Optakt: Real Madrid – Elche, LaLiga, 22. spillerunde

4 måneder 1 dag siden #73 af Lars1991

Cristiano7 post=145210 skrev:

Lars1991 post=145206 skrev: ​Det her er ikke ligesom imod Getafe og Cadiz.. der var jeg virkelig frustreret over vores spil. I dag har jeg det mere ligesom imod Sheriff. Vi vinder den her kamp 9 ud af 10 gange. Er ikke bekymret for vores spil.

Hvad jeg er bekymret for er vores bredde. Rodrygo og Jovic kommer ind og gør absolut ingenting. Isco kommer ind og gøre lige en tand mere end ingenting, men stadig alt for lidt. Og med Benzema skadet og en Vini karantæne i næste kamp...

​Så må Ancelotti finde en løsning med en offensiv der fungerer, han kan ikke bare blive ved at spille den samme taktik med forskellige spillere - nogle spillere passer bedre til en bestemt type taktik.  Hvis Jovic skal spille pga Benzemas skade - så sæt Rodrygo/Hazard bag ham? Jovic er ikke bevægelig som Benzema. Han er en anden type og passer ikke til vores 4-3-3. Evt. Rodrygo på toppen? 

Det gjorde vi jo også idag? 6 minutter efter Jovic kommer ind, skifter han Rodrygo ind i stedet for Kroos, så Hazard kan spille bag Jovic. Det gjorde han jo meget i forvejen, men så kom Rodrygo bare ind for at skabe bredden på højresiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 dag siden #74 af Cristiano7

Lars1991 post=145211 skrev:

Lars1991 post=145206 skrev: ​Det her er ikke ligesom imod Getafe og Cadiz.. der var jeg virkelig frustreret over vores spil. I dag har jeg det mere ligesom imod Sheriff. Vi vinder den her kamp 9 ud af 10 gange. Er ikke bekymret for vores spil.

Hvad jeg er bekymret for er vores bredde. Rodrygo og Jovic kommer ind og gør absolut ingenting. Isco kommer ind og gøre lige en tand mere end ingenting, men stadig alt for lidt. Og med Benzema skadet og en Vini karantæne i næste kamp...

​Så må Ancelotti finde en løsning med en offensiv der fungerer, han kan ikke bare blive ved at spille den samme taktik med forskellige spillere - nogle spillere passer bedre til en bestemt type taktik.  Hvis Jovic skal spille pga Benzemas skade - så sæt Rodrygo/Hazard bag ham? Jovic er ikke bevægelig som Benzema. Han er en anden type og passer ikke til vores 4-3-3. Evt. Rodrygo på toppen? 

Det gjorde vi jo også idag? 6 minutter efter Jovic kommer ind, skifter han Rodrygo ind i stedet for Kroos, så Hazard kan spille bag Jovic. Det gjorde han jo meget i forvejen, men så kom Rodrygo bare ind for at skabe bredden på højresiden.

​Så må vi prøve igen, og måske fungerer det lidt bedre når modstanderholdet ikke parkerer bussen. 

4 måneder 1 dag siden #75 af Kiwes

Cristiano7 post=145212 skrev:

​Så må vi prøve igen, og måske fungerer det lidt bedre når modstanderholdet ikke parkerer bussen. 

​I dag var det vel ikke fordi at Elche parkerede bussen at vi tabte point. Det handler vel om at vi er elendige foran mål - særligt Benzema og Vini. Ja og så hjælper det heller ikke at Lucas niveau kun strækker til serie 5 når vi har behov for backerne til at hjælpe i offensiven - heldigvis er Carvajal tilbage nu. Jovic bør man bare helt afskrive i min bog. Hazard og Rodrygo kan spille 9er.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 måneder 1 dag siden #76 af Cristiano7

Kiwes post=145213 skrev:

Cristiano7 post=145212 skrev:

​I dag var det vel ikke fordi at Elche parkerede bussen at vi tabte point. Det handler vel om at vi er elendige foran mål - særligt Benzema og Vini. Ja og så hjælper det heller ikke at Lucas niveau kun strækker til serie 5 når vi har behov for backerne til at hjælpe i offensiven - heldigvis er Carvajal tilbage nu. Jovic bør man bare helt afskrive i min bog. Hazard og Rodrygo kan spille 9er.

​Helt enig. Jeg synes også at vores offensive spillere har været helt elendig foran mål siden juleferien. Det lover ikke godt for resten af sæsonen. Håber det snart vender sig. 

4 måneder 1 dag siden #77 af Henke
Det er ved at være tragikomisk, at Jovic altid skal kastes under bussen her på siden. Ja, han gør ikke den store væsen af sig, men der bliver også slået det ene uduelige indlæg efter det andet? Ingen er i nærheden af at ramme ham. Han får intet at arbejde med, og som boksangriber er man altså afhængig af ens medspillere.

Jeg ved ikke hvad forventningen er til ham blandt mange herinde, men det virker som om, at I forventer, at han skal hente bolden i forsvaret og afdrible 10 mand inden han score.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Brylle, JesperThomsen, Jbner, Cristiano7, longwind

4 måneder 1 dag siden #78 af Kiwes

Henke post=145215 skrev: Det er ved at være tragikomisk, at Jovic altid skal kastes under bussen her på siden. Ja, han gør ikke den store væsen af sig, men der bliver også slået det ene uduelige indlæg efter det andet? Ingen er i nærheden af at ramme ham. Han får intet at arbejde med, og som boksangriber er man altså afhængig af ens medspillere.

Jeg ved ikke hvad forventningen er til ham blandt mange herinde, men det virker som om, at I forventer, at han skal hente bolden i forsvaret og afdrible 10 mand inden han score.

​Spørger du mig fortjener han alt den kritik han får. Har har jo ingen kemi med holdet. Gemmer sig hver eneste kamp han kommer ind i. Laver heller ikke rigtig noget arbejde i presset. Generelt bare et dårligt match med Real Madrid.
Sidste redigering: 4 måneder 1 dag siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 måneder 1 dag siden #79 af DeLaRed
Sindsygt at forsvaret af Jovic fortsætter her på siden, aldrig har jeg set en spiller få så lang snor som Jovic, hver gang han spiller er det resten af holdets skyld han ikke præstere. Det er til grin og det mest curling-agtige syn på fodbold.

Mande har aldrig haft og kommer aldrig til at have niveauet til Real, vi har spillere hos Castilla der er bedre end ham i alle spillets facetter.

Men jo, jeg glemmer naturligvis at Real altid har været en talent udvikling klub hvor spillere der er blevet købt ind til kæmpe beløber og får en stor løn bliver givet 5 år til at se om man ikke kan presse top-niveau fodbold ned over hovedet på dem. Jeg glemmer altid hvor godt de gik med Faubert, han var vel nok en af Reals helt store legender, lige efter han kom rigtigt igang!

Donde está la biblioteca?

4 måneder 1 dag siden #80 af Franksk
​Okay 
så skulle jeg nok ikke have blevet sur, og slukke da de kom på 0-2.

Sidste redigering: 4 måneder 1 dag siden ved Franksk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, DeLaRed

4 måneder 1 dag siden #81 af elle44
Egentlig ok kamp idag. Problematikken med afslutningerne er meget bekymrende. Faktisk helt utroligt at kampen ikke bliver vundet.

Mht. Jovic så har jeg ofte forsvaret ham, fordi der er folk her på siden der hagler ham ned ligemeget hvordan han spiller. Idag og i sidste kamp, synes jeg det er helt berettiget. Vi ved han er god til modtage bolden og sende den videre. Vi ved også han er en dygtig med førstegangsafleveringer omkring feltet. Hvorfor tilbyder han sig så ikke? Manden er desværre bange for at modtage bolden, der er absolut ingen selvtillid i ham. Det er håbløst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

4 måneder 1 dag siden #82 af Kiwes
​Karim Benzema’s house was robbed this afternoon during the game against Elche.
Ikke nogen god dag for Benz. Dårlig på banen, skadet og nu dette.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.