Truppen mod Athletic Club, LaLiga, 37. spillerunde

2 år 10 måneder siden #61 af JesperThomsen
​tænk hvad et lille sølle grimt mål mod Getafe eller Betis kunne gøre for os nu..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #62 af Kiwes
​Os selvfølgelig er det bæveren det scorer. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #63 af -#7-
​I det mindste skal Valladolid ud at vinde i sidste runde, for at holde liv i håbet om La Liga bold i næste sæson også, så det kan stadigvæk lade sig gøre tænker jeg. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #64 af Raul7-2880
Fejldommen (straffe til Sevilla) medfører at vi mister mesterskabet…

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #65 af Kiwes
​I det mindste er det dejligt at vi har fået en venstre back der kan begge veje og så er han kun 19. Så er der sparet penge der.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, elle44, SeQueda, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #66 af Real HWL
​Ej hvor er det bittert!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #67 af Henke

Kiwes post=137825 skrev: ​I det mindste er det dejligt at vi har fået en venstre back der kan begge veje og så er han kun 19. Så er der sparet penge der.

Så er der bare ærgerligt, at vi har 2 brasilianske fløje, som intet kan nogen af vejene. ​
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Raul7-2880, andreashn, Kiwes, mohbar, JesperThomsen, Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #68 af Kiwes

Henke post=137827 skrev:

Kiwes post=137825 skrev: ​I det mindste er det dejligt at vi har fået en venstre back der kan begge veje og så er han kun 19. Så er der sparet penge der.

Så er der bare ærgerligt, at vi har 2 brasilianske fløje, som intet kan nogen af vejene. ​

​Hvis der er nogen penge tilbage i pungen MÅ og SKAL de alle bruges på angrebet. Så er jeg ligeglad med om vi ikke kan få Mbappe - vi kan ikke vente længere! Så må vi hente en anden verdensklasse spiller fx Salah.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 10 måneder siden #69 af 9eren
Det var godt nok lidt en cocktease i dag

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #70 af Estadio Santiago Bernabéu
Lidt refleksioner efter kampen

- Mega spændende at se tre kampe på én gang! Det burde blive indført noget oftere end blot de sidste to kampe i sæsonerne.

- Dramatisk med VAR kendelser, to røde kort og rutsjeture op og ned mht hvem, der står til at føre ligaen.​

- FC Barcelona er ude af mesterskabskampen. De er sikre på at ende udenfor top 2.

- I sidste runde møder vi en stærkt Villarreal. Vi kan håbe de sparer spillere i forhold til deres kommende Europa League finale. Det kan vi dog ikke være sikre på, fordi de er 0 point bagud Betis på 6. pladsen der giver adgang til næste sæsons Europa League.

- I sidste runde møder Atlético Madrid et svagt Valladolid hold. Til gengæld kæmper Valladolid for overlevelse. De har 2 point op til den 17. plads som de sigter efter.

- Dejligt at vi har to venstre backs på et meget højt niveau. Det betyder at vi kan lade Reguilon rådne op i Premier League. Ærgerligt at vores situation er stik modsat på højre back.

- Endnu en kamp hvor vi kan være stolte af Nacho og Militão.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #71 af Matamoro
Det her hold har bevist at de vil dø med støvlerne på. Legendarisk sæson
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 10 måneder siden #72 af Madridista02

Matamoro post=137833 skrev: Det her hold har bevist at de vil dø med støvlerne på. Legendarisk sæson

​Enig!

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce