Truppen mod Betis, LaLiga, 33. spillerunde

8 måneder 4 uger siden #25 af Kiwes
​Man kan kun håbe på at det giver ekstra motivation mod Chelsea. Vi spillede fuldstændig uden intensitet i første halvleg. Vi manglede energi på midten. Pisse irreterende at vores trup er totalt decimeret, for spillere som Kroos og Valverde kunne have været gode i dag. Hazard synes jeg laver et fint indhop. Nacho havde for mig en mareridt af en kamp - pisse elendig defensivt og gav intet offensivt. Og ja Vini ødelagde vel næsten alle vores gode angreb i 2 halvleg - han var direkte pinlig. 

Real Madrid have now not scored at home vs Real Betis since the 12th of March 2017. Måske man skulle begynde at læse på lektion...

Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 4 uger siden #26 af Dios
​Er der ikke en anden end DeLaRed som kan forklare mig hvad Asensio gør godt? Jeg er virkelig seriøs her, for kan vitterligt ikke se hvad han gør godt, og sorry DeLaRed, men er virkelig ikke interesseret i at læse dine 14.00 bogstaver du sætter sammen om hans defensive arbejde :D Men hvad er det der gør, at Zidane bliver ved med at spille ham? Han starter på venstrekanten, men bliver fuldstændig pakket. Så kommer han over på sine højrekant, hvorfor jeg aldrig har fattet man overhovedet gør det. 
Han må jo kunne noget, som jeg slet ikke kan få øje på siden han bliver ved med at spille, så det må jo nok være mig der er helt galt på den. 

Vinicius havde sin kamp imod Liverpool, men selvom han fejler 10 ud af 10 gange, så lægger jeg i det mindste mærke til ham. Rodrygo er blevet for kedelig, og minder mere og mere om Asensio. De bringer intet og død hamrende kedelige at se spille. 
Hazard skabte mere på de 15 min. end Asensio vel har gjort hele sæsonen. Jeg forstår det virkelig ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Raul7-2880, Kiwes, Madrid1998, Sahinovic, Kialpe

8 måneder 4 uger siden #27 af asp3200
Hånden på hjertet så har vi aldrig været i nærheden af la liga titlen, og slet ikke fortjent med det lortespil som Zidane fremviser. Skader og ledelse som ikke køber korrekt ind er grunden.

Vi har ikke fortjent en skid i denne corona lorte sæson, heller ikke imod Chelsea som bør vinde sikkert over de her primadonnaer.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

8 måneder 4 uger siden #28 af Henke
Måske “Administrationen”, som har så travlt med at kalde Zidane for en genial træner og taktiker, kan forklare, hvorfor hans hold gang på gang på gang leverer den ene elendige præstation efter den anden mod upåagtede hold?
Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved Henke.

8 måneder 4 uger siden #29 af Lars1991

Henke post=136535 skrev: Måske “Administrationen”, som har så travlt med at kalde Zidane for en genial træner og taktiker, kan forklare, hvorfor hans hold gang på gang på gang leverer den ene elendige præstation efter den anden mod upåagtede hold?

Fordi vi stadig er med i både Champions League og mesterskabskampen så sent i sæsonen med den måske ringeste trup vi har haft i 10-11 år, samtidig med det også er den mest skadesplaget trup i hele europa?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

8 måneder 4 uger siden #30 af Henke

Lars1991 post=136536 skrev:

Henke post=136535 skrev: Måske “Administrationen”, som har så travlt med at kalde Zidane for en genial træner og taktiker, kan forklare, hvorfor hans hold gang på gang på gang leverer den ene elendige præstation efter den anden mod upåagtede hold?

Fordi vi stadig er med i både Champions League og mesterskabskampen så sent i sæsonen med den måske ringeste trup vi har haft i 10-11 år, samtidig med det også er den mest skadesplaget trup i hele europa?

​Det er fint at hive den slags undskyldninger frem. Det kan forklare nogen af problemerne, men langt fra alle. Det er også bekvemt, når sæsonen er færdig og vi igen står uden et ligatrofæ, men… 

Vi har trods alt ikke manglet 9 førsteholdsspillere til alle kampe i sæsonen, og selvom vi ikke har den bedste trup i mands minde, så burde den være god nok til at vinde over Cadiz, Getafe, Levante osv. 

Faktum er, at holdet spiller så dræbende kedelig fodbold. Selv mod de dårligere hold, overlader vi som regel al initiativet til modstanderen. Og det er ikke bare i denne sæson. Det har også været i sæsoner med bedre spillere. Selv med BBC i front, kunne vi jo slutte håbløst langt efter topholdet, netop fordi man sætter et hav af point til mod meget dårligere modstandere. 

Hvis vi feks kan tabe til Cadiz, Getafe og Levante, hvor man virkelig kan snakke om at have dårlige trupper, så har det jo været fordi Zidane er blevet taktisk udmanøvreret. Og bliver man det af Cadiz’ træner, er man næppe selv genial. 

8 måneder 4 uger siden #31 af henrikcomn
Mon ikke en stor del af skylden skal placeres hos spillerne. De overbetalte og "mætte" primadonnaer

8 måneder 4 uger siden #32 af Thomaskjensen
Når jeg begyndte at følge Real Madrid var det ikke godt nok at vinde, man skulle underholde fansene, spille flot.

Det er længe siden, altså længe siden vi spillede flot fodboldt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JesperThomsen, Estadio Santiago Bernabéu

8 måneder 4 uger siden #33 af 9eren
Effektiv fodbold hvor der bliver scoret mange mål er også fint. Jeg har ikke brug for flot fodbold men en spillestil der er effektiv. En fed dribling engang i mellem eller en spiller der evner at åbne et kompakt forsvar op. Om vi kører bolden rundt 3000 gange eller den skal lægges indover med bagom støttet benet er ligegyldigt for mig.

Vores problem er nok mere at vi ikke er effektive og kyniske nok i vores spil og at vi bare ikke har en bomber!

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

8 måneder 4 uger siden #34 af Dios

Thomaskjensen post=136539 skrev: Når jeg begyndte at følge Real Madrid var det ikke godt nok at vinde, man skulle underholde fansene, spille flot.

Det er længe siden, altså længe siden vi spillede flot fodboldt.

Ja det fuckede ungdommen godt og grundigt op med Mourinho-mentaliteten :D

8 måneder 4 uger siden #35 af Thomaskjensen
Effektivt fodbolt er også flot i min bog, jeg husker mange flotte mål og kampe under Mourinho.
Jeg behøver ikke saksespark og alt det andet gas for at blive underholdt, jeg elsker at vi vinder bolden, Kroos sender den op til Vini, som derefter laver mål, eller vi vinder bolden og 3-4 afleveringer senere klasker Benz den i mål. Det er da flot :) Effektivt fodboldt er super flot det også.
Men at lalle rundt i 90 minutter og forsvare 0-0 er ikke mit Real Madrid værdigt. Jeg faldt faktisk i søvn på sofaen :(

8 måneder 4 uger siden #36 af Dios

Thomaskjensen post=136548 skrev: Effektivt fodbolt er også flot i min bog, jeg husker mange flotte mål og kampe under Mourinho.
Jeg behøver ikke saksespark og alt det andet gas for at blive underholdt, jeg elsker at vi vinder bolden, Kroos sender den op til Vini, som derefter laver mål, eller vi vinder bolden og 3-4 afleveringer senere klasker Benz den i mål. Det er da flot :) Effektivt fodboldt er super flot det også.
Men at lalle rundt i 90 minutter og forsvare 0-0 er ikke mit Real Madrid værdigt. Jeg faldt faktisk i søvn på sofaen :(

Mange flotte mål, men godt nok ikke mange flotte kampe under Mourinho, hvis du spørger mig. Synes ikke det er skide charmerende hvis man hele tiden føler modstanderen kan dominere en, eller spille lige op med en. Om så resultatet er 7-1.
Vi lavede dog nogle fremragende kontra mål.

Flot fodbold kan vel koges ned til succesfuldt fodbold. Forstået på den måde, at alle elsker en Vinicius scoring imod Liverpool, men alle elsker vel også 4-5 førstegangsafleveringer som splitter et helt forsvar ad, hvor kuglen så ligger i nettet. Alle elsker vel saksespark som Ronaldo og Bale's, eller Messi's mål i CDR imod Bilbao.
Ingen gider vel at se tilfældigheds fodbold, hvor chancer ikke er noget man skaber, men kommer ud af en fejlaflevering som tilfældigt bliver rettet af, som lander foran Vinicius som sparker til indkast, men bliver rettet af og går i mål.

Jeg er kæmpe fan af kombinationsspil, og et simpel sammenspil som vi så med Hazard og Benzema kan få mig op af stolen (den chance hvor Hazard spiller Vinicius). Ligeså vel som Vinicius scoring imod Liverpool.
Jeg elskede da Isco tog tykt pis på modstanderen, og havde ikke noget imod han ikke slog guldbolden som vandt kampen for os efterfølgende. Alt det er god fodbold for mig, fordi det er succesfuldt på hver deres måde.

Alt det Zidane stod for som spiller er jeg kæmpe fan af. Alt det han står for som træner røv keder mig, og min interesse for at se Real Madrid spille er dalet helt enormt, for det er virkelig røv sygt for mig, at se os spille 2 kampe 0-0 i træk, hvor modstanderen skaber de største chancer.

Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Thomaskjensen, Kimbo

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.