Flere store navne klar til aftenens kamp imod AC Milan
Real Madrid spiller i aften klokken 18:30 venskabskamp imod AC Milan i den østrigske by Klagenfurt, og dén kamp kan følges på Realmadrid TV.
Carlo Ancelotti har udtaget sin spillertrup, og her er der flere store navne med i forhold til sidste venskabskamp imod Rangers. Således kan man for første gang se frem til at se David Alaba i aktion i Real Madrid-trøjen, ligesom man igen skal vænne sig til, at Gareth Bale får lov at bære den hvide trøje.
Copa América-deltagerne, Éder Militão, Vinícius og Casemiro er ligeledes med i truppen, selvom de kun har trænet med holdet fem gange, men Eden Hazard sidder til gengæld over, selvom rygterne går på, at han viser ganske god form på Valdebebas i øjeblikket.
Karim Benzema er heller ikke med i truppen, så Luka Jovic og Mariano deles formentlig om pladsen som frontangriber i løbet af kampen. Derudover sidder Ferland Mendy, Toni Kroos, Dani Ceballos og Fede Valverde over med skader.
Real Madrid-spillerne får igen lov til at spille foran tilskuere, da der kommer til at være omkring 30.000 fodboldfans på lægterne til at skabe en autentisk stemning.
Real Madrid-spillerne er allerede rejst til Østrig, og her rejste præsident Florentino Pérez med sammen med holdet. Der meldes dog ikke noget om, hvorvidt det skyldes ren opbakning til holdet, eller om han også har forretning at tage sig af, eventuelt med Milan der allerede har hentet Brahim Díaz på et toårigt lejeophold.
Truppen imod Milan:
Målmænd: Courtois, Lunin og Luis López.
Forsvar: Militão, Alaba, Nacho, Marcelo, Chust og Gutiérrez.
Midtbane: Modric, Casemiro, Vázquez, Ødegaard, Isco, Blanco, Marvin og Arribas.
Angreb: Vinícius, Mariano, Rodrygo, Bale og Jovic.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Courtois
Nacho militao alaba gutiérrez
Modric casemiro
Bale ødegaard rodrygo
Mariano
Om man spiller med jovic eller Mariano eller vel hip som hap , men mener dog at Mariano er mere dynamisk og lidt giftigere.
Rodrygo eller Vini, either one kunne være et godt bud. Men carlo skal vel bruge lidt mere tid på at få de 10 +mål på Vini;)
Bale er vel vores bedste højre wing.. trist som det er.
Tror desvaerre Marcelo er selvskrevet til denne kamp, men man kan haabe at Miguel kommer paa efter pausen...Og saa ville det maaske give mest mening at starte Blanco (selvom det nok ikke sker), fordi Casemiro har spillet abnormt mange kampe i 2021, langsigtet ville det vaere bedst at give ham endnu en uges pause, da dette i sidste ende er en ligegyldig kamp.Doc.juego post=140107 skrev: Sksl man håbe på :
Courtois
Modric casemiro
Bale ødegaard rodrygo
Mariano
Om man spiller med jovic eller Mariano eller vel hip som hap , men mener dog at Mariano er mere dynamisk og lidt giftigere.
Rodrygo eller Vini, either one kunne være et godt bud. Men carlo skal vel bruge lidt mere tid på at få de 10 +mål på Vini;)
Donde está la biblioteca?
DeLaRed post=140108 skrev:
Tror desvaerre Marcelo er selvskrevet til denne kamp, men man kan haabe at Miguel kommer paa efter pausen...Og saa ville det maaske give mest mening at starte Blanco (selvom det nok ikke sker), fordi Casemiro har spillet abnormt mange kampe i 2021, langsigtet ville det vaere bedst at give ham endnu en uges pause, da dette i sidste ende er en ligegyldig kamp.Doc.juego post=140107 skrev: Sksl man håbe på :
Courtois
Modric casemiro
Bale ødegaard rodrygo
Mariano
sandt at kampen i sig selv er ligegyldig.
Men tænker mere det måske handler om lige at få set en del af A holds kæden an, se hvor deres niveau er, og hvordan deres interne dynamik er.
Så kan man jo tage modric og casemiro ud i 2. Halvleg.
marcelo, isco, Lucas V og jovic var så pinligt ringe i sidste kamp, ar jeg tænker at de kun skal ind til sidst.
spillerne og træneren får jo heller ikke noget ud af et stille et hold som bliver totalt løbet over ende.
så jeg tænker ikke spillerne skal køres trætte, men på deres niveau bør de kunne holde til 45 min uden diverse overbelastninger tænker jeg.
A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
El Chino post=140117 skrev: nogen som kan fortælle hvordan man ser kampen via RM TV? Lige nu får jeg denne besked “this content is nor available in your location”
Jeg har ingen problemer. Jeg sidder i DK.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Virker også hos mig nu. God kampZyconith post=140122 skrev:
El Chino post=140117 skrev: nogen som kan fortælle hvordan man ser kampen via RM TV? Lige nu får jeg denne besked “this content is nor available in your location”
A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
El Chino post=140124 skrev:
Virker også hos mig nu. God kampZyconith post=140122 skrev:
Igualmente.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Brylle
- Gæst
-
For dem der ikke kan se det på Real Madrid.
Donde está la biblioteca?