Truppen imod Alcoyano, Copa del Rey, 1/16-finale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
longwind skrev:
Lars1991 skrev:
longwind skrev:
Lars1991 skrev:
longwind skrev:
DeLaRed skrev: Det er utrolig tydeligt at se at Casemiro er den eneste reelle spiller fra Start 11’eren. Vi spiller mod et 3. divisions hold, hvis dette er niveauet Zidane ser i træning hver dag, så er det da forståeligt at han ikke rotere særlig ofte.
I ramme alvor, tror du selv at B-spillerne tror på deres chance? Zidane har jo i årevis vist, at han ikke belønner gode indsatser med startpladser. Det har vi set med tonvis af spillere. Det er klart at det har en effekt på marginalspillernes motivation.
Jeg ved godt, at det lyder som om jeg nærmest hetzer Zidane lige nu, men lige det her må være relativt ukontroversielt.
Det ikke særlig kontroversielt, men derimod objektivt forkert suk
Objektivt ligefrem?! Hvordan tænker du da? Den må du lige uddybe
Haha ja objektivt. Man kan jo gå tilbage til sidste sæson og kigge på spilletid til de etablerede spillere versus spilletid til nye, yngre spillere. Det har jeg også gjort før herinde. Håber ikke jeg ødelægger spændingen, men der tegner sig et ret klart billede.
Nu taler jeg jo ikke om ren og skær spilletid, hvilket fremgår ret tydeligt af mit indlæg, så spilletid i sig selv er underordnet. Jeg taler om at vælge spillere baseret på deres form og momentum. Det seneste eksempel er Nacho, der trods mange gode kampe stadig ikke får en chance foran usikre Varane eller Vazquez på højrebacken.
Så spilletid er desværre ikke noget objektivt mål for Zidanes måde at sætte hold på.
Hvis startpladser og spilletid ikke er et tegn på at form og momentum bliver taget seriøst, hvad filan gør så?
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Hold kæft hvor er det skuffende og ringe!!
Istedet for at smide alle mulige ind så skal Zidane da PRØVE NOGET NYT!!! prøv en anden opstilling 4 4 2 eller en diamant eller et eller andet!! Fandme ik det samme!
Trættende!
RAUL!!!!
Alcoyano har lavet fem indskiftninger (60’, 60’, 60’, 72’, 78’)
Vi har lavet sølle én!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Valverde skuffer mig mega meget - han skal altså ind på midten ik kanten!!!
Vi bliver aldrig bedre før Zidane er ude - desværre er poch ikke ledig mere så må det være en anden der har balls
Edit - Benz forbinding??? Troede det var anføre bind haha
RAUL!!!!
Zidane-fodbold.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det ser desværre ikke sådan ud, i hvert fald ikke lige foreløbigt. Ellers havde man ikke lånt Ødegaard ud. Tror først det kan komme på tale, efter man bliver sparket ud af UCL.Kiwes skrev: I det mindste kommer vi tættere og tættere på en Zidane fyring.