Truppen mod Betis, LaLiga, 33. spillerunde

1 år 3 uger siden #13 af henrikcomn

JesperThomsen post=136516 skrev: ​Super League kampen fra midtugen sidder stadig i benene kan man se ;)

Det er sgu efterhånden en skændsel hvad Real Madrid er blevet til! Ligegyldig trille-bold på hjemmebane i en kamp som SKAL vindes..!

​Du er forkælet. Real burde slet ikke være i denne position i år, hvor de kæmper om de to største titler.
Den primære grund er alle skaderne, men også at truppen slet ikke burde være god nok til det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 uger siden #14 af Kiwes
​Nå så er La Liga slut for os. Det var det. Tillykke til ATM eller Barca. Nu er der ingen undskylder for ikke at GIVE FUCKING ALT MOD CHELSEA! Hvis jeg ser en så useriøs fremstilling mod Chelsea så brækker jeg mig.

1 år 3 uger siden #15 af JesperThomsen

Raul7-2880 post=136518 skrev: ​Åbenbart kun én gang hver 100 kamp Vinicius rammer et højt niveau. De resterende 99 kampe er han komplet uduelig - som resten af holdet 

Det er vildt de kan være så ligeglade..
Alt ZZs ævl om de resterende finaler er pinligt at høre på! Messi bliver svinet herinde for at forsvinde i de store kampe, men hvor er RM i de små kampe der SKAL give 3 point?!​

1 år 3 uger siden #16 af 9eren
Der røg ligaen er jeg ret sikker på!

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

1 år 3 uger siden #17 af Cristiano7
Vi har de meste ustabile fløjspillere....

Asensio er blevet en alibi spiller.
Rodrygo er ikke klar til fast plads.
Vini er ...
Hazard tilbringer mere tid udenfor banen.
Og Vasquez har åbenbart været den bedste af alle...

Forhåbentlig er Kroos med på tirsdag, for hold da kæft for aftenens dødbolde...
Sidste redigering: 1 år 3 uger siden ved Cristiano7.

1 år 3 uger siden #18 af madrid2000
​Hvor er vi bare middelmådig. De første 20 minutter af kampen gider vi ikke engang at angribe. Pinlig indsats. Vi var jo ikke engang tæt på at score. 

1 år 3 uger siden #19 af DeLaRed
Når man starter sådanne en kamp med Isco og Rodrygo så leger man med ilden! En tam kamp fra begge hold!

Donde está la biblioteca?

1 år 3 uger siden #20 af Elto92
Såh. Det var dødsstødet for mig mht ligaen.

Vi er ude af mesterskabskampen. Vi er så intetsigende.

Nu skal vi bare ryge ud til Chelsea så håber jeg for alvorlig man vil tag mandskabet seriøst og fornye holdet

1 år 3 uger siden #21 af longwind
Forstår ikke at folk herinde er overraskede og anklager holdet for manglende gejst eller intensitet.

Det var jo lysende klart efter Liverpool-Barca-Liverpool-kampene, at holdet var fuldstændigt fladt. Den slags udmattelse forsvinder ikke bare lige. Rotationer eller ej, for mange er vores nøglespillere er simpelthen udkørte, og det kan tydeligt ses på spillere som Benzema, Modric og Asensio.

Jeg forstår ikke dem, der troede at vi på magisk vis kunne blive ved med at holde intensiteten oppe.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 år 3 uger siden #22 af NadaMás
Medmindre Villareal og Bilbao hver især laver overraskelsen i morgen, så vil jeg mene at vi praktisk talt er ude af mesterskabskampen.
Derfor må det åbenlyse fokus være Chl. Kan man sætte sig selv fuldstændigt op til de to opgør mod Chelsea ved at spare profilerne i ligaen, så syntes jeg det er det man skal gøre.
City eller PSG vil begge være favoritten i en eventuel finale, men om ikke andet er det én kamp hvor alt kan ske. 

Marcelo og Isco skal være fortid til sommer. De skal selvfølgelig begge behandles med enorm respekt, hvilket bidrag - Specielt førstnævnte. 
Hazard så sikker ud i de minutter han fik, spil frem i banen, gode kombinationer, kloge åbninger, sikker på bolden. Vi må håbe at vi kan komme til at nyde lidt af hans spil, hans forløb i klubben har bare været satans uheldigt og ikke en spiller som ham værdigt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 3 uger siden #23 af JesperThomsen
​Hvad hjælper det at være bedst indbyrdes mod Barcelona og Atlético når man fucker up mod de mindre hold og slet ikke kan/vil spille (ligesom mod Getafe) 
Fuck hvor er det bare så ligegyldigt at tænde for tv’et når ZZ & Co tropper op!!
Hvis der ikke snart kommer fornyelse og spillere med fart så kan det hele være ligemeget.

1 år 3 uger siden #24 af Madrid1998
Ommer af Zidane, man starter altså ikke inde med Rodrygo, Asensio OG Isco. 3 af de mest intetsigende spillere vi nogensinde har haft. Rodrygo er stadig for ung, men Asensio er ligegyldig, og Isco er bare definitionen på sløv og deprimeret.

Ligaen er stadig inden for rækkevidde, HVIS, Barca taber i morgen. De har en kamp i hånden, men vi er bedre indbyrdes. Taber de 3 point i morgen og vinder næste, så er vi faktisk stadig over dem.
Der er også Atlético, men jeg er ret sikker på de ik vinder alle deres kampe, og at de taber til Barca.

Vi har bare ikke råd til at miste flere point, og det betyder blandt andet at Isco skal helt ud af truppen, om så der skal spilles med 10 mand, og at Asensio skal begrænses så vidt muligt med spilletid.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.