Optakt Cádiz - Real Madrid, LaLiga, 32. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
Jeg kunne godt ønske mig at han deltager mere i det offensive, men hvad kan man forvente af den første kamp. Ser moden ud på bolden, spiller den fint rundt og som du siger, presser godt. Foran med ham i køen og Isco bagud.Lars1991 post=136360 skrev: Blanco ser bare solid ud. Aggressiv uden bold, klog med bolden. Spiller med stort overskud og ligner ikke en der spiller sine første kampe for Real Madrid. Lad os få ham i førsteholdstruppen!
Men det er jo intet nyt!Kiwes post=136359 skrev: Amen Isco har jo ikke sat en fod rigtig! Kom nu lige!
Kiwes post=136363 skrev:
Jeg kunne godt ønske mig at han deltager mere i det offensive, men hvad kan man forvente af den første kamp. Ser moden ud på bolden, spiller den fint rundt og som du siger, presser godt. Foran med ham i køen og Isco bagud.Lars1991 post=136360 skrev: Blanco ser bare solid ud. Aggressiv uden bold, klog med bolden. Spiller med stort overskud og ligner ikke en der spiller sine første kampe for Real Madrid. Lad os få ham i førsteholdstruppen!
Jeg synes han har haft nogle gode, hårde bolde op igennem banen faktisk. Det kan også være jeg bare ikke ved hvilken spiller han egentlig er endnu, men forventer ikke så meget mere offensivt fra ham, ser ham lidt mere som en defensiv type.
Stuff til eftertanke...
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Han skal bare sælges væk til sommer.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Vil du ikke godt stoppe? Det er ved, at blive for meget...DeLaRed post=136361 skrev: Miguel Guiterrez med sin Debut, men husk Zidane han hader de unge spillere ;-)
Jeg savner Pepe :(
Må jeg ik nok ;-) hele efteråret skulle vi her på siden hører på folk der slagtede Zidane fordi har ikke gav nok spilletid til de unge...Madridista02 post=136368 skrev:
Vil du ikke godt stoppe? Det er ved, at blive for meget...DeLaRed post=136361 skrev: Miguel Guiterrez med sin Debut, men husk Zidane han hader de unge spillere ;-)
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jo, men nu har du fået lov til at lufte dit statement. Lige som du heller ikke kan lide Jovic eller Militao. Det bliver bare lidt ensformigt, når du gør det hver gang der lige er en lille mulighed for, at flette det ind :=DDeLaRed post=136369 skrev:
Må jeg ik nok ;-) hele efteråret skulle vi her på siden hører på folk der slagtede Zidane fordi har ikke gav nok spilletid til de unge...Madridista02 post=136368 skrev:
Jeg savner Pepe :(