Flere store navne klar til aftenens kamp imod AC Milan

4 år 11 måneder siden #37 af DeLaRed

Kiwes post=140171 skrev:

Dios post=140170 skrev:

Kiwes post=140148 skrev: ​Gal Vinicius skuffer os! Bare ik godt nok.
Konklusion: Vi er præcis samme sted som sidste år. Uden angreb. Hold nu kæft hvad fanden i helvede jeg fatter hat i hovedet - hvad laver Mariano og Jovic stadig i vores klub.

Du havde da forhåbentlig ikke regnet med den helt store forskel på en måned med en mere end amputeret trup? :D

​Bare surt opstød. Kombinationen af lorte spil og se bold i lorte kvalitet gør det ik bedre.

Fedt at Vini får huk for​ kvaliteten i dit 14” sort/hvid TV ;D

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #38 af Kiwes

DeLaRed post=140172 skrev:

Kiwes post=140171 skrev:

Dios post=140170 skrev:

Konklusion: Vi er præcis samme sted som sidste år. Uden angreb. Hold nu kæft hvad fanden i helvede jeg fatter hat i hovedet - hvad laver Mariano og Jovic stadig i vores klub.

Du havde da forhåbentlig ikke regnet med den helt store forskel på en måned med en mere end amputeret trup? :D

​Bare surt opstød. Kombinationen af lorte spil og se bold i lorte kvalitet gør det ik bedre.

​Not gonna lie. Jeg skulle igennem intet mindre en 10 russiske 240p streams. Så jeg har nok kun fanget ham på de dårlige tidspunkter.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 11 måneder siden #39 af mohbar

Kiwes post=140173 skrev:

DeLaRed post=140172 skrev:

Kiwes post=140171 skrev:

Dios post=140170 skrev:

​Not gonna lie. Jeg skulle igennem intet mindre en 10 russiske 240p streams. Så jeg har nok kun fanget ham på de dårlige tidspunkter.

Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum