Ramos og Carvajal misser Copa del Rey

4 år 2 måneder siden #25 af Steen
@ESB

Det ser ud til at der rent faktisk var noget som du ikke vidste om situationen. Du kaldte på fyring af Zidane pga udelukkelse af Ødegaard for denne ene kamp (ikke generelt men denne ene kamp) og du begrundede det med at det var fordi han var udeladt af taktiske årsager. Nu viser det sig at Ødegaard er udeladt fordi han selv har bedt om at blive udlejet.

madridista.dk/index.php/artikler/17429-s...odegaard-vil-udlejes

Man kan diskutere til uendelighed hvad årsagen til dette kan være (Det kan godt have noget med Zidane at gøre, det medgiver jeg) men det er ikke det, der skal diskuteres nu. Jeg håber du ikke tager det ilde op.

A hva? Du mener simpelthen, at der kan være mange årsager til, hvorfor Ødegaard vil væk? Undskyld, men du må være lidt langsom i optrækket, hvis du ikke kan komme frem til den åbenlyse og meget simple konklusion, at han vil væk, fordi Zidane ikke vil give ham spilletid. Akkurat som vi så med Jovic, Brahim Diaz og hvad de andre nu ellers hedder.

Siden Ødegaard vendte tilbage fra en lille skade, har holdet spillet 5 kampe, og ud af de 450 minutter, der er i 5 kampe, har han fået 5 minutter i en enkelt af dem. Dette på trods af, at man i kampene mod Osasuna og Elche spillede hhv. 0-0 og 1-1, og dermed havde brug for offensive kræfter i kampen, men selvom Zidane har lov til at foretage 5 udskiftninger, så gider han ikke at give spilletid til Ødegaard. Så er det klart, at han siger at han vil væk.
Jeg har i øvrigt ikke krævet Zidane fyret fordi han ikke udtog Ødegaard til en enkelt kamp, så det er noget vås, det du skriver. Jeg har længe ønsket det og det skyldes en masse faktorer. Resultaterne, spillet, OG hans håndtering af unge spillere.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #26 af Estadio Santiago Bernabéu

Steen skrev: A hva? Du mener simpelthen, at der kan være mange årsager til, hvorfor Ødegaard vil væk? Undskyld, men du må være lidt langsom i optrækket, hvis du ikke kan komme frem til den åbenlyse og meget simple konklusion, at han vil væk, fordi Zidane ikke vil give ham spilletid.

Okay så stopper du!

Jeg forsøgte at tage an almindelig dialog med dig, men jeg gider ikke hvis du begynder at blive personlig og nedladende. Af os to er jeg faktisk den, der sidder i en bestyrelse fordi jeg er aktionær, så du behøver ikke forsøge at belære mig om hvordan folk som os tænker fordi det har jeg faktisk flere års erfaring med.

Nu står vi heldigvis i en situation, hvor mit oprindelige spørgsmål blev besvaret: "Kan det mon tænkes at der er noget du ikke ved om situationen?" som blev stillet til din "Ødegaard udeladt af taktiske årsager, ifølge medierne. Send nu bare Ødegaard væk, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at fyre tossen der styrer showet."

Nu ved vi med sikkerhed at der faktisk var noget du ikke vidste om situationen: At Ødegaard er udeladt fordi han er i gang med at lede efter ny klub. Og så slutter samtalen her. Jeg lover dig at jeg nok skal lade være med at forstyrre dig igen. Jeg vil gerne sende en undskyldning til alle andre på forum for at have spildt jeres tid.

4 år 2 måneder siden #27 af Steen
@ESB

Nu står vi heldigvis i en situation, hvor mit oprindelige spørgsmål blev besvaret: "Kan det mon tænkes at der er noget du ikke ved om situationen?" som blev stillet til din "Ødegaard udeladt af taktiske årsager, ifølge medierne. Send nu bare Ødegaard væk, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at fyre tossen der styrer showet."

Dit spørgsmål blev besvaret med, at Ødegaard ikke fik nogen som helst spilletid af Zidane, hvorfor han fik nok, og derfor valgte at søge væk. Det er situationen. At du hæfter dig ved situationen i en enkelt kamp er mærkeligt. Ja, han blev udtaget fordi han selv vil væk, men hvorfor er det, at han vil væk? Fordi at han netop ikke blev udtaget i nogle af de mange andre kampe. Så spørgsmålet bør i stedet være, hvorfor Zidane ikke har givet ham nogen minutter mod Osasuna, mod Elche osv.. Det finder vi aldrig ud af, men det vi har fundet ud af, er, at Ødegaard, som mange andre talenter, har fået nok, og nu vil langt væk fra Zidane.

Ærgerligt, at vi skal miste ham, for der har bestemt været brug for hjælp til offensiven, men takket være Zidane er det sådan, at det forholder sig.

4 år 2 måneder siden #28 af DeLaRed
Jeg smider lige lidt braende paa baalet med endu en update fra en sikker upaalidelig kilde paa Twitter:

Madrid Xtra: "It's true Ødegaard asked for a loan but the main reason why he's not playing today is because of physical discomforts."
@AranchaMOBILE

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

4 år 2 måneder siden #29 af Steen

DeLaRed skrev: Jeg smider lige lidt braende paa baalet med endu en update fra en sikker upaalidelig kilde paa Twitter:

Madrid Xtra: "It's true Ødegaard asked for a loan but the main reason why he's not playing today is because of physical discomforts."
@AranchaMOBILE

Arancha Rodríguez er troværdig, så man kan ikke udelukke, at han døjede med småproblemer, selvom andre troværdige kilder melder det modsatte. I sidste ende er det dog underordnet, for det er blevet bekræftet, at Ødegaard har fået nok af situationen, og at den er blevet så gal, at han vil væk fra klubben.

4 år 2 måneder siden #30 af DeLaRed

Steen skrev:

DeLaRed skrev: Jeg smider lige lidt braende paa baalet med endu en update fra en sikker upaalidelig kilde paa Twitter:

@AranchaMOBILE

Arancha Rodríguez er troværdig, så man kan ikke udelukke, at han døjede med småproblemer, selvom andre troværdige kilder melder det modsatte. I sidste ende er det dog underordnet, for det er blevet bekræftet, at Ødegaard har fået nok af situationen, og at den er blevet så gal, at han vil væk fra klubben.

Enig, nu spurgte du bare til det igaar, og kan se det stadig bliver diskuteret hvorfor han ikke er med idag... Og ikke for at forsvare Zidane, for det at Martin vil vaek er naturligvis et problem, som ihvertfald understreger at Zidane har vaeret for daarlig til at kommunikere med ham.

MEN, dette er saa ogsaa Martin's 3 skade paa 7 maaneder, det har heller ikke gjort situationene nemmere for hverken Martin eller Zidane, for vi skal huske at Zidane ogsaa bliver noed til at lytte til den fysiske afdeling naar der skal deles spilletid ud, og det faktum at han er skadet igen i en periode hvor han ikke har spillet kunne ogsaa tyde paa at der maaske har vaeret et underliggende fysisk problem som det fysiske team har vaeret paapasselige med.

Om noget kan man jo sige det om Jovic, som var skadet 5 gange paa 18 maaneder, samt 2 gange paa Corona karantaene. Igen det skal ikke vaere et forsvar at Zidane, men mener at der ogsaa skal kigges paa lidt kontekst naar man diskutere hvorfor spillere ikke faar spilletid.

Men som tidligere naevnt, det at Martin gerne vil vaek allerede efter 7 maaneder er ihvertfald et tegn paa at Zidane ikke har vaeret god nok i kommunikationen med spilleren.

Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

4 år 2 måneder siden #31 af Thomaskjensen
Mere sladder, han skulle havde haft et møde med ZZ inden Bilbao kampen og bedt om at blive lånt ud. Rygterne siger at han var blevet lovet spilletid mod Bilbao og at han skulle være tålmodig.

En kamp hvor Kroos var en skygge af ham selv tilmed, og trods det fik Ødegaard ikke spilletid. Så man forstår vel godt at man kan have "physical discomforts." Eller på godt dansk "være pisse ligeglad med det hele... "

4 år 2 måneder siden #32 af DeLaRed

Thomaskjensen skrev: Mere sladder, han skulle havde haft et møde med ZZ inden Bilbao kampen og bedt om at blive lånt ud. Rygterne siger at han var blevet lovet spilletid mod Bilbao og at han skulle være tålmodig.

En kamp hvor Kroos var en skygge af ham selv tilmed, og trods det fik Ødegaard ikke spilletid. Så man forstår vel godt at man kan have "physical discomforts." Eller på godt dansk "være pisse ligeglad med det hele... "

Tvivler paa Zidane LOVER spilletid til nogen. Der kan dog sagtens have vaeret et moede, men paa det moede havde Martin saa nok allerede sat sig for at skifte, hvilket i saa fald ogsaa giver mening at han ikke spillede mod Bilbao. Det eneste problem jeg har med det rygte er at det da er et torske dumt tidspunkt for Martin at have saadanne et moede paa naar han potentielt stod til at faa spilletid de naeste 2 kampe, saa ikke helt sikker paa den historie holder.

4 år 2 måneder siden #33 af longwind

DeLaRed skrev:

Thomaskjensen skrev: Mere sladder, han skulle havde haft et møde med ZZ inden Bilbao kampen og bedt om at blive lånt ud. Rygterne siger at han var blevet lovet spilletid mod Bilbao og at han skulle være tålmodig.

Tvivler paa Zidane LOVER spilletid til nogen. Der kan dog sagtens have vaeret et moede, men paa det moede havde Martin saa nok allerede sat sig for at skifte, hvilket i saa fald ogsaa giver mening at han ikke spillede mod Bilbao. Det eneste problem jeg har med det rygte er at det da er et torske dumt tidspunkt for Martin at have saadanne et moede paa naar han potentielt stod til at faa spilletid de naeste 2 kampe, saa ikke helt sikker paa den historie holder.

Han har jo "potentielt stået til at få spilletid" i nærmest alle kampe i sæsonen hvor han har været klar, og Zidane har jo tydeligt vist hvor meget han har tænkt sig at bruge ham.

Desuden har Ødegaards skader primært været knubs. Derfor behøver man altså ikke vente 3 kampe før man kan spille en halv time. Havde det været en eller to kampe, så kunne man lade tvivlen komme Zidane til gode, men det er jo helt tydeligt at han ikke bryder sig om Ødegaard. Offensiven har skreget efter hjælp, men Zidane holder fast i den gamle garde. Det kommer han nok til indtil han bliver fyret.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

4 år 2 måneder siden #34 af DeLaRed

longwind skrev:

DeLaRed skrev:

Han har jo "potentielt stået til at få spilletid" i nærmest alle kampe i sæsonen hvor han har været klar, og Zidane har jo tydeligt vist hvor meget han har tænkt sig at bruge ham.

Desuden har Ødegaards skader primært været knubs. Derfor behøver man altså ikke vente 3 kampe før man kan spille en halv time. Havde det været en eller to kampe, så kunne man lade tvivlen komme Zidane til gode, men det er jo helt tydeligt at han ikke bryder sig om Ødegaard. Offensiven har skreget efter hjælp, men Zidane holder fast i den gamle garde. Det kommer han nok til indtil han bliver fyret.

Nu da du citere mig i dit svar, betyder det så at du mener at Zidane har lovet Martin spilletid, eller er det noget andet du svarer på?

Bare så der ikke er nogen tvivl, jeg kommentere udelukkende på hvorvidt jeg personligt mener et rygte ang et møde mellem Zidane og Ødegaard FØR Bilbao kampen har fundet sted, og her tilskriver jeg det meget lidt sandhed da tidslinjen ikke giver mening. Det betyder ikke at det ikke er sket, jeg har bare lidt svært ved at tror på det.

4 år 2 måneder siden #35 af Thomaskjensen
Som sagt er det bare rygter, jeg kunne nu nok havde forestillet mig et møde hvor han har spurgt om han fik spilletid mod Bilbao og hvad planerne var for resten af året. Specielt set i lyset at Isco som har sagt at han vil væk ligger længere fremme til spilletid...

www.football-espana.net/2021/01/20/the-e...ing-real-madrid-exit

Leveret af Kunena Forum