Kylian Mbappé: Jeg fortalte PSG at jeg gerne ville væk

1 uge 6 dage siden #1 af Administrationen
Kylian Mbappé gjorde...

RealMadrid Logo

Kylian Mbappé gjorde sit for at få et skifte til Real Madrid gennemført i sommer, men i sidste ende lykkedes det som bekendt ikke. Det fortæller han i et interview med RMC Sport:

- Jeg fortalte PSG, at jeg ønskede at rejse fra det øjeblik, hvor jeg ikke ønskede at forlænge. Jeg ønskede, at klubben skulle få penge til at hente en kvalitetserstatning. Jeg ønskede, at alle skulle få noget ud af det, at vi fandt en løsning sammen og at det skete i god ro og orden og det respekterede jeg. Jeg sagde ”Hvis I ikke ønsker, at jeg rejser, så bliver jeg”. Det er ikke op til mig at dømme. Jeg gjorde det ret klart fra min side i juli. At sige, at jeg fortalte det i august måned, er løgn. Jeg fortalte det i juli.

Real Madrid endte med at byde helt op til 200 millioner € for at hente Kylian Mbappé, men de sidste tilbud fra klubben blev ignoreret af Paris SG, som end ikke gad gøre sig den ulejlighed at svare. Kylian Mbappé har kontraktudløb næste sommer og kan derfor forhandle med andre klubber fra januar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #2 af Kiwes
Man må håbe vi kan holde bare lidt niveau indtil januar så man ikke skræmmer ham væk. Den burde være hjemme så.
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved Kiwes.

1 uge 6 dage siden #3 af Real HWL
​Flot man holder en spiller mod sin vilje på den måde. PSG er jo ikke andet end en lille klub med alt for mange penge. 

1 uge 6 dage siden #4 af Ramos4

Real HWL post=142691 skrev: ​Flot man holder en spiller mod sin vilje på den måde. PSG er jo ikke andet end en lille klub med alt for mange penge. 

​Han har selv underskrevet kontrakten. En klub er ikke forpligtet til at sælge fordi en spiller vil væk før tid. 

Eneste problem er at det er konkurrenceforvridende, at nogle klubber ikke behøver at tænke på penge. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 uge 6 dage siden #5 af Real HWL

Ramos4 post=142692 skrev:

Real HWL post=142691 skrev: ​Flot man holder en spiller mod sin vilje på den måde. PSG er jo ikke andet end en lille klub med alt for mange penge. 

​Han har selv underskrevet kontrakten. En klub er ikke forpligtet til at sælge fordi en spiller vil væk før tid. 

Eneste problem er at det er konkurrenceforvridende, at nogle klubber ikke behøver at tænke på penge. 

Det er sku en latterlig og forsmået holdning at have til tingene, at fordi man har underskrevet en kontrakt at så er man ikke forpligtet til at sælge. Hvis en spiller vil væk må man sku finde en løsning så alle parter bliver nogenlunde tilfredse.

1 uge 6 dage siden #6 af NadaMás
​Hvad syntes i om at Real først bød så sent på transfervinduet?
Var det det rette at forsøge at ´presse´ PSG til salg i sidste øjeblik, eller skulle man have indgået forhandlingerne tidligere og samtidigt givet PSG en fair chance for at finde en afløsning? 

1 uge 6 dage siden #7 af Ramos4

Real HWL post=142693 skrev:

Det er sku en latterlig og forsmået holdning at have til tingene, at fordi man har underskrevet en kontrakt at så er man ikke forpligtet til at sælge. Hvis en spiller vil væk må man sku finde en løsning så alle parter bliver nogenlunde tilfredse.

​Forsmået? Det er vel dig der virker forsmået over at PSG vælger at beholde Mbappe i det antal år begge parter har skrevet under på. 

Hvad hvis han gerne vil væk og der ikke kommer et særlig godt bud? Skal PSG så stadig sælge fordi spilleren vil væk? 

Nu har PSG så ikke brug for penge, så buddets størrelse er ligegyldigt for dem. Men se på Tottenham, de valgte at beholde Kane på trods af et bud på angiveligt 120-150m euro fra City. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 uge 6 dage siden #8 af Real HWL

Ramos4 post=142695 skrev:

Real HWL post=142693 skrev:

​Forsmået? Det er vel dig der virker forsmået over at PSG vælger at beholde Mbappe i det antal år begge parter har skrevet under på. 

Hvad hvis han gerne vil væk og der ikke kommer et særlig godt bud? Skal PSG så stadig sælge fordi spilleren vil væk? 

Nu har PSG så ikke brug for penge, så buddets størrelse er ligegyldigt for dem. Men se på Tottenham, de valgte at beholde Kane på trods af et bud på angiveligt 120-150m euro fra City. 

Det her er en general holdning jeg har. Hvis en spiller vil væk, må man finde en løsning. Man beholder ikke en spiller mod hans vilje. Hvad godt kommer der ud af det? Syntes du ikke Reals bud var et godt bud på en spiller der har kontraktudløb lige om lidt. Der kan man som klub fandme ikke forlange det samme beløb som de selv gav for spilleren. Men når psg er så kolde i røven at de vil beholde Mbappe kontrakten ud, så skal de heller ikke hyle når han skifter på en fri transfer. Og hvis det sker så ved vi begge to godt at psg sender en kæmpe sviner i vores retning, og de vil gøre alt for at hævne sig på os.

Ja det er da også komplet latterligt af Tottenham. Han har givet alt til en middelmådig klub i så mange år, nu vil han gerne videre så han kan prøve at vinde noget metal. Han bliver 29, så det er ved at være hvis han skal vinde PL eller CL. Men Daniel Levy har da også fået fuld valuta ved at beholde Kaen mod sin vilje. 0 mål er det blevet til i PL indtil videre.

1 uge 6 dage siden #9 af Jona
​NadaMas
tjah som jeg ser det bød RM netop EFTER de havde fundet afløseren

1 uge 6 dage siden #10 af Fondo_Sur
Sagen må i hvert fald have afskrækket spillere i at skrive under med PSG. Hakimi virker fx bondefanget indtil 2026. Om han vil kunne lide at bo i Paris så længe eller drømmer om et skifte i sommeren 2025 er bare ærgerligt. Kontrakter er heldigvis ikke så rigide i Real Madrid, hvor man lod Varane gå selvom det kun er Militantao og tvivlsomme Jesus V, der er reelle midterforsvarer.
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved Fondo_Sur.

1 uge 5 dage siden #11 af Real HWL

Fondo_Sur post=142699 skrev: Sagen må i hvert fald have afskrækket spillere i at skrive under med PSG. Hakimi virker fx bondefanget indtil 2026. Om han vil kunne lide at bo i Paris så længe eller drømmer om et skifte i sommeren 2025 er bare ærgerligt. Kontrakter er heldigvis ikke så rigide i Real Madrid, hvor man lod Varane gå selvom det kun er Militantao og tvivlsomme Jesus V, der er reelle midterforsvarer.

Sikkert ikke, PSG tilbyder en løn de færreste kan sige nej til. Men hvis man vil være sikker på at have en lille smule frihed, så må man få skrevet en frikøbsklausul ind i sin kontrakt.

1 uge 5 dage siden #12 af Thomaskjensen

Real HWL post=142700 skrev:

Fondo_Sur post=142699 skrev: Sagen må i hvert fald have afskrækket spillere i at skrive under med PSG. Hakimi virker fx bondefanget indtil 2026. Om han vil kunne lide at bo i Paris så længe eller drømmer om et skifte i sommeren 2025 er bare ærgerligt. Kontrakter er heldigvis ikke så rigide i Real Madrid, hvor man lod Varane gå selvom det kun er Militantao og tvivlsomme Jesus V, der er reelle midterforsvarer.

Sikkert ikke, PSG tilbyder en løn de færreste kan sige nej til. Men hvis man vil være sikker på at have en lille smule frihed, så må man få skrevet en frikøbsklausul ind i sin kontrakt.

​Som så er ulovligt i Frankrig :( 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.