Truppen mod Athletic Club, LaLiga, 37. spillerunde
Derudover er det jo som altid totalt intetsigende spil.
modric har været dårlig, det samme med rodrygo og Vini.
ud med modric, ind med den belgiske gulddreng på 10'eren.
valverde oh casemiro er dobbelt defensiv midtbane i en 4231.
håb der sker noget magi, ellers kan man revurdere med nye indskiftninger efter 20 min. Om asensio skal ind istedet for en kant, eller om der skal bruges mere kontrol m. Fx isco eller blanco for 1 af kanterne, eller om valverfe skal skiftes ud gr. Manglende energi.
Der skal ske noget i pausen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er personligt uforstående over for de 2 potentielle straffe spark, jeg er nået det punkt hvor jeg synes dommerne dømmer som vinden blæser, kan ikke begribe hvordan de skildre imellem en arm uden for kroppen der rammer bolden imod en anden arm udenfor kroppen der rammer bolden, det virker rent tilfældigt. Og i så fald hvorfor har ville bare en abe i var rummet der skal vælge imellem 2 stykker banan og så lader den afgøre alle situationer???
Donde está la biblioteca?
Er det vitterligt skadernes skyld, at der er 0% gejst på holdet? Er det skadernes skyld, at Zidane stiller op i den samme 4-3-3 chanceløse opstilling gang på gang? Hvordan fanden kan man være fortaler for Zidane's forfærdelige tilgang til at
Valverde var et kæmpe lyspunkt, og kunne måske endelig være den midtbanespiller som kunne bryde kæderne med fantastiske offensive løb. Ham har Zidane gjort til en elendig hybrid af højreback og defensiv midtbanespiller.
Kommentatoren slutter det godt af med og sige, at man ikke kan se vi er ude at forsvare det her mesterskab. Det er virkelig sørgeligt at se på.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Nu ved jeg at du naturlgvis er rivende uenig med mig @Dios, men netop Fede saa vi spille en rigtig god halvej mod Granada, jeg mener dog Bilbao har gjort rigtig klogt i at lukke ned for Fede idag baade med og uden bold, derfor har vi set Casemiro med masser af plads naar han har bolden for ham er de tydeligvis ikke saa bange for som Fede. Det skal ikke vaere en debat om Zidane, men man maa ogsaa give bilabo kredit for at saette 2 mand paa Fede og efterlade hele midtbanen til Casemiro, det har de gjort rigtig godt.Dios post=137785 skrev: Vi har alle lige været vidne til og se maling tørre.
Er det vitterligt skadernes skyld, at der er 0% gejst på holdet? Er det skadernes skyld, at Zidane stiller op i den samme 4-3-3 chanceløse opstilling gang på gang? Hvordan fanden kan man være fortaler for Zidane's forfærdelige tilgang til atvindeet mesterskab.
Valverde var et kæmpe lyspunkt, og kunne måske endelig være den midtbanespiller som kunne bryde kæderne med fantastiske offensive løb. Ham har Zidane gjort til en elendig hybrid af højreback og defensiv midtbanespiller.
Kommentatoren slutter det godt af med og sige, at man ikke kan se vi er ude at forsvare det her mesterskab. Det er virkelig sørgeligt at se på.
Donde está la biblioteca?
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
mohbar post=137789 skrev: har Zidane totalt mistet tilliden til Hazard eller er der fordi han skal spares til de mere vigtige kampe der snart kommer :/
Jeg tror han spares så han endelig, endelig får ordentlig pause så han rent faktisk er klar i næste sæson. Mit gæt er at han spillede mod Chelsea fordi det var en CL semifinale.
DC19
men det her er jo to finaler.. og når EM starter skal han nok også træne og spille medEstadio Santiago Bernabéu post=137790 skrev:
mohbar post=137789 skrev: har Zidane totalt mistet tilliden til Hazard eller er der fordi han skal spares til de mere vigtige kampe der snart kommer :/
Jeg tror han spares så han endelig, endelig får ordentlig pause så han rent faktisk er klar i næste sæson. Mit gæt er at han spillede mod Chelsea fordi det var en CL semifinale.