Podcast: All-time favoritspillere: Panelet med hver deres kombineret XI
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
På Madridista.dk Podcast-teamet vil vi gerne ønske jer et rigtig lykkebringende nytår.
For lang tid siden foreslog vores dedikerede lytter, Klaus Due, at vi skulle prøve at sætte et hold med vores yndlings-spillere.
Den udfordring har Daniel inviteret Nicklas, Malthe og Jesper til at tage op og vi tør godt love, at vi kommer vidt omkring.
Lad propperne springe, mens du lytter til vores respektive bud. Godt nytår!
I kan lytte til podcasten her:
All-time favoritspillere: Panelet med hver deres kombineret XI
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Casillas
Carvajal
Hierro
Ramos
Carlos
Figo
Modric
Xabi Alonso
Zidane
Rául
Ronaldo Nazario
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Marcelo
R.Carlos
Ramos
Pepe
Carvajal
Modric
Zidane
Di Maria
Ronaldo Nazario
CR7
Jeg køre en 5-3-2
Det gør jeg bl.a. både for at få plads til Marcelo og R.Carlos
og faktisk også fordi at det er de spillere som har underholdt mig allermest. altså underholdnings værdien har jeg vægtet højst.
jeg har ikke set nok til spillere som Makelele, Redondo, Mcmanaman, Seedorf.
kan nogle af de lidt ældre medlemmer herinde beskrive hvor stor en indflydelse de enkelte spillere egentlig havde for Real Madrid????
Iker
Salgado
Pepe
Ramos
Roberto Carlos
Xabi Alonso
Modric
David Beckham
Raul
Van Nistelrooy
Higuain
Jeg vil lige sætte lidt ord på nogle af mine valg - måske dem der står lidt ud. Jeg tænker at især Beckham står ville stå ud for mange - men han sidste tid i Real Madrid gav ham et plads i mit hjerte. Jeg startede med at følge med da mange af Galactico-spillerne spillede lidt på sidst vers. Og fik meget kritk for ikke at gide at løbe og forsvare og det kostede meget især efter man valgte at komme af med Makalele. Derfor står mange af de spillere heller ikke så nær mit hjerte fordi jeg lige netop missede da de var rigtig gode. Her blev Beckham et symbol, for mig, på en galatico der valgte at tage skeen i den anden hånd og kæmpe røven ud af bukserne, bedst illustreret i comeback sæsonen med Capello der endte, højst overraskende, med et mesterskab.
Og det også en af grundene til at Van Gol er på. Han bankede jo bare mål ind i de par sæsoner rundt om den samme tid, inden skader ødelagde det for ham. Og så virkede han som en spiller der tog madrismoen til sig på trods af den relativ korte tid han var i Real Madrid (hvor han var en del længere tid i United).
Jeg er selvfølgelig i bakspejlet, som alle andre I hope, glad for at vi valgte at køre videre med Benzema og ikke Higuain. Men jeg var ikke særlig glad på det tidspunkt, for Real Madrid-Higuain var bare noget specielt. Jeg husker især et par afgørende mål i legendariske comebacks, blandt andet 4-3 imod Espanyol og 3-2 Pepe-meltdown kampen imod Getafe der er foreviget i mit hoved :)
Føler ikke rigtig jeg nåede at se peak-Salgado, men der var bare noget over hans arbejdsraseri og hans garn når han løb jeg romantiserer lidt :D
Det er et hold med teknik, stål og flair for det uventede.
Jerzy Dudek
Faubert
Woodgate
Rubén González
Raúl Bravo
Pedro León
Graver
Pablo García
Royston Drenthe
Javier Saviola
Antonio Cassano
DC19
Casillas
Carvajal - Hierro - Ramos - Carlos
Modric - Alonso - Zizou
Benzema
Higuain - Van Gol
Chendo- Hierro - Ramos - Carlos
Redondo
Michel-Modric-Zidane
Raul-Butrageno
mit forslag til et "romantisk" men slagkraftig Real mandskab. Så dem første gang live i 1990 så det er mange års kærlighed og det bære holdet nok også præg af.
- Thomaskjensen
-
- Væk
- Platin bruger
-
4-3-3 naturligvis.
Navas... 3 CL titler på stribe, og manden der pensionerede en sand legende i klubben. Mega unfait over for Casillas, ja jeg ved.
Carlos, når jeg var dreng var man Carlos eller Koeman når der skulle sparkes frispark :)
Pepe
Ramos
Carvajal
Alonso
ZZ
Modric
Ronaldo
Benz
Figo, nok mest fordi det er den eneste RM spiller jeg har mødt og vekslet lidt Svenske gloser med :)
@ #7, god humor, syntes dog du mangler Robinho på dit hold :)
Carvajal-Ramos-Pepe-Marcelo
Guti-Modric-Figo
CR7-Raul-Higuain
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Du har ikke set 9 år med Cristiano Ronaldo?!?Ramos4 post=144400 skrev: Jamen for faen, så lad os da give det et skud. Altså vores favorit-11 og ikke nødvendigvis den bedste 11'er. Jeg vil fx. derfor udelukkende udnævne spillere jeg selv har set.
Casillas
Carvajal
Hierro
Ramos
Carlos
Figo
Modric
Xabi Alonso
Zidane
Rául
Ronaldo Nazario
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Ronaldo er historiens bedste Real Madrid-spiller. Eller minimum top 3. Men præmissen går på yndlingsspillere - ikke bedste spillere. Der er en verden til forskel.Zyconith post=144412 skrev:
Du har ikke set 9 år med Cristiano Ronaldo?!?Ramos4 post=144400 skrev: Jamen for faen, så lad os da give det et skud. Altså vores favorit-11 og ikke nødvendigvis den bedste 11'er. Jeg vil fx. derfor udelukkende udnævne spillere jeg selv har set.
Casillas
Carvajal
Hierro
Ramos
Carlos
Figo
Modric
Xabi Alonso
Zidane
Rául
Ronaldo Nazario