Ramos og Carvajal misser Copa del Rey

3 år 8 måneder siden #13 af Kayed99
www.marca.com/futbol/real-madrid/2021/01...6163f0c928b4602.html

Ødegaard har bedt om en udlejning! Fantastisk beslutning af den unge man. Til helvede med den her åndsvage behandling af Zidane! Kom ud og få spillet og så må han håbe på, at vi har en ny træner efter sommerferien
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #14 af DeLaRed
Til udmeldinger om at hangar bedt om at forlade klubben, så er der visse medier der dog også beretter at han ikke er med imorgen pga fysiske problemer, hvilket så ville være den 3. skade der holder han ude på 7 måneder, hvis det er sandt så er det ikke ligefrem super heldigt for Nordmanden...

Donde está la biblioteca?

3 år 8 måneder siden #15 af Steen

DeLaRed skrev: Til udmeldinger om at hangar bedt om at forlade klubben, så er der visse medier der dog også beretter at han ikke er med imorgen pga fysiske problemer, hvilket så ville være den 3. skade der holder han ude på 7 måneder, hvis det er sandt så er det ikke ligefrem super heldigt for Nordmanden...

Hvilke medier melder om at han skulle være skadet? Både COPE og Marca skriver, at det er af taktiske årsager.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Kayed99

3 år 8 måneder siden #16 af El Siete
Genialt at man hev Ødegaard tidligt hjem fra lån i Sociedad.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 8 måneder siden #17 af Kayed99
as.com/futbol/2021/01/19/primera/1611078...4=bm9ybWFs&m5=MjI%3D

AS følger op med samme nyhed som Marca. De to journalister er hhv. Sergio Santos og José Felix Diaz. To særdeles pålidelige herre. Den virker sku legit nok. Eneste rigtige valg, når man bliver udeladt mod mægtige Alcoyano grundet tekniske årsager...

Nej, hvor har jeg forsøgt at forsvare dig meget Zizou, men selv min tålmodighed er ved at nå enden.. at vi ender med svække truppen i januar på den her måde.. Rodrygo er ude i et par måneder endnu og Militão forlader måske inden måneden er omme.. det bliver op ad bakke

3 år 8 måneder siden #18 af DeLaRed

Steen skrev:

DeLaRed skrev: Til udmeldinger om at hangar bedt om at forlade klubben, så er der visse medier der dog også beretter at han ikke er med imorgen pga fysiske problemer, hvilket så ville være den 3. skade der holder han ude på 7 måneder, hvis det er sandt så er det ikke ligefrem super heldigt for Nordmanden...

Hvilke medier melder om at han skulle være skadet? Både COPE og Marca skriver, at det er af taktiske årsager.

Det var via Twitter profilen Blanco Report, som påstod at nyheden kom fra Marca, beklager hvis det ikke var sandt, har ikke selv tjekket Marca.

“Martin Ødegaard has asked to leave Real Madrid on loan but Zinedine Zidane insists on keeping the player.

Ødegaard is left out for Alcoyano due to physical problems & it is not a technical decision. (@marca).”

Donde está la biblioteca?

3 år 8 måneder siden #19 af Thomaskjensen
Mon ikke de taktiske årsager er at han vil væk, udlejes i første omgang.

Jeg sætter også store spørgsmålstegn ved ZZ, men han skal have en fair chance. Det hjælper ikke klubben om han ryger nu, men kommer der ikke pokaler hjem så er det ud.
Meritterne gør at man ikke bare fyrer ham, Covid-19, manglende nye spillere er dem der tæller, at han vandt 3 CL på stribe er glemt, han forlod jo også klubben da han ikke troede på projektet.
Vi har jo truppen der kan vinde mod alle, AM, Barca, 2*Interog vi burde slå Elche med 5-0, men noget går helt galt, at spillerne ikke løber for hinanden er et problem, men når de ikke bliver hevet ud og får en pause når der er så gode spillere på bænken er et problem. Et andet problem enligt mig er at vi ikke udnytter muligheden for at skifte mere og tidligere ud, begge kanter burde blive byttet efter 55 minutter, og her snakker jeg ind med Marcelo, Vini, Rodrigo og Lucas som et eksempel.

