Truppen mod Chelsea, Champions League, semifinale 1. kamp
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
100% enig, men tilgengaeld har Real 5 mand paa midtbanen (hvis man altsaa taeller ham med som en "mand") og det tror jeg blir utrolig vigtigt i denne kamp, der skal kontrol over den centrale del af banen iaften!JesperThomsen post=136585 skrev: Marcelo i start 11’er i CHL semifinale... han kommer til at blive revet rundt.
Donde está la biblioteca?
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Jeg tænker at han kan også bidrage med lidt mere offensiv spil end Asensio. Asensio har på det seneste virket træt og tam i sit spil.DeLaRed post=136586 skrev:
100% enig, men tilgengaeld har Real 5 mand paa midtbanen (hvis man altsaa taeller ham med som en "mand") og det tror jeg blir utrolig vigtigt i denne kamp, der skal kontrol over den centrale del af banen iaften!JesperThomsen post=136585 skrev: Marcelo i start 11’er i CHL semifinale... han kommer til at blive revet rundt.
En stor øl på han lægger en assist ;-)JesperThomsen post=136585 skrev: Marcelo i start 11’er i CHL semifinale... han kommer til at blive revet rundt.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Taxii89 post=136588 skrev:
En stor øl på han lægger en assist ;-)JesperThomsen post=136585 skrev: Marcelo i start 11’er i CHL semifinale... han kommer til at blive revet rundt.
Tjek!! Det gælder kun hvis det er til Real scoring ;)
Enig i at Asensio ikke hoerer hjemme i denne kamp, og Marcelo er den eneste paa holdkortet der kan spille wing-back'en, jeg mener dog sjaeldent han bidrager med noget nyttigt i det opbyggende spil (det er meget faa kampe hvor det virkelig fungere for ham) tilgengaeld kan han slaa de dybe indlaeg, saa maa vi haabe at Chelsea ikke allerede har laest den (for den er utrolig nem at daekke op for naar man ved at han ikke kan loebe fra sin direkte modstander, saa skal man bare staa i vejen for indlaeget) og at de har den rigtige adresse idag, for det er heller ikke altid de har det. Det absolut vigtigste er at vi har 2 spillere (eller med marcelo er det kun 1.5) der kan stoette op omkring midtbanen, det burde vaere nok til at vinde kontrollen og derved bruge saa faa kraefter som muligt i en meget traet trup.Cristiano7 post=136587 skrev:
Jeg tænker at han kan også bidrage med lidt mere offensiv spil end Asensio. Asensio har på det seneste virket træt og tam i sit spil.DeLaRed post=136586 skrev:
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger