Truppen mod Athletic Club, LaLiga, 37. spillerunde

5 år 2 måneder siden #1 af Daniel
Zinedine Zidane har...

Zinedine Zidane har udtaget 19 spillere til aftenens kamp mod Athletic Club på San Mamés.

Real Madrid må fortsat undvære vigtige skikkelser i forsvaret som Sergio Ramos, Raphaël Varane og Ferland Mendy, hvorfor fireback-linjen i aftenens kamp med overvejende sandsynlighed kommer til at blive en gentagelse af den store succes i torsdagens kamp mod Granada. 

Toni Kroos mangler som bekendt i puslespillet på midtbanen, fordi han har været i tæt kontakt med en coronasmittet, men Casemiro, Valverde og Modrić så bundsolide ud mod Granada, hvorfor spansk presse også regner det for sikkert, at de kommer til at danne den omvendte trekant i aftenens kamp.

I angrebet er der ikke de store mangler. Her er spørgsmålet snarere, om Zidane kommer til at bygge videre på de fine takter mod Granada med Vini Jr., Rodrygo og Benzema eller om Hazard skal have sin første plads i startopstillingen siden nederlaget på Stamford Bridge mod Chelsea.

Truppen mod Athletic Club:

Målmænd: Courtois, Lunin og Altube
Forsvar: E. Militão, Nacho, Marcelo, Odriozola og M. Gutiérrez
Midtbane: Modrić, Casemiro, Valverde, Isco og Blanco
Angreb: Hazard, Benzema, Asensio, Vini Jr., Mariano og Rodrygo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Bare til information: Kampen bliver ikke vist på TV2 Sport X som vi normalt kender det fra vores La Liga kampe. Kampen kan til gengæld stadig ses hvis man har TV2 Play.

Oppe i menuen hvor der står “Forside, Live TV, Udforsk, Nyheder, Sport, Søg, Konto) vælger du Sport. Under den kategori kan du se ‘Livesport’. Kampen starter 18:30.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, Franksk

5 år 2 måneder siden #3 af Jona
Og til folk som ikke gider betale 200 kr for et produkt de allerede burde have i deres tv pakke kan kampen ses hvis man har en bruger på bet 365.
Dog uden kommentatorer Men så igen kan man diskutere om det er et tab ikke at høre på folk der blev fundet for lette til at kommentere PL.
Først bruger de 30 minutter af Sevilla kampen på en skide tennis kamp og nu dette. Under al kritik.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #4 af 9eren
Altså Sevilla kampen kunne ikke ses pga tennis kampen ??

5 år 2 måneder siden #5 af Estadio Santiago Bernabéu

Jona post=137754 skrev: Og til folk som ikke gider betale 200 kr for et produkt de allerede burde have i deres tv pakke kan kampen ses hvis man har en bruger på bet 365.
Dog uden kommentatorer Men så igen kan man diskutere om det er et tab ikke at høre på folk der blev fundet for lette til at kommentere PL.
Først bruger de 30 minutter af Sevilla kampen på en skide tennis kamp og nu dette. Under al kritik.

1. Kampen mod Sevilla blev vist i fuld længde og live på TV2 Play hvis man gjorde som jeg har beskrevet højere oppe.

2. Her kommer endnu et godt tip: Man kan se alle Real Madrid kampe ude at betale penge for et TV abonnement. I stedet kan man vælge to streaming tjenester. Alle La Liga kampe for 189 hos TV2 Play og alle Champions League kampe for 199 hos YouTV. Hvis man ikke har råd til dette fordi man betaler for TV abonnementer, så kan man også få billigere abonnementer hos TV2 Play men så får man også reklamer.

Er der noget godt ungdoms reality TV vi går glip af ved at kun have fodbold i fjernsynet?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

5 år 2 måneder siden #6 af Jona
ESB

Mig bekendt er der ikke en billigere mulighed på TV2 play da man så ikke får sportspakken med.Det ved jeg ikke om vi gør. Ser ikke reality tv. Men nu er det jo ikke kun reality der bliver vist på tv. Og syntes ikke jeg gider retfærdiggøre over for dig hvilke ting jeg eller resten af menneskerne i min husstand bruger vores tv abonnement til. Jeg har massere af forskellige streaming tjenester behøver ikke flere. Jeg syntes det er noget svineri at man i slutningen af titel ræset beslutter sig for at nu skal folk købe et abonnement på deres streaming tjeneste for at se kampen.
TV2 består ikke kun af TV2 sport X.... De har bestemt mulighed for at vise alle 3 topkampe selvom de spilles på samme tid men vælger ikke at gøre det. De havde jo ingen problemer med at vise El Classico, El Derby eller AM-Barca kampene på tv2's "moderkanal"... godt for business men de skider på deres kunder. Så jeg vælger at se kampen gratis og tænkte jeg ville sprede rygtet om at den mulighed også var der... Behøver du vel ikke at få ondt i ræven over?

Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Jona.

5 år 2 måneder siden #7 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvis du læser samtalen igennem, så fremgår det tydeligt at jeg blot bidrager med nogle gode råd og du rent faktisk brokker med ekstra brok på over TV2.

Jeg kan kun anbefale at få TV2 Play. Så har man mulighed for at spole i kampene. Man kan se dem dagen efter, hvis man er til bryllup mens den spilles live. Man kan evt. spare alle pengene på de dyre TV abonnementer og nøjes med at betale for det billigste og mest moderne produkt: Streaming direkte på storskærm i høj kvalitet.

Det er bare et råd. Du er naturligvis velkomme til at betale formuer for kabel-tv hvor fleksibiliteten er minimal og kvaliteten er i bund.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Madridista02

5 år 2 måneder siden #8 af Jona
​ja selvfølgelig brokker jeg mig. 
og jeg syntes det er noget fis det du skriver. Den måde du simplificere det hele på. Ja du skal bare ha' 2 streaming tjenester...... Ja hvis det eneste du ser er fodbold.... Så skal du så også lige ha europlayer hvis du vil se cykling. Du skal lige ha Netflix hvis du vil se ordenlige film. Du skal lige ha hbo hvis du vil se serier.. du skal lige ha Disney+ så børnene også er med... Du skal lige ha Viaplay hvis du også vil se UFC og boksning og PL... Du skal også liiiige ha dplay hvis du vil se landskampe.... 
hvad bliver regningen så?
er streaming virkeligt det billigste produkt??

5 år 2 måneder siden #9 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg er Real Madrid fan og ikke fan af ​cycling, boxing, landsholdet eller Premier League.

Real Madrid, Real Madrid, Real Madrid!

Det er bare et godt råd. Du behøver ikke dreje samtalen over på en diskussion med dit brok. Det kuuuuuuunne jo godt tænkes at der var andre, der ikke vidste hvordan man kunne se kampen i aften og rent faktisk syntes det var rart at lære. Du kunne så også få gavn af det hvis du droppede dit kabel-tv pakke og i stedet fik alle La Liga kampe for 189 (ikke 200 som du påstod).

Ville det ikke være lækkert at kunne se Real Madrid i aften?

Hvis diskussionen fortsætter, må det jo betyde at jeg ikke burde have skrevet hvordan man kunne se kampen. Jeg gider ikke rigtig bruge min søndag på at diskutere med en person, der brokker sig over at hans produkter ikke viser Real Madrid, når der findes en nem løsning men han ikke vil benytte sig af den.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

5 år 2 måneder siden #10 af Jona
​det er også fint du gør det. Jeg supplerede jo så bare med at der var en gratis løsning på bet 365 og dernæst skrev jeg en kommentar hvor jeg gerne ville ud med hvor ringe det er af TV2 at de ikke sender kampen og viser tennis de første 30 minutter af et kæmpe opgør som Sevilla- RM. Havde intet med dig eller din kommentar at gøre, jeg svarede faktisk slet ikke på din kommentar, så hvis du ikke kan klare at diskutere det må du da lade være at starte diskussionen???
Jeg kan skam sagtens se RM iaften som tidligere skrevet.
og nej det er ikke et godt råd for en der ikke kun ser Real Madrid i fjernsynet. 
Og selvom du skulle være den eneste i din husstand, hvilket jeg tvivler lidt på, tror jeg stadig du supplere det med en eller flere streaming tjenester eller en mindre tv pakke.
Og ja undskyld jeg skrev 11 kr forkert......

5 år 2 måneder siden #11 af Jona
​men nej gider heller ikke bruge tid på den her diskussion. Det er sgu okay at være uenige. En ting kan vi dog blive enige om.. lad os få de 3 point idag og håbe lillesøster snubler.
god kampHala madrid

5 år 2 måneder siden #12 af Ramos4
Det er først lige gået op for mig nu, at det er Osasuna.dk vi skal håbe på.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum