Optakt: Real Madrid – Elche, LaLiga, 22. spillerunde

3 måneder 3 uger siden #61 af Kiwes
​SÅDAN MILITAO KOM SÅ 1 MERE!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #62 af JesperThomsen
​kom så en pind til!!

3 måneder 3 uger siden #63 af DeLaRed
Ja daaaaaaa! Klasse af Vini og vigtig header af Militao!

Donde está la biblioteca?

3 måneder 3 uger siden #64 af Brylle
​Vinicius bliver bare ved. Virkelig god kamp han har spillet igen i dag og til sidst kom der i den grad slutprodukt på.

3 måneder 3 uger siden #65 af Kiwes
​Alaba har også spillet elendigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 måneder 3 uger siden #66 af Ramos4
Trætheden er allerede tydelig i januar.

Men dejligt med 1 point i en kamp, hvor intet ville ind.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 måneder 3 uger siden #67 af Madridista02
Heldigvis gør det ikke noget, at vi taber point, da vi har distanceret hele ligaen bag os allerede tilbage i december måned. Ingen grund til bekymring, vi har lagt hele La Liga bag os, med hele fire point!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JesperThomsen

3 måneder 3 uger siden #68 af Lars1991
​Det her er ikke ligesom imod Getafe og Cadiz.. der var jeg virkelig frustreret over vores spil. I dag har jeg det mere ligesom imod Sheriff. Vi vinder den her kamp 9 ud af 10 gange. Er ikke bekymret for vores spil.

Hvad jeg er bekymret for er vores bredde. Rodrygo og Jovic kommer ind og gør absolut ingenting. Isco kommer ind og gøre lige en tand mere end ingenting, men stadig alt for lidt. Og med Benzema skadet og en Vini karantæne i næste kamp...
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

3 måneder 3 uger siden #69 af JesperThomsen
​fint comeback, men endnu et pointtab mod et mindre hold er sgu for ringe! 
der mangler noget offensivt power..

3 måneder 3 uger siden #70 af longwind

Lars1991 post=145206 skrev: ​Det her er ikke ligesom imod Getafe og Cadiz.. der var jeg virkelig frustreret over vores spil. I dag har jeg det mere ligesom imod Sheriff. Vi vinder den her kamp 9 ud af 10 gange. Er ikke bekymret for vores spil.

Hvad jeg er bekymret for er vores bredde. Rodrygo og Jovic kommer ind og gør absolut ingenting. Isco kommer ind og gøre lige en tand mere end ingenting, men stadig alt for lidt. Og med Benzema skadet og en Vini karantæne i næste kamp...

​Spot on, selvom jeg dog synes Rodrygo gjorde mere end Fede.
Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 måneder 3 uger siden #71 af Kiwes
​Enten skal Ancelotti fyres eller så skal Jovic. Vælg selv hvem. Hazard med en fantastisk kamp!
Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved Kiwes.

3 måneder 3 uger siden #72 af Cristiano7

Lars1991 post=145206 skrev: ​Det her er ikke ligesom imod Getafe og Cadiz.. der var jeg virkelig frustreret over vores spil. I dag har jeg det mere ligesom imod Sheriff. Vi vinder den her kamp 9 ud af 10 gange. Er ikke bekymret for vores spil.

​Så må Ancelotti finde en løsning med en offensiv der fungerer, han kan ikke bare blive ved at spille den samme taktik med forskellige spillere - nogle spillere passer bedre til en bestemt type taktik.  Hvis Jovic skal spille pga Benzemas skade - så sæt Rodrygo/Hazard bag ham? Jovic er ikke bevægelig som Benzema. Han er en anden type og passer ikke til vores 4-3-3. Evt. Rodrygo på toppen? 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.