Optakt Cádiz - Real Madrid, LaLiga, 32. spillerunde

5 år 3 måneder siden #37 af DeLaRed

Madridista02 post=136370 skrev:

DeLaRed post=136369 skrev:

Madridista02 post=136368 skrev:

DeLaRed post=136361 skrev: Miguel Guiterrez med sin Debut, men husk Zidane han hader de unge spillere ;-)

​Vil du ikke godt stoppe? Det er ved, at blive for meget...

Må jeg ik nok ;-) hele efteråret skulle vi her på siden hører på folk der slagtede Zidane fordi har ikke gav nok spilletid til de unge...

​Jo, men nu har du fået lov til at lufte dit statement. Lige som du heller ikke kan lide Jovic eller Militao. Det bliver bare lidt ensformigt, når du gør det hver gang der lige er en lille mulighed for, at flette det ind :=D

​Fair nok;-) jeg skal gøre et ihærdigt forsøg på at give det en kort pause :-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 3 måneder siden #38 af Madridista02

DeLaRed post=136371 skrev:

DeLaRed post=136361 skrev: Miguel Guiterrez med sin Debut, men husk Zidane han hader de unge spillere ;-)

Må jeg ik nok ;-) hele efteråret skulle vi her på siden hører på folk der slagtede Zidane fordi har ikke gav nok spilletid til de unge...

​Jo, men nu har du fået lov til at lufte dit statement. Lige som du heller ikke kan lide Jovic eller Militao. Det bliver bare lidt ensformigt, når du gør det hver gang der lige er en lille mulighed for, at flette det ind :=D

​Tak! Det gør det heller ikke bedre, at jeg skal se på Helguera hver gang. Føler det er ham der kommenterer...

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #39 af 9eren

​halvdelen af holdet ligger jo med skader og corona. Han kan jo ikke sætte Alaba ind vel 

5 år 3 måneder siden #40 af DeLaRed

Madridista02 post=136372 skrev:

DeLaRed post=136371 skrev:

​Tak! Det gør det heller ikke bedre, at jeg skal se på Helguera hver gang. Føler det er ham der kommenterer...

​Hvem siger jeg ikke er ham ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, 9eren

5 år 3 måneder siden #41 af DeLaRed

9eren post=136373 skrev:

​halvdelen af holdet ligger jo med skader og corona. Han kan jo ikke sætte Alaba ind vel 

​Fedt du lige melder dig paa banen her 9eren, for det vigtigste er jo at Castilla spillerne faar spilletid selvom 1. holds spillerne er klar, og her skal vi naturligvis se bort fra spillere som Fede, Rodrygo og Vini for de taeller jo ikke i det her regnestykke ;-0

...Undskyld @Madridista02, det holdt ikke laenge, men jeg er simpelthen saa traet af den her hovedloese ungdoms agenda, jeg bliver noed til at kommentere naar brugere som ovenstaaende konstant finder en ny fordrejet vinkel hvorfra de kan forsvare deres indaedte had til Zidane....

@9eren, det skal ikke vaere ne kritik af dig, du skal frit tale fra sjaelen, jeg er dog bare dybt uenig i dit sysnpunkt omkring chancer til de unge spillere, og jeg mener vi igen i aften saa at tingene ikke forholder sig saa slemt for de unge som det bliver udgjort til.

Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved DeLaRed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #42 af 9eren
De la red

Det kræver at talentet bliver indkørt og det er sjældent set under Zizou. Du kan ikke bare tage de der enkelt dages ting hvor Zizou afprøver med noget.

Hvis Antonio Blanco, Arribas og Chust bliver indkørt på første holdet næste sæson. Så tager jeg gerne mine ord tilbage hvis Zizou er træneren.

Men det viser jo fint at vi har talenterne og vi ikke skal ud og købe spillere. Der skal bare satses på en angriber nu hvor Perez siger vi kan kigge lang efter de store signing.

5 år 3 måneder siden #43 af Dios
​Slagt mig gerne, men Benzema er en langt større og vigtigere spiller end Raúl! Havde Raúl spillet i alle andre klubber var han slet ikke blevet nævnt. Jeg elsker Raúl, men der kan ikke være 2 objektive holdninger omkring dette.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 3 måneder siden #44 af Madridista02

DeLaRed post=136376 skrev:

9eren post=136373 skrev:

​Fedt du lige melder dig paa banen her 9eren, for det vigtigste er jo at Castilla spillerne faar spilletid selvom 1. holds spillerne er klar, og her skal vi naturligvis se bort fra spillere som Fede, Rodrygo og Vini for de taeller jo ikke i det her regnestykke ;-0

...Undskyld @Madridista02, det holdt ikke laenge, men jeg er simpelthen saa traet af den her hovedloese ungdoms agenda, jeg bliver noed til at kommentere naar brugere som ovenstaaende konstant finder en ny fordrejet vinkel hvorfra de kan forsvare deres indaedte had til Zidane....

@9eren, det skal ikke vaere ne kritik af dig, du skal frit tale fra sjaelen, jeg er dog bare dybt uenig i dit sysnpunkt omkring chancer til de unge spillere, og jeg mener vi igen i aften saa at tingene ikke forholder sig saa slemt for de unge som det bliver udgjort til.

