Ramos og Carvajal misser Copa del Rey

1 måned 5 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid spiller...

Real logo

Real Madrid spiller i morgen Copa del Rey-kamp ude mod Alcoyano og det bliver uden Sergio Ramos og Dani Carvajal i forsvaret.

De to spillere er ikke blevet klar efter deres skadesproblemer, som de fik i forbindelse med Super Cup-nederlaget til Ath. Bilbao og Zinedine Zidane skal derfor finde de rette afløsere for de to.

Det ventes generelt at blive et reservepræget mandskab, som stiller op til kampen på El Collao og det kan give spilletid til unge talenter som Andriy Lunin, Víctor Chust og Antonio Blanco.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 5 dage siden #2 af Thomaskjensen
Mon ikke det bliver et stadig skræmmende hold vi stiller med, Marcelo og Militao bør få tid i forsvaret med et par unge spillere. Fede, Ødegaard og Isco bliver det vel på midtbanen, for skal Isco sælges skal han have mere spilletid. Fremme er det sikkert Vini, Rodrigo og Mariano.
Dette er mange forandringer, og jeg skulle ikke blive overrasket om spillet bliver elendigt og vi lige akkurat vinder med 1-0 af mål på Benzema der kommer ind efter 85 minutter...
Derfor så jeg gerne at han sikrer sejren på 45 minutter og laver 4 udskiftninger ved 3-0 så start med Varana, Kroos, Assensio og måske Modric, bare for at punktere kampen.

1 måned 5 dage siden #3 af Steen
Ødegaard er ikke udtaget selvom han trænede med problemfrit.
Jeg håber godt nok at der er en god forklaring bag dette ...

Edit: Ødegaard udeladt af taktiske årsager, ifølge medierne. Send nu bare Ødegaard væk, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at fyre tossen der styrer showet.
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

1 måned 5 dage siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu

Steen skrev: Ødegaard er ikke udtaget selvom han trænede med problemfrit.

Edit: Ødegaard udeladt af taktiske årsager, ifølge medierne. Send nu bare Ødegaard væk, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at fyre tossen der styrer showet.

Kan det mon tænkes at der er noget du ikke ved om situationen?

Næste kamp: Champions League Round of 16, First leg
Atalanta - Real Madrid
Kamptidspunkt: Onsdag 24. Februar kl. 21:00
Stadion: Estadio de Bérgamo

1 måned 5 dage siden #5 af Steen

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

Kan det mon tænkes at der er noget du ikke ved om situationen?

Læste du ikke den del af min besked hvor der stod ''Jeg håber godt nok at der er en god forklaring bag dette ...''?
Det eneste vi kan gå efter er, hvad medierne siger. Indtil videre har adskillige troværdige sagt, at han Zidane ikke tog ham med af taktiske årsager, hvilket egentligt giver god mening, når nu Zidane heller ikke har givet ham spilletid i de sidste mange kampe.

Så hvis det ikke skyldes en skade, så er det bare Zidane, der opfører sig som ... Ja, som Zidane. Det kan umuligt være pga. en manglende indsats til træningen, for Hazard er jo et levende bevis på, at Zidane nok skal give dig spilletid, uanset hvor uprofessionel og ude af form du er.

1 måned 5 dage siden #6 af Estadio Santiago Bernabéu
Jo det læste jeg godt men så bagefter rettede du i din besked med teksten: "Send nu bare Ødegaard væk, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at fyre tossen der styrer showet."

Jeg synes også nogle gange der sker mærkelige ting i klubben, men jeg synes Zinedine Zidane har opbygget et vis form for respekt ved at vinde tre Champions League titler som cheftræner.

Atalanta - Real Madrid

1 måned 5 dage siden #7 af Steen

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Jo det læste jeg godt men så bagefter rettede du i din besked med teksten: "Send nu bare Ødegaard væk, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at fyre tossen der styrer showet."

Jeg synes også nogle gange der sker mærkelige ting i klubben, men jeg synes Zinedine Zidane har opbygget et vis form for respekt ved at vinde tre Champions League titler som cheftræner.

Ja, det blev rettet grundet de meldinger der kom fra troværdige spanske kilder. Men den oprindelige besked gælder jo stadig. Jeg håber da, at der er en fornuftig grund bag det, men det ser ikke sådan ud.

men jeg synes Zinedine Zidane har opbygget et vis form for respekt ved at vinde tre Champions League titler som cheftræner

Skal vi så bare lade ham brænde klubben ned, fordi han opnåede noget for flere år siden? Skal vi til at genansætte Mourinho, fordi han engang var verdens bedste træner? Tror du at en gruppe aktionærer vil beholde en direktør, der får virksomheden til at underpræstere gevaldigt, udelukkende fordi at han sikrede overskud tilbage i 2017?
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

1 måned 5 dage siden #8 af Estadio Santiago Bernabéu
Okay der er flere ømme punkter for dig her at tage fat på.

