Millimeter fra at ryge ud i UCL gruppespillet og blive sendt ned til Europa League, selvom gruppen bestod af Shakhtar Donetsk, Gladbach og Inter
- 4 point bag Atletico Madrid som har 2 kampe til gode
- Kun 3 point foran Barcelona som har har haft en historisk stor krise og som ikke engang har en angriber i truppen (Sorry Braithwaite), men som alligevel har scoret 7 mål mere end Real Madrid
- Spiller det værste fodbold der nogensinde er blevet spillet i klubbens historie
- Zidane dræber de offensive spillere, og nægter at give spilletid til adskillige spillere

Der er sikkert meget mere, som jeg har glemt. Og intet af det her er startet i denne sæson, det har været sådan lige siden han vendte tilbage, hvilket snart er 2 år siden.
Få ham nu væk!
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, Madrid1998, El Siete, JesperThomsen, Cristiano7, longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #54 af Cristiano7

Steen skrev: I denne sæson:
- Millimeter fra at ryge ud i UCL gruppespillet og blive sendt ned til Europa League, selvom gruppen bestod af Shakhtar Donetsk, Gladbach og Inter
- 4 point bag Atletico Madrid som har 2 kampe til gode
- Kun 3 point foran Barcelona som har har haft en historisk stor krise og som ikke engang har en angriber i truppen (Sorry Braithwaite), men som alligevel har scoret 7 mål mere end Real Madrid
- Spiller det værste fodbold der nogensinde er blevet spillet i klubbens historie
- Zidane dræber de offensive spillere, og nægter at give spilletid til adskillige spillere

Der er sikkert meget mere, som jeg har glemt. Og intet af det her er startet i denne sæson, det har været sådan lige siden han vendte tilbage, hvilket snart er 2 år siden.
Få ham nu væk!


Og han udskifter først efter 65-75minutter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #55 af asp3200

Cristiano7 skrev:

Steen skrev: I denne sæson:
- Millimeter fra at ryge ud i UCL gruppespillet og blive sendt ned til Europa League, selvom gruppen bestod af Shakhtar Donetsk, Gladbach og Inter
- 4 point bag Atletico Madrid som har 2 kampe til gode
- Kun 3 point foran Barcelona som har har haft en historisk stor krise og som ikke engang har en angriber i truppen (Sorry Braithwaite), men som alligevel har scoret 7 mål mere end Real Madrid
- Spiller det værste fodbold der nogensinde er blevet spillet i klubbens historie
- Zidane dræber de offensive spillere, og nægter at give spilletid til adskillige spillere

Der er sikkert meget mere, som jeg har glemt. Og intet af det her er startet i denne sæson, det har været sådan lige siden han vendte tilbage, hvilket snart er 2 år siden.
Få ham nu væk!


Og han udskifter først efter 65-75minutter.


Ahh du strammer den, 76 minut og frem i snit!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #56 af Madrid1998

Steen skrev: I denne sæson:
- Millimeter fra at ryge ud i UCL gruppespillet og blive sendt ned til Europa League, selvom gruppen bestod af Shakhtar Donetsk, Gladbach og Inter
- 4 point bag Atletico Madrid som har 2 kampe til gode
- Kun 3 point foran Barcelona som har har haft en historisk stor krise og som ikke engang har en angriber i truppen (Sorry Braithwaite), men som alligevel har scoret 7 mål mere end Real Madrid
- Spiller det værste fodbold der nogensinde er blevet spillet i klubbens historie
- Zidane dræber de offensive spillere, og nægter at give spilletid til adskillige spillere

Der er sikkert meget mere, som jeg har glemt. Og intet af det her er startet i denne sæson, det har været sådan lige siden han vendte tilbage, hvilket snart er 2 år siden.
Få ham nu væk!


Og har de mest irriterende svar ved pressekonferencer osv

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #57 af longwind

Dybbøl skrev: Ærgerlige billeder af Zidane der stor smiler og hygge lidt med modstanderens træner efter slutfløjtet. Savner en træner der var styrtet direkte i omklædningsrummet for at være klar til at hive hovederne af spillerne.


Han burde mere rive hovedet af sig selv. Jeg mener normalt at træneren ofte får for meget af skylden når et hold ikke præsterer, men jeg anser virkelig Real Madrids deroute som et direkte produkt af Zidane. Hvad hjælper det at råbe af spillerne når manageren ikke kan skrue et bare nogenlunde projekt sammen? Det nytter simpelthen ikke at vi ikke har organiseret angrebsspil, når nu vi ikke bare kan overlade det hele til Ronaldo længere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #58 af Bismo
Endnu en kamp som jeg er glad for ikke at have set. Har lige tjekket resultatet på livescore og forummet for en lille opsummering. Det er ren tortur at se en Madrid kamp for tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #59 af Ramos4
Jeg har selv foreslået Allegri tidligere, men er han garant for god offensiv fodbold? At skifte træner nu vil gøre mere skade end gavn. Vi ved jo Zidane har hundrede liv. Han skal nok kunne hive dem op igen. Han har endnu ikke haft en sæson som træner uden et trofæ. Så lad os nu liiige.

Vi må skifte ham ud til sommer. Og jeg tror ikke Allegri er løsningen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #60 af Kiwes

Ramos4 skrev: Jeg har selv foreslået Allegri tidligere, men er han garant for god offensiv fodbold? At skifte træner nu vil gøre mere skade end gavn. Vi ved jo Zidane har hundrede liv. Han skal nok kunne hive dem op igen. Han har endnu ikke haft en sæson som træner uden et trofæ. Så lad os nu liiige.

Vi må skifte ham ud til sommer. Og jeg tror ikke Allegri er løsningen.


Zidane skal ikke ud nu. Men til sommer skal han videre! Der må være en bedre træner på markedet. Han laver så mange hovedløse beslutninger. Lucas skal aldrig spille back. Enten bruger du Nacho eller så hiver du fandme en op fra Castilla. Og så må det da snart gå op for Zidane at når modstanderen pakker sig, så bidrager Kroos med 0. Det er så tydeligt at en Ødegaard er perfekt i sådanne situationer. Han viste det forhelvede for Sociedad. Casemiro som bagerste og Modric + Ødegaard foran ham. Jeg nævner ikke Valverde fordi jeg faktisk synes Modric har spillet rigtig godt på det sidste og fortrækker ham PT.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum