Optakt: Alavés - Real Madrid, LaLiga, 20. spillerunde

1 måned 5 dage siden #13 af JesperThomsen
3 mål i én halvleg, måske ZZ burde have corona lidt oftere.. ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 5 dage siden #14 af mohbar

Kiwes skrev: Og Hazard Hold da op. Lad endelig Zidane blive væk.

100 procent. selvom det bestemt er Zidane der har udvalgt holdet

1 måned 5 dage siden #15 af Thomaskjensen
Yesss, 3-0, så er det ind med Vini, Isco, Ødegaard og Jovic så vi kan hvile en masse spillere.

Nåååå nej.

Ja bliv bare væk ZZ

Vi fik en assist fra Kroos, nicee når han får røve frem, og tilmed i højre side. Genial assist!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 5 dage siden #16 af DeLaRed
Nu går jeg ud fra at alle her i gruppen er super utilfredse!

Men personligt synes jeg at Real efter de første 10 minutter har spillet en overbevisende halvej. Det er ikke prangende, men der har ikke været nogen tvivl om hvem der var det bedste hold, og ud over 3 mål så har der været 2 kæmpe chancer (Benz og Mendy) det er sku godkendt på en halvej...

Dog ligger Alaves’ høje pres rigtig godt til Real, der er nok plads at løbe på og masser af plads i feltet.

Nu er spørgsmålet så, kan Lucas Vasquez undgå at begå 3 uprovokerede straffespark i 2. halvej ;-)

Donde está la biblioteca?

1 måned 5 dage siden #17 af Doc.juego
det var godt nok en stærk afslutning på 1. halvleg.

Hazard med et fint oplæg må man sige, men jeg tænker det er interessant at det kommer fra en central position. for 2 skade perioder siden (tror jeg det var) brugte zidane ham kortvarrigt som 10'er, hvor han egentlig spillede rigtig fint.

Der kommer jo næsten intet fra ham på venstrekanten, men der sker noget mere når han er centralt på banen.
Måske Zidane bør prøve at implementere 10'eren igen.
Det ville også give mening fra et fremtidsperspektiv, da vi har en del unge spillere der passer til denne position (Ødegaard, Kubo, Brahim, Reinier).
Så kan Vini og Rodrygo også bedre konkurrere om venstrekanten. Selv om Rodrygo er forsøgt omskolet til højrekant, synes jeg ofte han er bedre på venstre. Selv om der stadig er stort udsving i hans niveau.

Virkelig flot halvleg af Modric.

1 måned 5 dage siden #18 af Dios
Det er så vigtigt at få Benzema igang igen, og Hazard stepper endelig en smule op. Sidstnævnte har ikke været sprudlende, men det er netop hans mange fremragende placeringer og dybdeløb som Real Madrid mangler. Hvorfor ser vi nu.

Det absolut vigtigste udover de 3 point er, at spillerne bliver ved nu. Vi skal ikke kører bolden rundt i forsvaret for at forsvarer den her sejr hjem. Vi skal have Benzema, Hazard, Asensio, Modric, Vinicius etc. på tavlen i 2. halvleg. Vi skal ud og dræbe dem!

Dejligt med lidt positivt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

1 måned 5 dage siden #19 af Jaetinh
Jeg må lige se replay igen på Benzemas mål, men rørte Hazard virkeligt bolden ved den assist?

1 måned 5 dage siden #20 af longwind

DeLaRed skrev: Nu går jeg ud fra at alle her i gruppen er super utilfredse!

Men personligt synes jeg at Real efter de første 10 minutter har spillet en overbevisende halvej. Det er ikke prangende, men der har ikke været nogen tvivl om hvem der var det bedste hold, og ud over 3 mål så har der været 2 kæmpe chancer (Benz og Mendy) det er sku godkendt på en halvej...

Dog ligger Alaves’ høje pres rigtig godt til Real, der er nok plads at løbe på og masser af plads i feltet.

Nu er spørgsmålet så, kan Lucas Vasquez undgå at begå 3 uprovokerede straffespark i 2. halvej ;-)

Korrekt antagelse!

Spøg til side, så er det svært at være utilfreds med 3-0 ved halvleg. Men jeg må indrømme, at der bare ikke er nogle af de her spillere der kan få min puls op. Personligt synes jeg det er svært at blive motiveret for et projekt uden fremtidsperspektiver. Det er lidt som at se om de gamle gutter på plejehjemmet kan komme op af stolen i dag
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

1 måned 5 dage siden #21 af Steen

DeLaRed skrev: Nu går jeg ud fra at alle her i gruppen er super utilfredse!

Det er jo en meget dårlig modstander, så det bør vel ikke tælle for noget som helst i din bog ;-)

1 måned 5 dage siden #22 af Kiwes
Og Lucas bliver ved med at smide hovedløse bolde direkte til modstanderne....
OG SÅ GIVER DET FUCKING OGSÅ MÅL!! FÅ HAM UD AF MIN KLUB NU!
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

1 måned 5 dage siden #23 af Kiwes
Tak Benz. Få så Lucas ud - og hold ham ude for evigt! Giv ham gratis væk.

1 måned 5 dage siden #24 af DeLaRed
Hold op hvor mangler vi bare Jovic ;-)

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.