Podcast: All-time favoritspillere: Panelet med hver deres kombineret XI

1 år 5 måneder siden #13 af DeLaRed
For at foelge op paa Daniels kommentar:

Helguera

Helguera
Helguera
Helguera
Helguera

Helguera
Helguera
Helguera

Helguera
Helguera
Helguera

En Klassisk 433 ;D

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 5 måneder siden #14 af Madridista02
Fedt og interessant at læse forskellige brugeres mening om deres favorit hold.
Fed debat at sætte gang i.
Især holdet med Faubert ser lækkert ud.

Mit yndlings Real Madrid start elleve, består af:

Iker Cassilias

Salgado - Ramos - Pepe - Roberto Carlos.

Guti - Xabi Alonso - Mahamadou Diarra

Raúl - Fenomeno y Benzema.

(Marcelo er en klar favorit, men min kærlighed til Carlos vil bare altid være foran Marcelo og alle andre spillere.)

Dette hold består af mine alle tiders favorit spillere, men også et hold som jeg tror på kunne vinde mange titler.
Især Diarra var jeg rigtig glad for og meget imponeret over. Efter Makelele smuttede, var Diarra den eneste der, i min optik, var tæt på at nærme sig, Makeleles betydning. Desværre blev han skadet til AFCON, og var aldrig den samme igen:(

Jeg savner Pepe :(

1 år 5 måneder siden #15 af BBB
Det var primært midtbanespillere, som var svære at vælge fra.

Iker Casillas

Ramos - Varane - Pepe - Marcelo.

Guti - Xabi Alonso - Redondo

Figo - Ronaldo - Laudrup

Der var også noget over Hierro, men den måde Varane kom ind og lukkede ned for Messi, som i perioden var en ond ånd, gør, at Varane fortjener at komme på. Det spil var jeg svært glad for. 
Hvis holdet også skal vinde kampe, så kan det godt være, at Carlos skal på banen i stedet for Marcelo, og Makélélé i stedet for Guti. Det er så også de erstatninger (Carlos, Hierro, Makélélé), som jeg kan acceptere foruden selvfølgelig Raul. Resten vil være nedgraderinger.

1 år 5 måneder siden #16 af Dragam

-#7- post=144403 skrev: ​Jeg vil også udelukkende nævne spillere jeg selv har været heldig nok at opleve. Jeg føler selv at jeg har fået sat et hold, som vi allesammen måske ikke er 100% enige i, men som vi alle godt ved kan slå de fleste hold, og at det indiskutabelt er nogle af de helt store Real Madrid kanoner vi har med at gøre.

Det er et hold med teknik, stål og flair for det uventede.

Jerzy Dudek

Faubert
Woodgate
Rubén González
Raúl Bravo

Pedro León
Graver
Pablo García
Royston Drenthe

Javier Saviola
Antonio Cassano

​Nice troll alligevel !

1 år 5 måneder siden #17 af Dragam

BBB post=144485 skrev: Det var primært midtbanespillere, som var svære at vælge fra.

Iker Casillas

Figo - Ronaldo - Laudrup

Der var også noget over Hierro, men den måde Varane kom ind og lukkede ned for Messi, som i perioden var en ond ånd, gør, at Varane fortjener at komme på. Det spil var jeg svært glad for. 
Hvis holdet også skal vinde kampe, så kan det godt være, at Carlos skal på banen i stedet for Marcelo, og Makélélé i stedet for Guti. Det er så også de erstatninger (Carlos, Hierro, Makélélé), som jeg kan acceptere foruden selvfølgelig Raul. Resten vil være nedgraderinger.

​Går udfra at du med Ronaldo mener O Fenomeno :D
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

1 år 5 måneder siden #18 af madrid2000
​Mine favorit 11'er.

Casillias

Ramos-Pepe-Varane-Roberto Carlos/Marcelo

Figo-Modric-Makalele-Zidane

Ronaldo(9) - Benzema

1 år 5 måneder siden #19 af BBB

Dragam post=144487 skrev:

BBB post=144485 skrev: Det var primært midtbanespillere, som var svære at vælge fra.

Iker Casillas

Figo - Ronaldo - Laudrup

​Går udfra at du med Ronaldo mener O Fenomeno :D

​Naturligvis :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 5 måneder siden #20 af nono
                  Navas
Carvajal Hierro Ramos Marcelo
                 Makelele
           Modric     Redondo
                  Zidane
        Cristiano      Di Stefano

Det her hold vinder over dit hold.
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved nono.

1 år 5 måneder siden #21 af Sebberg
​Nu har jeg lyttet til podcasten + scrollet igennem brugernes hold, og der er en ting, som undrer mig en smule. Eller i hvert fald er opsigtsvækkende:

At så få har CR7 på holdet. 

Svaret kender jeg nok godt: Han har været en diva, rygtet sig selv væk, brokket sig, skabt sig i forskellige kampe og til tider været ganske usolidarisk. Er det ikke argumenterne?

For mig er han uundgåelig på mit hold. Jeg er enig i alle de ovenstående ting, men den mand har skabt så mange gode minder i mig, at han automatisk har en kæmpe plads i mit Real Madrid-hjerte. 

Når det så er sagt, så er det vel forskellen på Messi og Ronaldo, uanset hvem man er til. Du vil helt sikkert ikke finde én culé, som ikke har Messi på et lignende hold, mens de modsatte igen og igen er tilfældet hos os. 

Det er sgu ret vildt. Hvad tænker I? Hvorfor er han ikke på jeres hold? 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 år 4 måneder siden #22 af Aesir
​her er mit hold
San Iker
           Salgado   Ramos   Hierro  Marcelo

Redondo
                  Modric.           Zidane 

Ronaldo.                                          Vini 
Raul
Måske lidt kontroversielt at sætte Vini på det her hold, men ham har allerede spillet sig ind i mit hjerte med hans fantastiske attitude og proffesionialisme ude for banen, her tænker jeg på hans måde at træne på og forbedre sine svage punkter. Det er tydeligt at han gør alt for st opnå sit potentiale og bidrage med så meget som muligt for det her hold 

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death

1 år 4 måneder siden #23 af Zyconith
​Navas
L. Vazquez     
Pepe       
R. Carvalho
Coentrao                             
Makelele
L. Figo           
Zidane       
Kroos         
C. Ronaldo                         
Ronaldo Nazario

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Zyconith.

1 år 4 måneder siden #24 af Ramos4

Sebberg post=144506 skrev: ​Nu har jeg lyttet til podcasten + scrollet igennem brugernes hold, og der er en ting, som undrer mig en smule. Eller i hvert fald er opsigtsvækkende:

At så få har CR7 på holdet. 

Svaret kender jeg nok godt: Han har været en diva, rygtet sig selv væk, brokket sig, skabt sig i forskellige kampe og til tider været ganske usolidarisk. Er det ikke argumenterne?

For mig er han uundgåelig på mit hold. Jeg er enig i alle de ovenstående ting, men den mand har skabt så mange gode minder i mig, at han automatisk har en kæmpe plads i mit Real Madrid-hjerte. 

Når det så er sagt, så er det vel forskellen på Messi og Ronaldo, uanset hvem man er til. Du vil helt sikkert ikke finde én culé, som ikke har Messi på et lignende hold, mens de modsatte igen og igen er tilfældet hos os. 

Det er sgu ret vildt. Hvad tænker I? Hvorfor er han ikke på jeres hold? 

​Den var tæt mellem Raúl og Cristiano for mig. Ronaldo var sikker på en plads i angrebet, da han var mit barndomsidol. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Leveret af Kunena Forum
Annonce