Nu har Rm ingen aktieejere, vi har bare medlemmer, og de skal stemme om en ny president til kommer så jeg undre helt enkelt hvor populær ZZ er i Spanien, for her på siden får han ofte Messi klask. Ender ZZ med at blive et problem for Perez, ja så ryger han. Eller er han stadig så elsket at det er selvmord at fyre ham til sommer?

MOU skulle være mere end velkommen tilbage, bare 1-2 år så vi kan få ryddet op i det her galehus, for det som driver mig til vandvid er mange ting, og jeg ser ikke nogen lys fremtid om der ikke gøres noget radikalt.
ZZ bliver mindst til sommeren 2022 for jeg tror stadig på LaLiga guld, send Ødegaard på leje og Isco på Discocruise så kan vi få lidt ro på midtbanen tror jeg skulle hjælpe en hel del.

3 år 8 måneder siden #20 af Kiwes
Der tegner sig i hvert fald et tydeligt billede af, at Zidane ikke er manden der skal tage truppen videre fra det gamle. Intet fornyelse - både spillere og taktik. Væk med ham til sommer uagtet af hvad vi står tilbage med når sæsonen er slut. Hvem skal vi have ind i stedet for? En med nosser der tør afprøve noget nyt og give chancen til den næste generation.

3 år 8 måneder siden #21 af Taxii89

Kiwes skrev: Der tegner sig i hvert fald et tydeligt billede af, at Zidane ikke er manden der skal tage truppen videre fra det gamle. Intet fornyelse - både spillere og taktik. Væk med ham til sommer uagtet af hvad vi står tilbage med når sæsonen er slut. Hvem skal vi have ind i stedet for? En med nosser der tør afprøve noget nyt og give chancen til den næste generation.

Jeg var faktisk ret glad for Solari, men det kommer ikke til at ske. Ser så nu at han er ansat i Mexico.

Det virker bizart, det der foregår for tiden.

@Thomas, jeg tror det skader klubben mere end det gavner, at beholde Zidane til sommer. Det kan godt være vi redder 10-15 point mere hjem over sæsonen, men de bliver tabt de kommende år da vi på ingen måde er ved at bygge noget nyt, holdbart op. Måske er jeg naiv, men Ødegaard og Valverde er blandt de hvad, 15-20 største midtbanetalenter lige nu? Og den her proces fucker deres udvikling totalt op.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

3 år 8 måneder siden #22 af Thomaskjensen
@Taxi89,
Misforstå mig rigtigt, jeg er langt fra tilfreds med ZZ-Top og hans manglende evner til at motivere de gamle og udvikle spillere. Hans taktiske indspil er direkte pinlige, og jeg ved ikke hvad der er mest latterligt hvad angår at skifte ind spillere. Der er meget der irritere mig.

Jeg syntes bestemt ikke du er naiv, (for så er jeg det også), men der er så mange andre problemer i truppen så det er enklere at holde den gamle garde tilfreds, end at tage et opgør.
Vi må også tænke på hvad ZZ har for retningslinjer, hvad måles han på?
Passer disse med klubbens agerende på markedet?
Mit svar er nej.

Vi er Real Madrid, verdens største, bedste og smukkeste klub!
Vi skal ikke holde på med talentudvikling i eget regi.

Det er derfor vi skal holde på ZZ til sommer, og det er blandt andet derfor Ødegaard bliver en fremtidens mand da han ved at han skal have spilletid for at udvikles. ZZ har andre problemer, og det er hvad de unge nu får lide under.

Desværre kan vi ikke pege fingre på en eller to der er for dårlige på holdet, og det er måske derfor at problemet er ZZ...
PT er der ikke én eneste spiller jeg ikke ville kunne kritisere (uden Modric).

