Optakt: Real Madrid – Elche, LaLiga, 22. spillerunde

5 måneder 5 dage siden #13 af JesperThomsen
​4 forsvarsspillere og 3 centrale på midten, og alligevel kommer de bagud på hjemmebane mod et lille midterhold.. 
Hvordan kan præstationerne svinge sådan fra uge til uge?!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 5 dage siden #14 af Kiwes
​Casemiro ud og Rodrygo ind. HVORDAN KAN VI VÆRE BAGUD!!!!

5 måneder 5 dage siden #15 af JesperThomsen
​Det hele går nok, RM har jo vundet mesterskabet… 

5 måneder 5 dage siden #16 af henrikcomn

JesperThomsen post=145151 skrev: ​4 forsvarsspillere og 3 centrale på midten, og alligevel kommer de bagud på hjemmebane mod et lille midterhold.. 

​Du burde måske se kampen, og ikke kommenterer ud fra livescore.
Præstationen har været rigtig fin, på nær i én sekvens.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Nada mas

5 måneder 5 dage siden #17 af Lars1991
​Det ligner jo næsten lidt Sheriff kampen.. vi dominerer jo stort, spiller godt og har skabt flere store chancer. Elche har haft en enkel... Men jeg synes der tegner sig en tendens til vi er ret dårlige til at håndtere indlæg. Jeg ved sgu ikke hvem der skal have skylden here. Militao prøver vel at dække det forreste område også hvis den kommer lavt.. men måske er han skubbet lidt for langt ud? Alaba dækker tilgengæld ingen, men han regner måske med Militao har Boye? Det svært lige at sige, men vi har set det lidt for ofte nu, et eller andet mangler der i de situationer!

5 måneder 5 dage siden #18 af DeLaRed
Går id fra der er en stor procentdel af brugere i gruppen der allerede har udset sig Hazard som kampens spiller, men Jesus Kristus hvor var det svært at se forskel på ham og Isco i denne halvej. Han ser snot forvirret ud så snart han er i feltet og ved stort set aldrig hvor han skal stå eller hvilket løb han skal tage og så har han en utrolig tendens til at dribble sig ind i problemer istedet for ud af dem...ikke hans skyld at vi spiller skidt idag, men han hjælper fabdme heller på det...og ja ja, jeg ved godt han bare lige skal have 50 kampe mere så blir det rigtig godt ;-)

Donde está la biblioteca?

5 måneder 5 dage siden #19 af DeLaRed

Lars1991 post=145155 skrev: ​Det ligner jo næsten lidt Sheriff kampen.. vi dominerer jo stort, spiller godt og har skabt flere store chancer. Elche har haft en enkel... Men jeg synes der tegner sig en tendens til vi er ret dårlige til at håndtere indlæg. Jeg ved sgu ikke hvem der skal have skylden here. Militao prøver vel at dække det forreste område også hvis den kommer lavt.. men måske er han skubbet lidt for langt ud? Alaba dækker tilgengæld ingen, men han regner måske med Militao har Boye? Det svært lige at sige, men vi har set det lidt for ofte nu, et eller andet mangler der i de situationer!

​Synes Alaba skal tage den på sin kappe, Militao skal dække forstolpen og Alaba har masser af tid til at orientere sig om den ene spiller der ligger i feltet...

helt enig i at vi har problemer led indlæg både fra åbent såil og dødbolde, og det mener jeg er kommet under Ancelotti, tror der er nogle ændringer i hvilke “zoner” spillerne bevæger sig i og det har ikke fungeret siden season start.

5 måneder 5 dage siden #20 af 9eren
Der er alt for meget uskarphed over det i dag. Vi sløser alt for mange chancer væk i flere kampe.

Hazard skal snart ud og ind med Rodrygo

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 måneder 5 dage siden #21 af JesperThomsen

henrikcomn post=145154 skrev:

JesperThomsen post=145151 skrev: ​4 forsvarsspillere og 3 centrale på midten, og alligevel kommer de bagud på hjemmebane mod et lille midterhold.. 

​Du burde måske se kampen, og ikke kommenterer ud fra livescore.
Præstationen har været rigtig fin, på nær i én sekvens.

​Jeg ser alle deres kampe makker! 
det har været fint, men de er bagud..

5 måneder 5 dage siden #22 af Ramos4
Der er sgu ikke meget straffe der.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

5 måneder 5 dage siden #23 af DeLaRed
Der skal aldrig være straffe tilHazard der!

5 måneder 5 dage siden #24 af Kiwes
​KOM NU I GANG BENZEMA!!!! 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.