AS: Ødegaard tæt på Arsenal-aftale

4 år 11 måneder siden #13 af Bismo
Helt enig, Longwind.

Det med "mentaliteten" giver ingen mening. Knægten har været shippet rundt i Europa siden han var 16. I samtlige klubber har han formået at gøre sig selv til den mest centrale spiller i truppen. Succes ophold, det ene efter det andet. Det er så langt fra en taber mentalitet som overhovedet muligt. 

Hvis han vælger at tage videre fra Madrid, tror jeg nærmere, at det handler om manglende tillid fra en alt for konservativ trænerstab.

​​​​​​Han har valget imellem ugentlige kampe i PL, med en træner som virkelig tror på ham Vs. At tage kampen op med Isco i håb om et par minutter hist og pist, når de gamle er for trætte/skadet. 
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Kialpe, longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #14 af Cristiano7
Mon det kan handle om at der er INGEN som vil købe Isco eller Ceballos - mens der står et klub som VIL have Ødegaard. Perez mangler jo penge til Mbappe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

4 år 11 måneder siden #15 af Lars1991
​Det jo netop problemet.. han vil hellere spille i en midterklub i PL end at tage kampen op med spillere som Isco, 36-årig Modric, osv. Det da lidt ynkeligt, sorry to say. Han kan jo bevise sig selv til træning og kampe, selv hvis Ancelotti ikke har fidus til ham lige nu. Det er der mange spillere der har gjort før ham. Men selvfølgelig, hvis han ikke rigtig gider Real Madrid, så det da en risiko. At spille for at komme med i Europa League med Arsenal er da det sikre valg, no doubt! Men hvis en spiller tænker sådan, så har han alligevel ikke noget at gøre i Real Madrid.

Og det sagt med forbehold for at klubben ikke har tvunget ham ud for at tjene nogle penge - det er da også en mulighed. Det skete med Hakimi, så det da ikke helt usandsynligt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

4 år 11 måneder siden #16 af Kasillas

NadaMás post=140262 skrev: Det er træls at se at unge spillere som Hakimi og Ødegaard skippes, mens Barca sætter lid til generationstalenter som Pedri og Fati - Og tilmed nu også Garcia og Demir.
...

At Hakimi blev solgt var ganske logisk sådan som situationen så ud. Carvajal var selvskrevet på den position, og Hakimi blev opfattet som en wingback som ikke helt passede (passer?) til den måde som vi spiller på. Desuden er muligheden for at Hakimi kommer tilbage til stedet, når nu Carvajal stopper om nogle par sæsoner i betragtning af at Hakimi er en Madrid-dreng og kontraktlængden (2025 for Carvajal og 2026 for Hakimi).

Ødegaard kan jeg ikke beklage mig over. Den klassiske ti'ers rolle ser ud til at være udspillet stort set. Vi er ikke længere i begyndelse af 2000. Kan vi få 50 mio. er jeg tilfreds, og skulle det ske at han bliver en ny De Bruyne så er det bare ærgerligt for os, men igen, sådan som situationen ser ud kan vi ikke rigtigt gøre noget.

Hvad angår din bekymring om Pedri og Fati, så kan jeg som en ældre Madridista berolige dig med at det ikke er noget nyt at man hyper alle talenter op og tager sorgene på forskud. Saviola og Riquelme blev betragtet som store talenter som skuffede fælt i Barca omkring begyndelse af 2000. Bojan Krkic og Giovanni og Dos Santos blev betragtet som store talenter, men vi ved hvordan det gik. Vidste du godt, at det største potugisisk talent var Ricardo Quresma, og ikke Cristiano Ronaldo? Vidste du godt at De Bruyne, Salah og Lukaku er alle såkaldte "late-bloomer" (spiller som slår sent igennem). Også tilbage omkring 2018 blev Isco set som en stor spiller på vej til prime-fasen, og Asensio som den største spanske talent, men i dag sidder vi skuffet. Min pointe er såmænd: Vi. ved. ikke. hvordan. det. kommer. til. at. gå. med. Pedri. og. Fati. Eller andre for dens sags skyld. - Så at Barca har Fati og Pedri trækker jeg skulderen over: talenterne kommer og går, bliver hypet eller undervurderet. 

Jeg er ganske tilfreds med klubbens sammensætning bortset fra de forreste i start 11: men igen: ingen kunne havde forudset, at Menuier ville forvride og smadre Hazards ankel. Kan vi få Hazard til at blive skadefri (har nul forhåbninger) eller få Mbappe (en mulighed) bliver jeg ovenud tilfreds.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Kasillas.

4 år 11 måneder siden #17 af Kasillas

El Siete post=140259 skrev: ...men hvordan spillere som Isco, Jovic, Mariano, Odriozola og Vallejo ikke forlængst er røget afsted, er mig virkelig en gåde. 

Svaret er ganske enkelt: Fordi der er ingen købere/marked og derfor er disse spillere stavnsbundet hos os.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Cristiano7

4 år 11 måneder siden #18 af Ramos4
Ancelotti har netop udtalt at Ødegaard IKKE er registreret til at spille La Liga lige pt. Så det ligner nu mere at det er klubben/træneren der skubber Martin ud, end ham selv der vil væk.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e09638b461d.html

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

4 år 11 måneder siden #19 af Bismo
"Tomorrow [Saturday] that could change. We have until September 2 to make the final decision. I've told Odegaard that there are eight players in his position, but it's not final. I had to choose." - Ancelotti

Ja, han kommer aldrig til at få chancen i Madrid. Hans talent bliver slet ikke værdsat. Det eneste rigtige at gøre ville da være at køre ham i stilling til at overtage efter Modric/Kroos. Det er en alt for nonchalant måde at se en spiller med stort et talent, som vi VED, vi vil få brug for inden for de kommende par år. Useriøst. 

​​​​​

Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Bismo.

4 år 11 måneder siden #20 af Bismo

Ramos4 post=140271 skrev: Ancelotti har netop udtalt at Ødegaard IKKE er registreret til at spille La Liga lige pt. Så det ligner nu mere at det er klubben/træneren der skubber Martin ud, end ham selv der vil væk.

Sælg de spiller, man kan få penge for, fordi man ikke kan komme af med det skidt, man har samlet på i de seneste 4 år. Virker meget kortsigtet. Vi kan ikke sælge Ceballos, Isco mv fordi ingen vil have dem, men vi kan da få en pæn skilling for Ødegaard. 

Og så må vi ud med pungen og betale store summer for en kvalitets midtbanespiller om 2 år. 

4 år 11 måneder siden #21 af Dios
​Hvordan får folk det til, at Ancelotti ikke værdsætter Ødegaard og han måske endda presser ham ud af klubben? Ancelotti siger jo det alle ved. Vi har mange midtbanespillere. Desværre meget få med klasse, om end Ødegaard helt sikkert besidder potentialet, så skal man også bare tage med, at hans præstationer ikke har været nogle som får tiden til at stå stille. Hans udvikling er gået den rigtige vej, men jeg så stort set samtlige kampe han spillede for Arsenal, og de 4 Arsenal fans jeg kender var slet ikke begejstret. Faktisk vil de alle 4 hellere have Rowe. Det hænger nok sammen med, at han er fra deres "akademi", men han gjorde det jo vanvittigt inden Ødegaard kom til.

Det er bare inden vi overromantisere det hele med ham. Jeg er kæmpe fan af hans type, og ville elske at se ham på holdet, men han bliver jo nødt til at tage kampen op. Den burde ikke være svær med Ceballos, Isco og hvad de andre tosser nu hedder, men det er klart Ancelotti ikke lover ham mere end han beviser. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Chamartin, doven, DeLaRed

4 år 11 måneder siden #22 af Ramos4

Dios post=140278 skrev: ​Hvordan får folk det til, at Ancelotti ikke værdsætter Ødegaard og han måske endda presser ham ud af klubben? Ancelotti siger jo det alle ved. Vi har mange midtbanespillere. Desværre meget få med klasse, om end Ødegaard helt sikkert besidder potentialet, så skal man også bare tage med, at hans præstationer ikke har været nogle som får tiden til at stå stille. Hans udvikling er gået den rigtige vej, men jeg så stort set samtlige kampe han spillede for Arsenal, og de 4 Arsenal fans jeg kender var slet ikke begejstret. Faktisk vil de alle 4 hellere have Rowe. Det hænger nok sammen med, at han er fra deres "akademi", men han gjorde det jo vanvittigt inden Ødegaard kom til.

Det er bare inden vi overromantisere det hele med ham. Jeg er kæmpe fan af hans type, og ville elske at se ham på holdet, men han bliver jo nødt til at tage kampen op. Den burde ikke være svær med Ceballos, Isco og hvad de andre tosser nu hedder, men det er klart Ancelotti ikke lover ham mere end han beviser. 

Læste du artiklen jeg smed? Ødegaard er slet ikke registreret pt.! Hvordan skal han så bevise sit værd?! :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

4 år 11 måneder siden #23 af Lars1991

Ramos4 post=140279 skrev:

Dios post=140278 skrev: ​Hvordan får folk det til, at Ancelotti ikke værdsætter Ødegaard og han måske endda presser ham ud af klubben? Ancelotti siger jo det alle ved. Vi har mange midtbanespillere. Desværre meget få med klasse, om end Ødegaard helt sikkert besidder potentialet, så skal man også bare tage med, at hans præstationer ikke har været nogle som får tiden til at stå stille. Hans udvikling er gået den rigtige vej, men jeg så stort set samtlige kampe han spillede for Arsenal, og de 4 Arsenal fans jeg kender var slet ikke begejstret. Faktisk vil de alle 4 hellere have Rowe. Det hænger nok sammen med, at han er fra deres "akademi", men han gjorde det jo vanvittigt inden Ødegaard kom til.

Læste du artiklen jeg smed? Ødegaard er slet ikke registreret pt.! Hvordan skal han så bevise sit værd?! :D

Til træning? :D det jo ikke forbi endnu. Hvis han ikke bliver registreret efter deadline, så det selvfølgelig en anden sag.

4 år 11 måneder siden #24 af longwind

Ramos4 post=140279 skrev:

​Du må jo forstå, at manglen på registrering skyldes Ødegaards svage mentalitet. Han er bange for at konkurrere med mægtige Isco og skadede Kroos, at han slet ikke tør registrere sig. Og Ancelotti har altså givet ham masser af chancer. Fik han måske ikke 25 minutter mod AC Milan sammen med vores canteranos og Mariano? Hvis Ødegaard virkelig ville Real Madrid ville han jo bryde ind i La Ligas database og registrere sig selv.

Leveret af Kunena Forum