Optakt: Elche - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale

1 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid er...

Real Madrid er i aften på besøg på Estadio Manuel Martínez Valero til Copa del Rey-opgøret mod Elche.

De nykårede spanske Super Cup-vindere har ikke tænkt sig, at det allerede nu skal blive til Copa del Rey-exit og derfor har Carlo Ancelotti også bebudet, at han vil stille i stærkest mulige opstilling og der bliver altså ikke fra start lejlighed til at spare nogle spillere.

Real Madrid har dog valgt at lade Thibaut Courtois og Karim Benzema blive i den spanske hovedstad, men det var på forhånd også sikkert, at Andriy Lunin ville få denne Copa del Rey-kamp og i front ser det ud til, at det giver Luka Jovic chancen for at bygge videre på de takter han viste, inden han blev ramt af corona.

Kampen i aften indledes med et minuts stilhed til ære for Paco Gento, som afgik ved døden i tirsdags. Og netop Paco Gento var hovedperson, da de to klubber mødtes for 60 år siden. Her vandt Real Madrid 3-4 på mål og oplæg af den lynende hurtige venstrekant og således går tingene op i en højere enhed i dette 50. opgør mellem de to klubber, hvor hjemmeholdet kun kan prale af 6 triumfer.

På trods af fraværet kan Real Madrid dog ikke fralægge sig favoritværdigheden og største trussel ventes igen at være holdet selv, som ofte er sin egen værste fjende i disse opgør.

Elche har dog også stort fravær og holdets træner Francisco er såldes ude med Corona og det samme gør sig gældende for spillere som Javier Pastore, Josema, Omar Mascarell, Barragán, Kiko Casilla og Piatti, mens Biga, Enzo Roco, Marcone og Lucas Boyé er ude med skader.

Men holdet råder dog fortsat over den rutinerede angriber Lucas Pérez og så midtbanespilleren med det Real Madrid-relaterede navn Raúl Guti.

Kampen vises desværre ikke i dansk TV, men kan findes på diverse streaming-tjenester hos blandt andet EkstraBladet og Bet365.

Real Madrids forventede hold: Lunin, Lucas Vázquez, Alaba, Nacho, Marcelo, Casemiro, Kroos, Fede Valverde, Rodrygo, Vinícius, Jovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 4 måneder siden #2 af Madridista02
Jeg var slet ikke klar over , at Pastore og Piatti spillede i Elche! Vildt.
Nogen der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, for at se kampen på eksempelvis ekstra Bladet. ? Skal jeg betale eller noget andet? Ved Bet365 skal jeg vidst have en betkonto med penge på, mener jeg.

Jeg savner Pepe :(

1 år 4 måneder siden #3 af Administrationen
​Du skal enten have abonnement på EkstraBladet+ eller en aktiv Bet365-konto.

Personligt har jeg problemer med at få stor skærm via min Bet365-konto.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 4 måneder siden #4 af Madridista02

Administrationen post=145018 skrev: ​Du skal enten have abonnement på EkstraBladet+ eller en aktiv Bet365-konto.

Personligt har jeg problemer med at få stor skærm via min Bet365-konto.

​Okay tak for svar. Jeg prøver EB så.

Jeg savner Pepe :(

1 år 4 måneder siden #5 af DeLaRed
Marcelo og Vazquez på backerne :-)

Donde está la biblioteca?

1 år 4 måneder siden #6 af Vinícius
Copa'en er billigt til salg i år. De 2 store konkurrenter er allerede ude. Og vi starter med 2 forsvarsspillere!

Jeg synes, vi skal gå lidt mere efter den. Hvis ikke vi er foran til pausen, så er det ind med det store artilleri! Jeg snakker Hazard, Isco, Bale og måske også Ceballos ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

1 år 4 måneder siden #7 af DeLaRed
Marcelo sejler som altid, hvor er det dog synd at se på!

Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved DeLaRed.

1 år 4 måneder siden #8 af DeLaRed
Hold nu kæft hvor er Jovic bare stadig ringe!!!

1 år 4 måneder siden #9 af mohbar
​Camavinga skal snart tages seriøst på den plads. Flere kampe til den knægt og Casemiro må føle sig presset..
Følgende bruger(e) sagde tak: Nada mas

1 år 4 måneder siden #10 af DeLaRed

mohbar post=145029 skrev: ​Camavinga skal snart tages seriøst på den plads. Flere kampe til den knægt og Casemiro må føle sig presset..

​Er rigtig imponeret over hans taktiske forståelse på 6’eren, og fedt at han holder sin position og fokusere på den opgave han har fået.

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 år 4 måneder siden #11 af mohbar
​Vazquez igen på sit vanlige niveau i denne kamp..
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 4 måneder siden #12 af DeLaRed

mohbar post=145031 skrev: ​Vazquez igen på sit vanlige niveau i denne kamp..

​Ham og Marcelo spiller på FC Zulu niveau, det er forfærdeligt at se på!

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum
Annonce