Truppen mod Chelsea, Champions League, semifinale 1. kamp

1 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Zinedine Zidane har...

KROOS 380x502

Zinedine Zidane har udtaget truppen til morgendagens CL-semifinale mod Chelsea.

Her må han fortsat se bort fra Lucas Vázquez, Sergio Ramos, Ferland Mendy og Fede Valverde, men til gengæld er Toni Kroos tilbage i truppen, som til denne kamp er på 22 mand.

Truppen mod Chelsea:
Målmænd: Courtois, Lunin, Altube.
Forsvar: Carvajal, Odriozola, Varane, Nacho, Militao, Marcelo, Miguel Gutiérrez.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Isco, Arribas, Blanco.
Angreb: Benzema, Hazard, Vinícius, Asensio, Rodrygo, Mariano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #2 af Raul-Madrid
Hvad er der i vejen med Ramos endelig ??? Corona kan det da ikke stadig være?

RAUL!!!!

1 år 2 måneder siden #3 af Estadio Santiago Bernabéu
Så er optakten skudt i gang!

Jeg var nervøs forud for Liverpool fordi vores hold er så svingende. Jeg er bange forud for Chelsea.​ Vi var oppe imod Premier League’s nummer 6. Nu skal vi op imod nummer 4.

Deres kampform har taget et gevaldigt hop siden fyringen af Lampard. Det er åbenbart kun Barcelona og Real Madrid, der kan få succes med gamle spillere på trænerposten. Efter ansættelsen af Tuchel er holdet begyndt at spille som et hold. Akkurat som vi ser Real Madrid gøre det.

Får vi endnu en Vinicius pragtpræstation at se til at udradere englænderne? Jeg tvivler.

Jeg giver os en 60 % sandsynlighed for videre avancement. Vi er uheldige med at starte på hjemmebane ligesom mod Liverpool.

1 år 2 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Fantastisk at se sit hold i en semifinale igen. Det er ærgerligt med ligaen for efter min mening er Real Madrid det bedste hold i Spanien (med idealopstillingen). Vi må håbe, at de dårlige ligakampe har givet holdet den nødvendige sult for at vinde Champions League - nok engang.

1 år 2 måneder siden #5 af Taxii89
​Hvad er vores stærkeste midterforsvar egentlig lige nu? Jeg synes egentlig Militao og Nacho har imponeret mig i midten, så ved ikke om Varane er selvskrevet.
Ellers en 3-5-2 med de tre i midten, carvajal og marcelo på kanterne :) 4-4-2 defensivt hvor nacho skubber ud mens carvajal skubber ned i omstillingerne hvor Marcelo utvivlsomt vil blive fanget oppe på banen.

1 år 2 måneder siden #6 af Matamoro
Håber vi kører 3-5-2. Udover at vi står stærkere defensivt giver det også nogle offensive muligheder. Nacho kan indimellem tage en vild afstikker hvor han bryder kæderne og løber ind i feltet. Marcelo kan også stadig bidrage med nogle klasse indlæg i feltet til Benz. Det her bliver en taktisk affære der bliver afgjort på marginaler

1 år 2 måneder siden #7 af Fondo_Sur
3-5-2 med

Dani C, Varane, Nachito, Militao, Marcelo
Modric, Casemito, Kroos
Benzema, Vini

lyder bestemt godt.

Endnu et Premier League hold skal spilles ud af banen.

1 år 1 måned siden #8 af Elto92
Uanset hvor godt kørende Chelsea er pt. Så bør niveau forskellen være tydelig når vi har passeret det 90' minut.

Hvis Chelsea skal overraske, bliver det på standard situationer og en smule held. Jeg kan ikke se dem spille os ud af banen med deres mandskab....

1 år 1 måned siden #9 af 9eren
Vamos, va va va va

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

1 år 1 måned siden #10 af asp3200

Elto92 post=136579 skrev: Uanset hvor godt kørende Chelsea er pt. Så bør niveau forskellen være tydelig når vi har passeret det 90' minut.

Hvis Chelsea skal overraske, bliver det på standard situationer og en smule held. Jeg kan ikke se dem spille os ud af banen med deres mandskab....

​Tror vi alle får os en overraskelse, chelsea er over hele linjen et meget mere hurtigt og eksplosivt hold. Vores har rutinen, men tror ikke det er nok mere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, JesperThomsen

1 år 1 måned siden #11 af DeLaRed
Jeg ved meget lidt om Chelsea i denne season, men Reals store problem, er det samme som det har vaeret de seneste 6-8 uger, traetheden. Real har sjaeldent energien til at staa imod et tungt press efter 60min, isaer hvis de ikke har haft kampen under kontrol.
Derfor haaber jeg personlig paa en 352, selvom jeg ikke er fan af at spille med Marcelo da det ofet er som at spille med en mand i undertal, saa tager jeg hvem-som-helst bare vi har 5 mand paa midtbanen og derved kan kontrollere kampen og bolden, og faa Chelsea til at jagte kampen. Og ydermere saa har 3 mands-forsvaret Militao-Varane-Nacho set rigtig staerke ud rent defensivt naar Casemiro/Kroos/Modric har ligget foran dem.

Alt tyder dog paa at det blir en 433, og med en Dani der kun er paa 90% kamp form, og Nacho der maaske ogsaa lider en smule af traethed der saa skal daekke back'en, samt Kroos og Modric der begge har haft fysiske problemer de sidste par uger, saa tror jeg sagtens vi kan se et Chelsea hold der kommer hurgtigt foran og derefter kan kontrollere slagets gang.

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved DeLaRed.

1 år 1 måned siden #12 af Cristiano7
Opstillingen er bekræftet og det bliver 3-5-2 med Asensio på bænken. Marcelo og Carjaval som offensive backs. Vini og Benz forrest.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.