Truppen mod Chelsea, Champions League, semifinale 1. kamp

1 år 3 uger siden #13 af JesperThomsen
​Marcelo i start 11’er i CHL semifinale... han kommer til at blive revet rundt. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 uger siden #14 af DeLaRed

JesperThomsen post=136585 skrev: ​Marcelo i start 11’er i CHL semifinale... han kommer til at blive revet rundt. 

​100% enig, men tilgengaeld har Real 5 mand paa midtbanen (hvis man altsaa taeller ham med som en "mand") og det tror jeg blir utrolig vigtigt i denne kamp, der skal kontrol over den centrale del af banen iaften!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 år 3 uger siden #15 af Cristiano7

DeLaRed post=136586 skrev:

JesperThomsen post=136585 skrev: ​Marcelo i start 11’er i CHL semifinale... han kommer til at blive revet rundt. 

​100% enig, men tilgengaeld har Real 5 mand paa midtbanen (hvis man altsaa taeller ham med som en "mand") og det tror jeg blir utrolig vigtigt i denne kamp, der skal kontrol over den centrale del af banen iaften!

​Jeg tænker at han kan også bidrage med lidt mere offensiv spil end Asensio. Asensio har på det seneste virket træt og tam i sit spil. 

1 år 3 uger siden #16 af Taxii89

​En stor øl på han lægger en assist ;-) 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 år 3 uger siden #17 af Steen
Synes egentligt det giver fint mening at Zidane matcher deres 5-3-2 med en 5-3-2. Deres offensiv er meget tam, hvis man kan lukke ned for deres kontraangreb, og her vil det være til stor hjælp, at have 2 wingbacks og 3 CBs. Mendy ville være en klar fordel over Marcelo, men på den anden side kommer Chelsea til at stå meget, meget dybt og med mange mand med hjem, så Marcelos tekniske kvaliteter kan måske hjælpe med at åbne dem op.

1 år 3 uger siden #18 af Jon
Med det mandskab der er til rådighed, ser det fornuftigt ud, mener jeg
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 3 uger siden #19 af JesperThomsen

Taxii89 post=136588 skrev:

​En stor øl på han lægger en assist ;-) 

Tjek!! Det gælder kun hvis det er til Real scoring ;)​
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 år 3 uger siden #20 af DeLaRed

Cristiano7 post=136587 skrev:

DeLaRed post=136586 skrev:

​Jeg tænker at han kan også bidrage med lidt mere offensiv spil end Asensio. Asensio har på det seneste virket træt og tam i sit spil. 

​Enig i at Asensio ikke hoerer hjemme i denne kamp, og Marcelo er den eneste paa holdkortet der kan spille wing-back'en, jeg mener dog sjaeldent han bidrager med noget nyttigt i det opbyggende spil (det er meget faa kampe hvor det virkelig fungere for ham) tilgengaeld kan han slaa de dybe indlaeg, saa maa vi haabe at Chelsea ikke allerede har laest den (for den er utrolig nem at daekke op for naar man ved at han ikke kan loebe fra sin direkte modstander, saa skal man bare staa i vejen for indlaeget) og at de har den rigtige adresse idag, for det er heller ikke altid de har det. Det absolut vigtigste er at vi har 2 spillere (eller med marcelo er det kun 1.5) der kan stoette op omkring midtbanen, det burde vaere nok til at vinde kontrollen og derved bruge saa faa kraefter som muligt i en meget traet trup.

Donde está la biblioteca?

1 år 3 uger siden #21 af Jon
Er alaba officiel?

1 år 3 uger siden #22 af Thomaskjensen
Ja jeg sidder også og kigger optakten og fedt nok at Preben ved det er officielt med Alaba, han er desuden en klovn at høre på i dag. Sammenligner RM med Olieklubberne at vi bare skal anpasse os det budget vi har, vi har altså ingen sugerdaddy...
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 år 3 uger siden #23 af Jon
Jeg tænker også madrid, var et rigtigt dåeligt eksempel vdr at bruge penge, især ikke med aftenens modstander??

1 år 3 uger siden #24 af Thomaskjensen
Ja og Preben står og sviner RM til at vi våger at give Alaba en løn på €20-23 millioner når en bondeklub som PSH har råd til at købe Naymar for hvor mange milliarder, Mbappe igen og så nu vil give Mbappe en løn som er i samme liga som Mbappe, her snakker vi rundt €37 000 000,- og de har 2 spillere i klubben der tjener det samme om han bliver, hvor dan får de råd til at betale for de andre, eller spiller de gratis?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.