Florentino Pérez får fire år mere som præsident
- 9eren
- Gæst
-
check i øvrigt hvad DAVID JORQUERA skriver på defensa central
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det er den her jeg regere på, ikke alle de andre gode argumenter. Faktum er at der er utilfredse medlemmer ;)9eren post=135666 skrev: Hvem er de medlemmer der ytrer sig utilfredse med Florentino? Det er rene gisninger jo!
Jeg er glad for formuleringen >>Nå det så er sagt så der ingen utilfredshed med Perez blandt medlemmerne i en grad af man ønsker hans afgang<< for her er vi 100% enige, men der er jo mindst 1 medlem der >>ytrer sig utilfredse med Florentino?<<. Og jeg ved hvem :) og tænker du lidt efter kan du nok godt finde i hvert fald 1.
Men når man argumentere med at folk vrøvler eller negligere folk med rene gisninger så har jeg et behov for at sige fra, specielt når det gentager sig.
Hvad med at oppe væddemålet med en San Miguel næste gang vi begge er på samme hjemmekamp i RM :)
- 9eren
- Gæst
-
Tror du ikke folk glemmer hvad der er gået galt når de sidder på det nye stadion og kigger på spillere som Mbappe, Vinicius og Zidane som træner i mens de nakker Barcelona
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Senere omformulere du dig til at >>Nå det så er sagt så der ingen utilfredshed med Perez blandt medlemmerne i en grad af man ønsker hans afgang<<
Det er fint at du har ændret mening, og jeg er 100% enig med dig!!!!! (mange udråbstegn :)
Om folk OG medlemmer glemmer hvad der gik galt, det kan du fandeme tro de gør, bare se kritikken af Vini (som nok skal komme tilbage) og det er vel hvad der adskiller os fra galehuset mod "ØST"(rettet), at vi har en præsident der sidder ret sikkert og ikke skal ud og love guld og grønne skove for at blive valgt. Altså, jeg må bare grine, Labuguitino eller hvad tossen i Barca hedder blev vel valgt for at han var den med størst sansynlighed kunne få Messi til at forlænge. Huld nu op et cirkus, det har vi ikke i vores klub. Nej her ved modkandidaten at det er håbløst, men han skal jo ud og klage og ytre sin utilfredshed med Perez.
Så væddemålet er om jeg kan finde 1 person der er medlem, måske en der funderede på at stille op til præsident der ikke er tilfreds med Perez?
Og dette er bare for at punktere din kommentar med at det er rene gisninger, for det er fakta, spørg i stedet om kilder, eller hvem. Jeg er totalt uinteresseret i en indbildt historie medlemmerne imellem, hold jer til fackts, eller skriv at det er jeres meninger, så bliver stemningen på forummet lidt mere behageligt og vi får flere aktive, det tør skrive...
Husker et af mine første indlæg da jeg var helt grøn på siden, det var kritisk, og unuanceret (nogen ville nok sige noget vrøvl) men jeg fik et slap over fingrene at jeg som ny nok skulle passe på at skrive sådan her på forummet. Den glemmer jeg aldrig!
Vi er alle fans af samme klub, så måske vi skulle respektere hinanden lidt mere?
- 9eren
- Gæst
-
Det har ESB jo slet ikke udtrykt sig om, det handler ikke om et menings skifte! Jeg vil gerne se hvem de medlemmer er som udtrykker sig kritisk! Der poppede et billede op med 2 fans. Det kan man jo ikke bruge til noget, ESB har jo heller ikke kunne bevise hvilke. Ved du i øvrigt godt at flere Atletico fans har adgang til Bernabeu. Det har jeg været inde på før! Tror du de er der for at være flinke ? Jeg har blandt andet fået adgang til stadion via dem på et tidspunkt, igennem et fodbold hold jeg spillede kampe på. Hvordan tror du at Barcelonas fans havde en masse tilskure på stadion for nogle år tilbage i en liga kamp.. Jeg tror altså du bliver nødt til at sætte dig ind mere i tingene inden du fortsætter.
Medlemmerne har i øvrigt ikke udtrykt sig kritisk over at Florentino Perez er genvalgt uden valg, sjovt nok.
"Husker et af mine første indlæg da jeg var helt grøn på siden, det var kritisk, og unuanceret (nogen ville nok sige noget vrøvl) men jeg fik et slap over fingrene at jeg som ny nok skulle passe på at skrive sådan her på forummet. Den glemmer jeg aldrig!"
Ved ikke hvad jeg skal bruge det der til!
Edit, der er ingen der er så kritisk at de ønsker hans afgang på nuværende tidspunkt
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
Og Ramon Calderon, men det er jo et politisk spil. Hvem ville ikke af disse to sidde i Florentinos stol med den fremtid han har i møde og med de titler han har vundet inde for de sidste 10 år. Vær nu lige lidt flink og tænk lidt udover dine egne lukket tanker!Thomaskjensen post=135682 skrev: Enrique Riquelme, eller er han ikke medlem nok?
Så tag mit råd om at sæt dig ind i tingene før det går videre herfra.
- 9eren
- Gæst
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Tal ordentligt til os alle tak.
- 9eren
- Gæst
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Jeg advarede imod en situation hvor Perez er egenrådig og ikke kan miste magten.
9’eren er du stadig helt overbevist om at der ikke findes medlemmer, der kunne finde på at blive utilfredse med Perez? Jeg tror nemt der kan findes en håndfuld, der gerne vil af med Perez ;)