Truppen mod Chelsea, Champions League, semifinale 1. kamp

8 måneder 3 uger siden #109 af Fondo_Sur
Igen synes jeg at spillerne ikke viste mentaliteten. De er ikke bare fysisk, men også mentalt udmattede. Hvilket næsten er værre.

Det er ganske unikt at være tæt på en finale, så lad os håbe, at de kan tage sig sammen. Chelsea virkede så uerfarne.

På den lyse side vil det være meget "flottere" at sprudle i retuen på Stanford Bridge. Lad os håbe på det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 3 uger siden #110 af Jbner
​Nu når ligaen er så godt som væk, kunne det i hvert fald være smart at spare hele truppen i weekenden. Der er i hvert fald nogle spillere der ikke kan holde til minutter både i weekenden og på onsdag
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, JesperThomsen

8 måneder 3 uger siden #111 af Dios
Kan vi få Mendy og Valverde klar så er de selvfølgelig selvskrevet, og er personligt også selv til en 4-4-2. Der skal lukkes ned centralt på banen, og Modric, Kroos og Casemiro viste, at de slet ikke har power og hurtighed nok til at følge med.
Stod jeg som træner, så havde jeg faktisk stillet mit hold efter Chelsea's styrker. Vi kan altid håbe på vores spillere rammer det ypperste topniveau og Chelsea rammer deres bundniveau, men det vil være for naivt at tro på sker.

Jeg vil faktisk placere Casemiro og Valverde som 6'ere á la Jorginho og Kanté, hvor de går ned i blok når Chelsea har bolden. Kroos som 8'er og Modric som 10'er, men liggende på linje foran Casemiro og Valverde, så når Chelsea har bolden, så er vi ikke afhængige af Kroos og Modric' defensive arbejde, men de skal så være første mænd i presset. Når vi så angriber, så træder Valverde frem og bryder kæderne, og Kroos går ned for at bygge spillet op. Her er det rigtig vigtigt, at Modric aldrig glider ned, men altid bliver oppe i mellemrummet.

Til at hjælpe ham, så må det være på tide vi får Hazard at se fra start, for Vinicius er utrolig dårlig ryggen til målet og i opspillet, og vi så han blev matchet fuldstændig på hans fart. Hazard skal være på toppen sammen med Benzema, hvor de kan arbejde sammen bedst. Det er bare vigtigt, at der altid er én af dem til at true bagrummet, så Chelsea ikke bare kan skubbe op.

Jeg tror virkelig vi taber, og måske endda rigtig stort, hvis Zidane stiller i hans sædvanlige 4-3-3 med Asensio på kanten. Der er slet ikke nok udfordring eller dynamik i den opstilling. Det gik rigtig godt imod Liverpool i første kamp, fordi Liverpool gjorde alt forkert. Vi så bare hvor dårlig den opstilling er i returopgøret når de møder et hold hvor pres og dynamik er der bare nogenlunde.

Rammer Chelsea bare nogenlunde samme niveau, så tør jeg godt sige, at vi overhovedet ikke har en chance i en 4-3-3 eller 5-3-2 formation. Og det er fuldstændig ligegyldigt om Mendy og Valverde er med. Vores centrale midtbane kan bare slet ikke følge med, hvis ikke der bliver gjort noget for at gøre Chelsea dårligere.
Det er helt umuligt for mig at se os skabe noget imod Chelsea's 7 defensive spillere, hvis ikke vi gør alt for at sætte os på boldbesiddelsen med et aggressivt pres.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.