Officielt: Super League er blevet suspenderet

3 uger 5 dage siden #13 af El Siete

Real HWL post=136324 skrev:

El Siete post=136319 skrev: ​Real Madrid er de sidste der trækker sig og kommer til at stå som den store syndebuk for dette. Med rette måske. 

Jeg tror Real Madrid er de sidste der trækker sig fordi Perez er formand for projektet og fordi han vil afrunde det ordenligt. Det er et projekt der er sat i verden kun for en ting. At råbe UEFA op. Jeg tror aldrig det har været meningen at tuneringen skulle blive en realitet.

Jeg håber i hvertfald det er sådan det forholder sig. De næste par timer bliver spændende.

​Enig, jeg tror også det mest har handlet om et magtspil. UEFA har jo også indrømmet der er flere penge. Koeman har lige været ude at snakke om at UEFA kun er fokuseret på pengene, hvor det burde være spillerne man tog mere hensyn til. En dialog er i hvert fald i gang. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 5 dage siden #14 af Estadio Santiago Bernabéu
Perez mangler at sælge rettighederne til dette drama til Netflix inden han lukker projektet helt ned.​

3 uger 5 dage siden #15 af mohbar

Estadio Santiago Bernabéu post=136327 skrev: Perez mangler at sælge rettighederne til dette drama til Netflix inden han lukker projektet helt ned.​

​hvis han gør det vil netflix aktien stige igen (er faldet meget)

3 uger 5 dage siden #16 af mohbar
​Perez er nok den sidste der forlader projektet. Det vil vise at han overholder sine aftaler.

3 uger 4 dage siden #17 af 9eren
Vi kan også bare spille mod os selv !

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

3 uger 4 dage siden #18 af BBB

El Siete post=136326 skrev:

Real HWL post=136324 skrev:

El Siete post=136319 skrev: ​Real Madrid er de sidste der trækker sig og kommer til at stå som den store syndebuk for dette. Med rette måske. 

Jeg tror Real Madrid er de sidste der trækker sig fordi Perez er formand for projektet og fordi han vil afrunde det ordenligt. Det er et projekt der er sat i verden kun for en ting. At råbe UEFA op. Jeg tror aldrig det har været meningen at tuneringen skulle blive en realitet.

Jeg håber i hvertfald det er sådan det forholder sig. De næste par timer bliver spændende.

​Enig, jeg tror også det mest har handlet om et magtspil. UEFA har jo også indrømmet der er flere penge. Koeman har lige været ude at snakke om at UEFA kun er fokuseret på pengene, hvor det burde være spillerne man tog mere hensyn til. En dialog er i hvert fald i gang. 

​... og det er selvfølgelig et bullshit argument, for klubberne lægger sig ikke ud med UEFA og FIFA for spillernes skyld.

1 uge 2 dage siden #19 af Bismo
UEFA kommer styrket ud af den her affære.. desværre 

www.marca.com/en/football/international-...a4741147e8b4582.html

• will be subject to the withholding of 5% of the revenues they would have received from UEFA club competitions for one season, which will be redistributed
  • agree to have substantial fines imposed if they seek to play in such an unauthorised competition (100 million) or if they breach any other commitment, they have entered into in the Club Commitment Declaration (50 million)

​Det kan ende med at vi bliver udelukket fra CL i en sæson eller to. Kan forestille mig at UEFA leger med tanken. 
Sidste redigering: 1 uge 2 dage siden ved Bismo.

1 uge 2 dage siden #20 af Kiwes

Bismo post=137259 skrev: UEFA kommer styrket ud af den her affære.. desværre 

• will be subject to the withholding of 5% of the revenues they would have received from UEFA club competitions for one season, which will be redistributed
  • agree to have substantial fines imposed if they seek to play in such an unauthorised competition (100 million) or if they breach any other commitment, they have entered into in the Club Commitment Declaration (50 million)

​Det kan ende med at vi bliver udelukket fra CL i en sæson eller to. Kan forestille mig at UEFA leger med tanken. 

​Jeg ser absolut ingen risiko for at vi bliver udelukket. Real Madrid og Barcelona er de største klubber i Europa og UEFA vil tabe stort på at udelukke dem. At gå fra 5% af indtægter i bøde til udelukkelse er jo et alt for stort spænd også. De var alle enige om at udbryde.
Sidste redigering: 1 uge 2 dage siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 2 dage siden #21 af Real HWL

Har Real Madrid juridisk gjort noget forkert? Står der i en eller anden lovbog at man ikke må lave sin egen liga? Tænker ikke UEFA kan smide Real ud af CL fordi de offentligt ikke har slikket røv på dem lige som de andre 9 klubber.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 2 dage siden #22 af Estadio Santiago Bernabéu

Real HWL post=137262 skrev:

Har Real Madrid juridisk gjort noget forkert? Står der i en eller anden lovbog at man ikke må lave sin egen liga? Tænker ikke UEFA kan smide Real ud af CL fordi de offentligt ikke har slikket røv på dem lige som de andre 9 klubber.

Det er Facebook-domstolen om igen. Folk tror de kan lave deres egne moralske regler.

UEFA har ikke hjemmel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

1 uge 2 dage siden #23 af Thomaskjensen
At 9 klubber har lagt sig fladt ned på ryggen og lader sig udnyttes for ikke at tabe lidt ansigt er skammeligt.
CL 2024 er der jo INGEN af de 12 klubber der vil se.

Hvad får det for kensekvenser for UEFA om de 3 bliver udelukket?
Jeg ser det ikke ske, de kommer jo bare at have deres egen lille turnering som trækker flere penge ind end CL.

Men 5% er symbolpolitik

1 uge 2 dage siden #24 af BBB

Real HWL post=137262 skrev:

​Wolny har i Fodboldministeriet sagt, at CL (og EL) er en turnering som man bliver inviterer til på baggrund af hjemlige resultater. Så man har ikke forpligtet sig til at spille i den, før man har takket ja. Man kan jo bare takke nej.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.