Truppen imod Alcoyano, Copa del Rey, 1/16-finale

1 måned 4 dage siden #13 af Lukita
Lucas, Isco, Vinicius og Mariano, som de fire forreste. Ens hjerte bløder ved tanken om, at disse spillere repræsenterer Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #14 af Zyconith
Jeg kan nu godt lide at se vores b-kæde spille. Det helt rigtige af Zidane at få noget rotation. Dog kunne man måske have spillet en anden istedet for Casemiro (selvom han i øjeblikket holdet skuden oven vande).

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!

1 måned 4 dage siden #15 af longwind

Zyconith skrev: Jeg kan nu godt lide at se vores b-kæde spille. Det helt rigtige af Zidane at få noget rotation. Dog kunne man måske have spillet en anden istedet for Casemiro (selvom han i øjeblikket holdet skuden oven vande).

Hvis han havde stillet med A-kæden mod Alcoyano havde han da helt tabt sutten. Er vi der hvor Zidane skal roses for almen fornuft?

1 måned 4 dage siden #16 af DeLaRed
Det er utrolig tydeligt at se at Casemiro er den eneste reelle spiller fra Start 11’eren. Vi spiller mod et 3. divisions hold, hvis dette er niveauet Zidane ser i træning hver dag, så er det da forståeligt at han ikke rotere særlig ofte.

Donde está la biblioteca?

1 måned 4 dage siden #17 af Ramos4

DeLaRed skrev: Det er utrolig tydeligt at se at Casemiro er den eneste reelle spiller fra Start 11’eren. Vi spiller mod et 3. divisions hold, hvis dette er niveauet Zidane ser i træning hver dag, så er det da forståeligt at han ikke rotere særlig ofte.

Omvendt kan man vel sige, at de aldrig bliver bedre hvis de aldrig får kamptræning.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

1 måned 4 dage siden #18 af longwind

DeLaRed skrev: Det er utrolig tydeligt at se at Casemiro er den eneste reelle spiller fra Start 11’eren. Vi spiller mod et 3. divisions hold, hvis dette er niveauet Zidane ser i træning hver dag, så er det da forståeligt at han ikke rotere særlig ofte.

I ramme alvor, tror du selv at B-spillerne tror på deres chance? Zidane har jo i årevis vist, at han ikke belønner gode indsatser med startpladser. Det har vi set med tonvis af spillere. Det er klart at det har en effekt på marginalspillernes motivation.

Jeg ved godt, at det lyder som om jeg nærmest hetzer Zidane lige nu, men lige det her må være relativt ukontroversielt.
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved longwind.

1 måned 4 dage siden #19 af baggins
De første 45 minuter var ikke perfekte ift. holdet vi møder. Men 1-0 blev det efter et indlæg fra en venstreback, som kan finde ud af det. Mendy lærer det nok aldrig, men man kan dog håbe.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

1 måned 4 dage siden #20 af Thomaskjensen
Skræmmende dårlig indsats.
Det bliver ikke let at vælge en badeboldt, der er en laaang liste...
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 4 dage siden #21 af DeLaRed

Ramos4 skrev:

Omvendt kan man vel sige, at de aldrig bliver bedre hvis de aldrig får kamptræning.

Jooo men mener nu stadig at vi burde se bedre spil og mere vilje imod et 3. divisions hold, altså denne kamp er jo ikke svære end den modstand de møder til den daglige træning, så hvis dette er niveauet, så giver man heller ikke Zidane mange valg muligheder. Ud over chust, spiller disse spillere jo trods alt sammen hver dag, i præcis samme tempo som denne kamp bliver spillet, men der er sku langt op til de fleste startere Zidane han normalt vælger.

1 måned 4 dage siden #22 af 9eren
Fløjt kampen af. Kedsomhed

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

1 måned 4 dage siden #23 af DeLaRed

longwind skrev:

I ramme alvor, tror du selv at B-spillerne tror på deres chance? Zidane har jo i årevis vist, at han ikke belønner gode indsatser med startpladser. Det har vi set med tonvis af spillere. Det er klart at det har en effekt på marginalspillernes motivation.

Jeg ved godt, at det lyder som om jeg nærmest hetzer Zidane lige nu, men lige det her må være relativt ukontroversielt.

Beklager men synes det er en latterlig kommentar, uanset om chancer eller ej, skal man som professionel på dette niveau da ville vise hvad man kan og om ikke andet vise sig frem for andre klubber. Mod den modstand de møder idag burde disse 11 spillere nemt kunne vinde kampen med et par mål helt uden taktik og træner.

Så jeg er dybt uenig, lige netop mod denne modstander skal spillet set anderledes ud. Og vi skal lige være enige om at Alcoyano spiller horribelt også defensivt, der er masser af plads imellem kæderne og masser af huller i deres forsvar!

1 måned 4 dage siden #24 af Lars1991

longwind skrev:

Det ikke særlig kontroversielt, men derimod objektivt forkert suk

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.