1. Mourinho blev senest kåret til verdens bedste træner i 2010 og vi skriver nu 2021.

2. Zidane vandt Champions League tre gange og har vundet den personlige hæder flere gange for nylig.

3. Normalt vil aktionære ikke fyre en administrerende direktør grundet to dårlige år. Især ikke hvis der nogle gode årsagsforklaringer som f.eks "Zidane har næsten ikke fået lov til at købe fodboldspillere og aldrig fået Pogba og Mbappe som han gerne ville have." Faktisk vil aktionære næsten altid satse på manden over resultaterne. Man kigger sjældent på den korte bane og tænker ofte langsigtet frem og tilbage. Klubber som Real Madrid og Brøndby er populære for investorer fordi "Class is permanent" og det er samme logik her selvom der har været nogle dårlige måneder.

4. Vi er ikke sikre på at klubben underpræsterer i forhold til spillertruppen. Måske er spillerne bare gamle og de unge talenter ikke så gode som deres navne ellers lyder.

Og alt det til trods for at vi er forsvarende spanske mestre. Jeg synes du skal forsøge at se på emnet mindre sort/hvidt og skrige "Zidane skal fyres!" hver gang du har chancen. Blot et venligt råd.

Atalanta - Real Madrid

1 måned 5 dage siden #9 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg vil lige tilføje at jeg ikke skrev det her for at irritere dig eller for at skabe dårlig stemning. Jeg mente det som et nysgerrigt spørgsmål og et venligt råd.

Atalanta - Real Madrid

1 måned 5 dage siden #10 af 9eren

Ja så er det vist slut for Ødegaard.
Ødegaards tid i Madrid har været på niveau med Hazards

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 5 dage siden #11 af Steen
@ESB

1 og 2. Der er præcis lige så mange grunde til at tro, at Mourinho vil præstere som han gjorde i 2010, som at tro, at Zidane vil kunne skabe noget der bare ligner det, Ronaldo sikrede os, under Zidanes første periode. Det er snart 3 år siden at Zidane vandt en UCL, og lige nu er der intet der tyder på, at man overhovedet er i stand til at nå semifinalen. Sidste sæson blev man med lethed sendt ud af et City hold, der under Pep konstant flopper i UCL.

3. Hvis der er udsigt til, at direktøren vil forværre virksomhedens økonomiske situation, så smider de ham langt væk. Og det er realiteten under Zidane. Man bliver værre og værre. Det er imponerende, at der er nogle som faktisk nyder at være vidne til det tortur-fodbold, Zidane får spillerne til at spille. Heldigvis har langt de fleste indset, at Zidanes håndtering af truppen, spillet og resultaterne er langt under hvad der er acceptabelt. Men du ville nok også have accepteret at man var blevet sendt ned i Europa League, da det er et trofæ, klubben endnu ikke har vundet.

4. Hvis det er tilfældet, at samtlige 25 spillere bare er så dårlige, som du hævder, så skal vi forberede os på nogle meget dystre tider, for klubben har ikke råd til at hente mange gode spillere på en gang.

Hvis Zidane behandlede spillerne ens, så ville jeg have respekt for hans beslutninger. Måske træner Ødegaard ikke godt nok. Det virker urealistisk, eftersom han var en af de bedste spillere i ligaen i sidste sæson, men lad os bare antage dette. Så ville jeg ikke sige noget til, at Zidane ikke gav ham spilletid. Men når han på samme tid vælger at give spilletid til en Hazard, der konstant har været overvægtig, ude af form eller som bare spiller ad helvede til, så giver det ingen mening.

Dårlige resultater (mange pinlige resultater), forfærdeligt fodbold, og han ødelægger talenterne. Der er vitterligt intet der taler for, at man er bedre tjent med Zidane som træneren.
Zidane skal ud, og det kan kun gå for langsomt.

1 måned 5 dage siden #12 af Steen

9eren skrev:

Ja så er det vist slut for Ødegaard.
Ødegaards tid i Madrid har været på niveau med Hazards

Jeg vil nu ikke gå så langt som at sammenligne Ødegaard med det største flop i klubbens historie!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.