Men et par gode resultater, så er alle glade igen, spillet får flow og man kan begynde at rotere i bedste ZZ stil.

Vi har alle dårlige perioder, lige nu er det motiveringen mod de "lette" hold der er problemet, og jeg ser ikke at en trænerfyring lige nu er relevant. Vi vinder de vigtige kampe, torsker mod på papiret enklere modstandere. Hvilket giver de "dårligere" modstandere troen at de kan slå os, den skal væk, slut med at eksperimentere for en periode og ta de der 5-0 kampe, så kommer det bli enklere.

3 år 8 måneder siden #23 af Estadio Santiago Bernabéu

Steen skrev: @ESB

1 og 2. Der er præcis lige så mange grunde til at tro, at Mourinho vil præstere som han gjorde i 2010, som at tro, at Zidane vil kunne skabe noget der bare ligner det, Ronaldo sikrede os, under Zidanes første periode. Det er snart 3 år siden at Zidane vandt en UCL, og lige nu er der intet der tyder på, at man overhovedet er i stand til at nå semifinalen. Sidste sæson blev man med lethed sendt ud af et City hold, der under Pep konstant flopper i UCL.

3. Hvis der er udsigt til, at direktøren vil forværre virksomhedens økonomiske situation, så smider de ham langt væk. Og det er realiteten under Zidane. Man bliver værre og værre. Det er imponerende, at der er nogle som faktisk nyder at være vidne til det tortur-fodbold, Zidane får spillerne til at spille. Heldigvis har langt de fleste indset, at Zidanes håndtering af truppen, spillet og resultaterne er langt under hvad der er acceptabelt. Men du ville nok også have accepteret at man var blevet sendt ned i Europa League, da det er et trofæ, klubben endnu ikke har vundet.

4. Hvis det er tilfældet, at samtlige 25 spillere bare er så dårlige, som du hævder, så skal vi forberede os på nogle meget dystre tider, for klubben har ikke råd til at hente mange gode spillere på en gang.

Hvis Zidane behandlede spillerne ens, så ville jeg have respekt for hans beslutninger. Måske træner Ødegaard ikke godt nok. Det virker urealistisk, eftersom han var en af de bedste spillere i ligaen i sidste sæson, men lad os bare antage dette. Så ville jeg ikke sige noget til, at Zidane ikke gav ham spilletid. Men når han på samme tid vælger at give spilletid til en Hazard, der konstant har været overvægtig, ude af form eller som bare spiller ad helvede til, så giver det ingen mening.

Dårlige resultater (mange pinlige resultater), forfærdeligt fodbold, og han ødelægger talenterne. Der er vitterligt intet der taler for, at man er bedre tjent med Zidane som træneren.
Zidane skal ud, og det kan kun gå for langsomt.

Det bliver min sidste besked om emnet for ikke at kede alle andre på forum.
Jeg synes du ændrer emnet/udvider emnet for hver besked og det gør det lidt svært for mig at have en ordentlig debat om et enkelt emne.

Det ser ud til at der rent faktisk var noget som du ikke vidste om situationen. Du kaldte på fyring af Zidane pga udelukkelse af Ødegaard for denne ene kamp (ikke generelt men denne ene kamp) og du begrundede det med at det var fordi han var udeladt af taktiske årsager. Nu viser det sig at Ødegaard er udeladt fordi han selv har bedt om at blive udlejet.

madridista.dk/index.php/artikler/17429-s...odegaard-vil-udlejes

Man kan diskutere til uendelighed hvad årsagen til dette kan være (Det kan godt have noget med Zidane at gøre, det medgiver jeg) men det er ikke det, der skal diskuteres nu. Jeg håber du ikke tager det ilde op.

3 år 8 måneder siden #24 af Taxii89
Jeg forstår det ikke. Håber da det i så fald er fordi de har sagt ja til han kan udlejes og han allerede står med et halvt ben i en anden klub (meget gerne Sociedad). Ellers kunne han da sagtens spille alligevel.

Leveret af Kunena Forum