AS: Ødegaard tæt på Arsenal-aftale

4 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske AS...

Ifølge spanske AS er Martin Ødegaard blot få timer fra at kunne kalde sig Arsenal-spiller og dermed kommer nordmanden ikke til at tørne ud for Real Madrid mere.

Forhandlingerne er angiveligt intensiveret i løbet af dagen og handlen står til at indbringe Real Madrid i omegnen af 50 millioner € for den norske midtbanespiller.

Martin Ødegaard var i sidste sæson på et lejeophold hos Arsenal og parterne er så tilfredse med hinanden, at det nu ser ud til at munde ud i en permanent aftale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #2 af Jbner
Jeg har kunne fornemme på forum at der er flere der bliver glade for denne nyhed, men jeg synes godt nok det er en forkert beslutning. Hvis han kunne finde sit spil fra Sociedad frem igen, ville han klart være god nok til at spille hos os, og langt bedre end Isco, som på forunderlig vis fået fedtet sig til endnu en sæson i Real, selvom det er +3 år siden han har vist noget
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Doc.juego, El Siete, Cristiano7

4 år 11 måneder siden #3 af Bismo
Er glad på Martins vegne, da han klart fortjener at spille for en træner, der tror på ham. Han fortjener også noget ro i forhold til hans videre udvikling.

Det bliver et stort tab for os desværre. Han kan gå hen og blive blandt de bedste i verden inden for de næste 3 år, mens vi står foran et generationsskifte på midtbanen.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 11 måneder siden #4 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne AS: Ødegaard tæt på Arsenal-aftale
Den er jeg godt nok ærgerlig over... Jeg tror på at han kommer til at blive blandt verdens bedste. Men måske er det et tillykke til ham. Han kommer væk fra en rodebutik hvor det er alderen der afgør om man spiller.

4 år 11 måneder siden #5 af Lars1991
​Det ligner desværre et mentalitets-problem... det synd, havde glædet mig til at se hvad han kunne bidrage med i Real!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Kiwes

4 år 11 måneder siden #6 af mohbar
Har altid troet på hans talent. Men hvis det virkelig passer med at han ikke rigtigt vil konkurrere om pladsen men føler sig selvskrevet, så er der noget galt med mentaliteten. Selvom jeg selvfølgelig godt kan følge ham lidt, når man har en bundelendig Isco i truppen, der nok står foran ham i spilletid.

4 år 11 måneder siden #7 af Kiwes

Lars1991 post=140255 skrev: ​Det ligner desværre et mentalitets-problem... det synd, havde glædet mig til at se hvad han kunne bidrage med i Real!

​Det ligner i den grad et mentalitets-problem. Han giver ALT for let op. Jeg havde helt sikkert også gerne set ham blive i klubben, for netop at se om han kan begå sig på holdet. Jeg kan dog godt have min tvivl med sådan en quitter-mentalitet. 

4 år 11 måneder siden #8 af El Siete
Jeg læser nogle steder at der forhandles om en tilbagekøbsklausul.

50M, hvis sandt, er rigtig mange penge for ham, og kommer til at lune, men hvordan spillere som Isco, Jovic, Mariano, Odriozola og Vallejo ikke forlængst er røget afsted, er mig virkelig en gåde. 
Jeg er dog skuffet over nordmandens mentalitet, så det vel bedre at skippe ham afsted. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 år 11 måneder siden #9 af Petroleum
​Det er Martins egen skyld. Og det er samtidig Real Madrids skyld. Jeg ved ikke hvis skyld det er mest . Men jeg synes det er ærgerligt. Jeg føler ikke at han aldrig rigtig har fået chancen. Selvfølgelig ønsker man ikke en ny Varane-situation, med en dyr spiller som har en kort kontrakt og ikke vil forlænge. Endnu mere viste han jo ikke gyldent spil i Arsenal - men som en anden bruger skriver; vi står foran et generationsskifte og så skipper vi en af vores mest lovende spillere uden at give ham en chance under en ny træner. 
Vores midtbane blev most fuldstændig mod Chelsea over to kamp i sidste sæson, men vi forsøger blot endnu engang med samme midtbane i denne. Blot ét år ældre. God idé. Valverde og Blanco kan ikke være revolutionen!!!