​Så længe du argumenterer for dit postulat, som du gør ovenstående, så har jeg ikke noget issue med det. Det er mere når du bare kommer med en sætning/hashtag, som slet ikke bidrager til debatten, at jeg synes det er lidt ærgerligt at se på. :D

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
5 år 3 måneder siden #45 af Madridista02

Dios post=136381 skrev: ​Slagt mig gerne, men Benzema er en langt større og vigtigere spiller end Raúl! Havde Raúl spillet i alle andre klubber var han slet ikke blevet nævnt. Jeg elsker Raúl, men der kan ikke være 2 objektive holdninger omkring dette.

​Jeg er ret sikker på at Schalke er uenige med dig... Jeg synes det er et lidt vildt statement, men også en interessant vinkel. Benzema er virkelig undervurderet. Han arbejder stenhårdt og besidder mange forskellige facetter og kompetencer, som jeg ikke ser ret mange angribere ud over ham gøre det. Det samme gjorde Raúl egentlig. Han kunne også lidt af det hele, men derudover så havde han en aura der smittede af på hele holdet. En sindssyg vigtig spiller og anfører for os - jeg vil ikke kalde den ene større end den anden. 

5 år 3 måneder siden #46 af Thomaskjensen
Ikke sikker på om dette er en joke igen eller du mener det DeLaRed?
At så mange unge nu får spilletid er af ren nød, det er det her han burde havde gjort for længe siden, bytte et halvt hold, for det er jo ikke ligefrem en ny ting at han har 5 udskiftninger.

Der er så meget langt fra at få spilletid til at få en rigtig chance at slå igennem på holdet, ja jeg ved godt at vi siger at de unge skal gribe chansen.
Men hvordan griber en spiller som Odriozola chancen når han ikke får spille sit spil, eller som Rodrigo bliver brugt på en helt ukendt position (CM i weekenden).
Der er mange eksempler, men lad os snakke om Fede, for når han får chansen er det oftest som en 1 til 1 indskiftning, eller 1 til 1 taktik, men Fede er ikke en Kroos, eller for den del Modric.
Vini er ikke en Hazard, og mit postulat er at Vini nu får spille som Vini, uden træner og medspillere klager på ham, og det er derfor han igen er blevet vigtig for os.

Så nej, ZZ giver ikke de unge chancen med mindre han er tvunget til det, han får bestemt ikke det ud af de unge som andre trænere kunne, hvilket naturligvis har at gøre med at dette er Real Madrid og ikke Arsenal. Vi skal vinde, vi skal spille flot, vi har helt enkelt ikke tålmodighed med trænere der satser på de unge.

RM kommer aldrig til at sige, OK, nu tager vi de næste 12 måneder som de kommer, taber vi de næste 4 kampe, så bliver ZZ sikkert fyret til sommer, så hvorfor skal han satse på ungdommen.

5 år 3 måneder siden #47 af Estadio Santiago Bernabéu
De La Red
Du holder et højt niveau. Bliv ved med det!​
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 3 måneder siden #48 af Dios

Madridista02 post=136385 skrev:

Dios post=136381 skrev: ​Slagt mig gerne, men Benzema er en langt større og vigtigere spiller end Raúl! Havde Raúl spillet i alle andre klubber var han slet ikke blevet nævnt. Jeg elsker Raúl, men der kan ikke være 2 objektive holdninger omkring dette.

​Jeg er ret sikker på at Schalke er uenige med dig... Jeg synes det er et lidt vildt statement, men også en interessant vinkel. Benzema er virkelig undervurderet. Han arbejder stenhårdt og besidder mange forskellige facetter og kompetencer, som jeg ikke ser ret mange angribere ud over ham gøre det. Det samme gjorde Raúl egentlig. Han kunne også lidt af det hele, men derudover så havde han en aura der smittede af på hele holdet. En sindssyg vigtig spiller og anfører for os - jeg vil ikke kalde den ene større end den anden. 

Schalke's største spiller inden Raúl var Ebbe Sand :D

Min anke med Raúl har altid været, at han aldrig var bedst til noget. Han var en vidunderlig angriber - helt sikkert, men hvor ville jeg dog være ligeglad med ham, hvis ikke han var Madridista.
Jeg er faktisk mere end sikker på, at langt de fleste vil vælge Shevchenko fremfor Raúl. Vel og mærke folk der husker den tid, og som ikke er farvet, for det bliver man unægteligt når snakken kommer på Raúl.

Jeg synes bare vi har at gøre med en spiller som Benzema som bare shiner. Forstod helt sikkert kritikken af ham, da Ronaldo var i klubben, men det han levere nu er på et ekstremt højt niveau, og i mine øjne det absolut højeste niveau i verden. Bayern skabte over 30 målchancer imod Psg i første opgør. Det er vel hvad vi skaber på en halv sæson, men alligevel ligger Benzema så højt på topscorerlisten og assistlisten. Alt det uden de potentielt mange mål på straffe.

En total handikappet offensiv, men alligevel formår han at udrette det han gør, så vi spiller med om titler.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum