Flere store navne klar til aftenens kamp imod AC Milan

4 år 11 måneder siden #25 af Kiwes
​Bale har set rigtig god ud, ærgeligt han ikke kan smide den ind. Jovic er jo verdens mest ligegyldige spiller - som at spille med 10. Marcelo har som altid ALT for mange boldtab. Isco ser ikke god ud - men han gør det dog bedre end sidst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #26 af Doc.juego

DeLaRed post=140128 skrev: Er dette et gigantisk vink med en vågnstang til Ødegaard?

​det tænker jeg desværre også :(

Jeg begriber ikke at man bliver ved med at tro på Isco, og prioriterer ham over ødegaard, som i min optik har vist meget mere potentiale end isco nogensinde har. 
isco har aldrig slået igennem i de 7 år (eller hvor meget det er) han har haft i klubben, andet end i korte perioder. Nu er han 29 år.... vi har set ham de sidste mange år, vi ved hvad vi får og ikke får. 

Hvorfor skal ødegaard ikke have en chance med andet end b holdet? Lad os se om han fungerer med en oplagt modric og casemiro.

Jovic er lidt bedre, man har da set ham på banen og have bolden. Det er mere end man et vandt til. Men stadig ikke klasse.

Bale er tragikomisk nok vores bedste offensive spiller, dog kommer der også noget fra Rodrygo.

Alaba ser motiveret ud. 

Klasse tackling af Nacho 

4 år 11 måneder siden #27 af longwind

Zyconith post=140140 skrev:

longwind post=140137 skrev: Marcelo har givet bolden væk efter hjørnespark 3 gange nu.

For guds skyld, lad ham nu stoppe med at ødelægge sit eget eftermæle. Det er sørgeligt at se på.

hmm... Han ser ellers fit ud. Også Isco. Ligner de begge har tabt lidt kilo.

​Desværre spiller begge som en sæk kartofler. Men ja, de ser da ud til at være i bedre form.

4 år 11 måneder siden #28 af DeLaRed
Ud over det braendte straffe maa man give Bale respekt for den motivation og vilje han viser, det er sku fedt at se. Desvaerre har vi set disse billeder foer i season starten til 18/19 og season starten 19/20, men begge seasoner mister han efter kun et par uger helt motivation til at spille bold. Saa har min tvivl om at dette holder saerligt laenge, men paa dette niveau er han dog selvskrevet til vores ellers svage hoejre kant.

Jovic er som altid helt ligegyldig, den eneste positive aktion han har er et defensivt pres paa egen banen halvdel hvor han faktisk vinder bolden og starter et angreb...MEN HVORFOR FANDE FORSOEGER HAN SAA IKKE DET IGEN???, det var den eneste defensive aktion han boed ind med, i en kamp hvor han skal forsoege at overbevise traeneren om at han hoerer til paa holdet. Det er saa latterligt at se paa, man skulle tro hans mor havde sagt at han ikke maa loebe efter at have spist Pizza. Latterlig dvask indsats, som altid!

Isco og Marcelo er slette ikke vaerd at kommentere paa. Men redaktionen var meget enige om at de (isaer Marcelo) ikke kommer til at spille en rolle paa Ancelotti's hold. Her tror jeg godt i kan tro om igen, det lugter af at han bruger de naeste 3-4 maaneder paa at genrejse dem, paa bekostning af en hel del point.

Alaba med en fair start, men vi er heldige at Milan ikke formaar at udnytte det kaempe rum der er bag vores backs naar de koere deres kontra.

Donde está la biblioteca?

4 år 11 måneder siden #29 af Zyconith
​Modrics timing i hans afleveringer er verdensklasse. Sikke en spiller.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 11 måneder siden #30 af longwind
Ødegaard ikke engang ind i halvlegen. Virker som et klart signal.

Det er ubregribeligt at man ikke vil give manden en chance. Man skulle tro at han havde udspillet sin chance totalt, men han har aldrig fået den (nej, 10 indhop hist og her sidste sæson i en periode hvor holdet sejlede er ikke en reel chance), og han har vist fint niveau i andre gode klubber. Langt mere end mange af vores andre offensivspillere nogensinde har vist.

Det kan da godt være, at han I sidste ende måske kommer til kort i Real Madrid, men efter alt det arbejde og al den hype så havde jeg sgu håbet på at se ham få chancen. Det er drønærgerligt.

4 år 11 måneder siden #31 af longwind
Er der nogen, der har lagt mærke til nogle taktiske ændringer fra under Zidane? Jeg synes det ligner meget det samme. Til gengæld synes jeg tilgangen af Pintus er tydelig. Spillerne virker fitte.

4 år 11 måneder siden #32 af Kiwes
​Gal Vinicius skuffer os! Bare ik godt nok.
Konklusion: Vi er præcis samme sted som sidste år. Uden angreb. Hold nu kæft hvad fanden i helvede jeg fatter hat i hovedet - hvad laver Mariano og Jovic stadig i vores klub.
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Kiwes.

4 år 11 måneder siden #33 af Ramos4
Bale og Hazard er eneste fløje med kvalitet. Men det vidste vi.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 11 måneder siden #34 af 9eren
Vini gjorde da fin figur og vidste masser af fart og fint spil. Problemet er at vi ikke spiller centralt nok og at vores kanter søger for langt ud.

Jeg synes ikke vi spiller helt det samme, spillet går mere flydende og hurtigere.

4 år 11 måneder siden #35 af Dios

Kiwes post=140148 skrev: ​Gal Vinicius skuffer os! Bare ik godt nok.
Konklusion: Vi er præcis samme sted som sidste år. Uden angreb. Hold nu kæft hvad fanden i helvede jeg fatter hat i hovedet - hvad laver Mariano og Jovic stadig i vores klub.

Du havde da forhåbentlig ikke regnet med den helt store forskel på en måned med en mere end amputeret trup? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 år 11 måneder siden #36 af Kiwes

Dios post=140170 skrev:

Kiwes post=140148 skrev: ​Gal Vinicius skuffer os! Bare ik godt nok.

Du havde da forhåbentlig ikke regnet med den helt store forskel på en måned med en mere end amputeret trup? :D

​Bare surt opstød. Kombinationen af lorte spil og se bold i lorte kvalitet gør det ik bedre.

Leveret af Kunena Forum