Optakt: Levante - Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde

2 år 7 måneder siden #73 af mohbar

Ramos4 post=140635 skrev: Dommeren lægger 6 minutter, men lader målmanden trække tiden yderligere 2 minutter. Fuck nu aaaf.

​Der skal nok komme flere af de der irriterende 'signatur' domme mod Real, nu hvor Real har spillet med musklerne overfor La Liga. 

Og det kommer nok også til at ske i Champons League 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #74 af Ramos4

Kiwes post=140638 skrev: ​Lucas skal aldrig spille back mere. Aldrig.

​Det vilde er at Odriozola åbenbart er værre :O

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #75 af longwind

Elto92 post=140637 skrev: hvilken kritik kom betis' træner med siger du?

"Manuel Pellegrini (Real Betis manager): "La Liga is the slowest league in Europe, with the least amount of actual football. People want to watch a show, and we're not giving it to them. The most time-wasting, the most dives, it's a disgrace." #rmalive"
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #76 af mohbar

Kiwes post=140638 skrev: ​Lucas skal aldrig spille back mere. Aldrig.

​Bare fjern ordet back i din sætning så er vi alle enige 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #77 af Real HWL
​Hold kæft hvor er det ufortjent. Syntes ellers vi spiller en fin kamp. Flot offensivt fodbold. Synd der er få på banen der ødelægger det. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #78 af Ramos4

longwind post=140641 skrev:

Elto92 post=140637 skrev: hvilken kritik kom betis' træner med siger du?

"Manuel Pellegrini (Real Betis manager): "La Liga is the slowest league in Europe, with the least amount of actual football. People want to watch a show, and we're not giving it to them. The most time-wasting, the most dives, it's a disgrace." #rmalive"

Dommerstanden skal mande sig lidt op. Dommerne elsker at puste brystet op og spille smarte, men i realiteten er de nogle små kujoner, der dømmer frispark hele tiden. Der var jo slet ikke en skid frispark til sidst. Dommerne kunne ændre meget til det gode, hvis de gad.

Og at målmanden ikke fik kort for at trække den 1 helt minut er på randen til korruption.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #79 af Kiwes
​Kun mig der synes at Asensio intet gav til vores spil? Så kunne Isco lige så godt være blevet inde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #80 af longwind
Uafgjort eller ej, hold kæft det er dejligt at kunne se Real Madrid-kampe igen uden at have lyst til at stikke nåle i øjneæblerne.

7 mål på 2 kampe! Det var jo uhørt under Zidane.

Forsvaret sejler også, men det tager jeg gerne med. Længe siden det har været så medrivende at se os spille.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, madrid2000, Thomaskjensen, Kimbo, Nada mas, doven

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #81 af Brylle
​Opløftende trods resultatet. Der spilles god fodbold og der står en træner som tør ændre på formationen undervejs. 
Vinicius er startet som lyn og torden. Isco var let på tå og har selvtillid. Rodrygos bundniveau lader til at være hævet markant. Bale er god. Der er rigtig mange lyspunkter som slet ikke var det sidste år.

Jeg er ret skuffet over Valverde. Militao er jeg skræmt over. Der skal ske noget der. Lucas Vazquez og Hazard er jeg ikke overrasket over. Det er så sløjt som det plejer.

Det kan dog blive rigtig fint det her. Krydser for at Bale, og Carvajal holder sig skadesfrie og at Vinicius og Rodrygo kan fortsætte. Og så tror jeg at der er brug for et ordentligt skur med ondskab helt inde i sjælen til at stå i det forsvar. Der skal fandme tages noget ansvar snart. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #82 af Ramos4

longwind post=140646 skrev: Uafgjort eller ej, hold kæft det er dejligt at kunne se Real Madrid-kampe igen uden at have lyst til at stikke nåle i øjneæblerne.

7 mål på 2 kampe! Det var jo uhørt under Zidane.

Forsvaret sejler også, men det tager jeg gerne med. Længe siden det har været så medrivende at se os spille.

​Det er vildt hvad en træner kan gøre. Zidane fik godt nok malket al energi og lyst ud af spillerne. Fedt med Isco, fedt med Vini.

Men forsvaret skræmmer mig lidt. Vi har alle 3 CBs på banen pt. og kun Vallejo som backup. Vi kan selvfølgelig smide Alaba i midten, men det betyder at vi skal trækkes med Mendy og hans ikke-eksisterende offensive spil.
Defensiven er jeg ikke helt tryg ved. Men dejligt at se os spille igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #83 af henrikcomn

Ramos4 post=140648 skrev:

longwind post=140646 skrev: Uafgjort eller ej, hold kæft det er dejligt at kunne se Real Madrid-kampe igen uden at have lyst til at stikke nåle i øjneæblerne.

7 mål på 2 kampe! Det var jo uhørt under Zidane.

Forsvaret sejler også, men det tager jeg gerne med. Længe siden det har været så medrivende at se os spille.

​Det er vildt hvad en træner kan gøre. Zidane fik godt nok malket al energi og lyst ud af spillerne. Fedt med Isco, fedt med Vini.

Men forsvaret skræmmer mig lidt. Vi har alle 3 CBs på banen pt. og kun Vallejo som backup. Vi kan selvfølgelig smide Alaba i midten, men det betyder at vi skal trækkes med Mendy og hans ikke-eksisterende offensive spil.
Defensiven er jeg ikke helt tryg ved. Men dejligt at se os spille igen.


Du mener ikke at Mendy er god offensivt? Tror du skal se lidt flere Real Madrid kampe når Mendy er i aktion.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #84 af Ramos4

henrikcomn post=140650 skrev:

Ramos4 post=140648 skrev:

longwind post=140646 skrev: Uafgjort eller ej, hold kæft det er dejligt at kunne se Real Madrid-kampe igen uden at have lyst til at stikke nåle i øjneæblerne.

7 mål på 2 kampe! Det var jo uhørt under Zidane.

Forsvaret sejler også, men det tager jeg gerne med. Længe siden det har været så medrivende at se os spille.

​Det er vildt hvad en træner kan gøre. Zidane fik godt nok malket al energi og lyst ud af spillerne. Fedt med Isco, fedt med Vini.

Men forsvaret skræmmer mig lidt. Vi har alle 3 CBs på banen pt. og kun Vallejo som backup. Vi kan selvfølgelig smide Alaba i midten, men det betyder at vi skal trækkes med Mendy og hans ikke-eksisterende offensive spil.
Defensiven er jeg ikke helt tryg ved. Men dejligt at se os spille igen.


Du mener ikke at Mendy er god offensivt? Tror du skal se lidt flere Real Madrid kampe når Mendy er i aktion.

​Nå nå, ro på. Jeg ser skam alle de kampe jeg kan. Manden kan ikke tæmme en bold eller slå et indlæg. Hvad snakker du om? 
​Det passer selvfølgelig ikke, det kan han da. Men nogen god angrebsback er han simpelthen ikke. Mindst ét niveau under Alaba og Carvajal og to under hvad Marcelo var. 

5 assist for Madrid i 75 optrædener. Til sammenligning lavede Lucas 7 alene i sidste sæson. 
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce