Officielt: David Alaba skifter til Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid melder på sin officielle hjemmeside, at 28-årige David Alaba skifter til klubben på en fri transfer.
Det har været en offentlig hemmelighed længe, at den tidligere Bayern München-spiller ville tage skiftet til den spanske hovedstad og i dag blev det så officielt og han får en kontrakt af fem års varighed.
Præsentationen af ham vil først ske efter EM-slutrunden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- 9eren
- Gæst
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
DC19
jeg håber det bliver Varane og man ender med at beholde Ramos. Hvis både Varane og Alaba smutter, så er midterforsvaret vel automatisk næste år: Alaba og Militao? En aggressiv og en afdæmpet, teknisk dygtig. Fint med mig.
jeg synes måske også at det vidner om, at Real stadig har lidt i posen ift at rive en kanin op af hatten til sommer. En stor transfer. En plan og et projekt man kan præsentere. Men det er måske bare mig....
han er stadig verdensklasse, og er "kun" 28.
Indtil videre er det en fin start. Så skal vi af med noget fyld, det kommer højst sandsynligt også snart.
Og så skal vi lige have noget til offensiven.
- 9eren
- Gæst
-
og heldigvis mere seriøs end Hazard og uden ekstra kilo.Elto92 post=138355 skrev: Ej hvor er det dejligt at se sådan en artikel for engangs skyld. Sådan en der bare siger VELKOMMEN KÆRE STJERNESPILLER.
han er stadig verdensklasse, og er "kun" 28.
Indtil videre er det en fin start. Så skal vi af med noget fyld, det kommer højst sandsynligt også snart.
Og så skal vi lige have noget til offensiven.
Thomaskjensen post=138349 skrev: Utrolig glad for at det er på plads, ud med Varani og Kong Ramos.
Gør det fysisk ondt på dig at stave Varanes navn rigtigt?
Er jeg den eneste som er ærgerlig over denne signing? Han kommer ind og skubber hårdt til lønbudgettet. Vi tilbød ham tilsyneladende 50% mere end Bayern ville.. og det var en forbedret kontrakt. Med den strategi får vi lejesoldater fremfor klubmænd.
- 9eren
- Gæst
-
Mbappe kan være næste der får denne type kontrakt !