Officielt: David Alaba skifter til Real Madrid

5 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid melder på...

Real Madrid melder på sin officielle hjemmeside, at 28-årige David Alaba skifter til klubben på en fri transfer.

Det har været en offentlig hemmelighed længe, at den tidligere Bayern München-spiller ville tage skiftet til den spanske hovedstad og i dag blev det så officielt og han får en kontrakt af fem års varighed.

Præsentationen af ham vil først ske efter EM-slutrunden.

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2 af Lukita
Alsidig klassespiller på fri transfer, det kan jeg lide! Kontraktlængden og den formodede løn kan jeg ikke så godt lide, men lige nu er jeg bare glad for at handlen er i hus, glæder mig til at se hvilken rolle og position han får på holdet :)

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

5 år 2 måneder siden #3 af Real HWL
​Velkommen til Alaba. Konge spiller at have i en altid skadesplaget trup. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #4 af 9eren
Så mangler vi bare 3-4 angribere der kan scorer mål

5 år 2 måneder siden #5 af Kiwes
​God signing. Kan spille lidt af hvert. Nu handler det om at finde en træner og så hedder det indkøb til offensiven og lidt mere indkøb til offensiven.

5 år 2 måneder siden #6 af Thomaskjensen
Utrolig glad for at det er på plads, ud med Varani og Kong Ramos.

5 år 2 måneder siden #7 af -#7-
Nu har Alaba også kun været linket til klubben i 10 år. Fedt endelig at få ham at se i den hvide trøje. Hvis jernmanden Alaba iøvrigt bliver "muskelskadet" efter kort tid i klubben, så kan jeg nok ikke benægte at jeg bryder grædende sammen.. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: fz

5 år 2 måneder siden #8 af Petroleum
​der er vel slet ikke tvivl om, at han er tiltænkt en plads som CB. Mendy virker som en sikker mand på LB. Og nu også Gutierrez (staves?). Det betyder samtidig, at det er 100% sikkert, at enten Varane eller Ramos smutter. 
jeg håber det bliver Varane og man ender med at beholde Ramos. Hvis både Varane og Alaba smutter, så er midterforsvaret vel automatisk næste år: Alaba og Militao? En aggressiv og en afdæmpet, teknisk dygtig. Fint med mig. 

jeg synes måske også at det vidner om, at Real stadig har lidt i posen ift at rive en kanin op af hatten til sommer. En stor transfer. En plan og et projekt man kan præsentere. Men det er måske bare mig....

5 år 2 måneder siden #9 af Elto92
Ej hvor er det dejligt at se sådan en artikel for engangs skyld. Sådan en der bare siger VELKOMMEN KÆRE STJERNESPILLER.

han er stadig verdensklasse, og er "kun" 28.

Indtil videre er det en fin start. Så skal vi af med noget fyld, det kommer højst sandsynligt også snart.

Og så skal vi lige have noget til offensiven.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #10 af 9eren

Elto92 post=138355 skrev: Ej hvor er det dejligt at se sådan en artikel for engangs skyld. Sådan en der bare siger VELKOMMEN KÆRE STJERNESPILLER.

han er stadig verdensklasse, og er "kun" 28.

Indtil videre er det en fin start. Så skal vi af med noget fyld, det kommer højst sandsynligt også snart.

Og så skal vi lige have noget til offensiven.

​og heldigvis mere seriøs end Hazard og uden ekstra kilo. 
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved 9eren.

5 år 2 måneder siden #11 af BBB

Thomaskjensen post=138349 skrev: Utrolig glad for at det er på plads, ud med Varani og Kong Ramos.

Gør det fysisk ondt på dig at stave Varanes navn rigtigt?

Er jeg den eneste som er ærgerlig over denne signing? Han kommer ind og skubber hårdt til lønbudgettet. Vi tilbød ham tilsyneladende 50% mere end Bayern ville.. og det var en forbedret kontrakt. Med den strategi får vi lejesoldater fremfor klubmænd.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #12 af 9eren
Det er en ny måde at signe store spillere på. Hazard blev købt for 135 millioner euro og har været et giga flop.

Mbappe kan være næste der får denne type kontrakt !

Leveret af Kunena Forum