Måske var klubben bare for stor en mundfuld for Martin. 

4 år 11 måneder siden #10 af Petroleum

El Siete post=140259 skrev: Jeg læser nogle steder at der forhandles om en tilbagekøbsklausul.

50M, hvis sandt, er rigtig mange penge for ham, og kommer til at lune, men hvordan spillere som Isco, Jovic, Mariano, Odriozola og Vallejo ikke forlængst er røget afsted, er mig virkelig en gåde. 
Jeg er dog skuffet over nordmandens mentalitet, så det vel bedre at skippe ham afsted. 

​Men hvis der aftales en tilbagekøbsklausul så er det vel ikke ensbetydende med, at spilleren kommer tilbage når vi aktiverer klausulen - er det? Spilleren skal vel have lyst og der skal indgås en ny kontrakt... Ødegaard virker ikke som en der brænder for Real Madrid.

4 år 11 måneder siden #11 af NadaMás
Det er træls at se at unge spillere som Hakimi og Ødegaard skippes, mens Barca sætter lid til generationstalenter som Pedri og Fati - Og tilmed nu også Garcia og Demir.
Ungdommen har jo været i højsædet fra 2015-2020 i Real, men det har ikke båret frugt. Valverde er vel den eneste folk for alvor tror på.
Om ikke andet er det selvfølgelig en sund økonomi der er første prioriteten. 

4 år 11 måneder siden #12 af longwind

Petroleum post=140260 skrev: ​Det er Martins egen skyld. Og det er samtidig Real Madrids skyld. Jeg ved ikke hvis skyld det er mest . Men jeg synes det er ærgerligt. Jeg føler ikke at han aldrig rigtig har fået chancen. Selvfølgelig ønsker man ikke en ny Varane-situation, med en dyr spiller som har en kort kontrakt og ikke vil forlænge. Endnu mere viste han jo ikke gyldent spil i Arsenal - men som en anden bruger skriver; vi står foran et generationsskifte og så skipper vi en af vores mest lovende spillere uden at give ham en chance under en ny træner. 
Vores midtbane blev most fuldstændig mod Chelsea over to kamp i sidste sæson, men vi forsøger blot endnu engang med samme midtbane i denne. Blot ét år ældre. God idé. Valverde og Blanco kan ikke være revolutionen!!!

Måske var klubben bare for stor en mundfuld for Martin. 

​Han viste i høj grad godt spil i Arsenal. Han gik direkte ind og tog taktstokken, og spørger du Arsenal-fans, så var han blandt deres bedste spillere sidste sæson. De jubler over at få ham tilbage.

​​​​​​Det med mentaliteten ved jeg ikke hvor meget man skal lægge i. Det er typisk spansk presse når en ikke-spansk spiller er på vej ud, at give dem skylden på en eller anden måde. Samme skete med Özil og Di Maria, der var for grådige, Kovacic, der var uambitiøs og Hakimi der "forlangte spilletid".

Hvis vi bliver ved med at smide talenter væk fordi de gerne vil spille og derefter beskylder dem for at have en svag mentalitet, så er det måske på tide at se indad og have noget mere tiltro til vores talenter. Forstår sgu godt at Ødegaard undrer sig når Vinicius og Rodrygo render rundt som blinde kyllinger og får masser af spilletid. Ødegaard er både kaptajn for Norge og gik direkte ind og tog taktstokken i Arsenal. Svag mentalitet eller uretfærdig behandling?

​​​​​​Med det sagt, så virker han til at være ret skadesplaget, så det kan ende med at blive et godt salg alligevel. Men mellem ham og Hakimi har vi nu solgt to af de mest lovende talenter i Europa og erstattet dem med ingenting. Det er ekstremt bekymrende. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Kialpe

Leveret af Kunena Forum