Flere store navne klar til aftenens kamp imod AC Milan

1 år 1 uge siden #37 af DeLaRed

Kiwes post=140171 skrev:

Dios post=140170 skrev:

Kiwes post=140148 skrev: ​Gal Vinicius skuffer os! Bare ik godt nok.
Konklusion: Vi er præcis samme sted som sidste år. Uden angreb. Hold nu kæft hvad fanden i helvede jeg fatter hat i hovedet - hvad laver Mariano og Jovic stadig i vores klub.

Du havde da forhåbentlig ikke regnet med den helt store forskel på en måned med en mere end amputeret trup? :D

​Bare surt opstød. Kombinationen af lorte spil og se bold i lorte kvalitet gør det ik bedre.

Fedt at Vini får huk for​ kvaliteten i dit 14” sort/hvid TV ;D

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 uge siden #38 af Kiwes

DeLaRed post=140172 skrev:

Kiwes post=140171 skrev:

Dios post=140170 skrev:

Konklusion: Vi er præcis samme sted som sidste år. Uden angreb. Hold nu kæft hvad fanden i helvede jeg fatter hat i hovedet - hvad laver Mariano og Jovic stadig i vores klub.

Du havde da forhåbentlig ikke regnet med den helt store forskel på en måned med en mere end amputeret trup? :D

​Bare surt opstød. Kombinationen af lorte spil og se bold i lorte kvalitet gør det ik bedre.

​Not gonna lie. Jeg skulle igennem intet mindre en 10 russiske 240p streams. Så jeg har nok kun fanget ham på de dårlige tidspunkter.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 1 uge siden #39 af mohbar

Kiwes post=140173 skrev:

DeLaRed post=140172 skrev:

Kiwes post=140171 skrev:

Dios post=140170 skrev:

​Not gonna lie. Jeg skulle igennem intet mindre en 10 russiske 240p streams. Så jeg har nok kun fanget ham på de dårlige tidspunkter.

Sidste redigering: 1 år 1 uge siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.