Kylian Mbappé: Jeg fortalte PSG at jeg gerne ville væk

1 uge 4 dage siden #25 af 9eren
Lytter man ikke altid til hvad ens mor siger?

Jeg tror vi er ved at være ved vejs ende.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 4 dage siden #26 af Real HWL

Daniel post=142715 skrev:

Real HWL post=142714 skrev: ​Ifølge Mbappes mor, så skrider det frem af med en kontraktforlængelse :-/

Jeg ville ikke stole på nogen fra Mbappés bagland i det her spil mellem Real Madrid og PSG.

Det er f.eks. offentlig kendt, at Farmand Kylle også gerne så Mbappé blive i fransk fodbold.

Heldigvis har Mbappé større drømme og ambitioner. Han binder sig ikke til PSG med to år mere efter sommerens shit show. Det nægter jeg simpelthen at tro på.

Familien Kylle vil gerne blive, men de behøves nødvendigvis heller ikke at rejse med til Madrid ;-)

Jeg er ikke sikker på noget i den her transfer saga. Lige nu er jeg der hvor det bare blev lige ved og næsten med Mbappe. Men ja lad os da håbe på han har større drømme end PSG :)

Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved Real HWL.

1 uge 4 dage siden #27 af Kiwes
​Tror hvis ikke du har fået alt med hvad hun sagde:

"I also understand that the supporters are not happy. But Kylian Mbappé has dreams of playing for both PSG and Real Madrid"

"4 years ago, Real Madrid were more attractive than PSG and we chose PSG. This summer, Kylian decided on Real Madrid because he wanted to fulfill his dream and be at the beginning of history."

Det kommer mere senere.
Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

1 uge 4 dage siden #28 af El Siete

Real HWL post=142714 skrev: ​Ifølge Mbappes mor, så skrider det frem af med en kontraktforlængelse :-/

​I går sagde Mbappe at der ingen forhandling er, eller har været, de sidste par måneder. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 uge 4 dage siden #29 af Kratmus
Vi er vel ude i sådan en omgang "I følge min vens søsters kærestes kusine, der kender en, som kender en fætter til Kylian Mbappe, så..."

Jeg tror mest på det, der kommer fra Mbappe, og jeg tror på, at han kommer næste sommer.

El no se queda (undskyld mit spansk - jeg er først lige ved at lære det)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 uge 4 dage siden #30 af Elto92
efter det sidste lorte show de valgte at give os lidt efter midnat for ca 3-4 uger siden, som jo gjorde at jeg ikke kunne falde i søvn..jamen så har jeg bare valgt at sige: 

f jer venner...

jeg læser ikke en eneste artikel omkring mbappe og hvor "tæt" han er på Madrid.

som en anden bruger skriver, jamen så skal jeg nok være hyped langt inde i fremtiden, når mbappe står med en hvid trøje og papa parez ved sin side.

der kan ligeså godt gå Hazard i den og han først skifter når man er et par år ældre.

Jeg kan også forstille mig, at mpbappe tænker at han gerne var så "færdigudviklet" som muligt før han kom til. ligesom med en cristiano der først lige blev 24...
Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved Elto92.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.