Optakt: Real Madrid – Elche, LaLiga, 22. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Men dejligt med 1 point i en kamp, hvor intet ville ind.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Hvad jeg er bekymret for er vores bredde. Rodrygo og Jovic kommer ind og gør absolut ingenting. Isco kommer ind og gøre lige en tand mere end ingenting, men stadig alt for lidt. Og med Benzema skadet og en Vini karantæne i næste kamp...
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
der mangler noget offensivt power..
Spot on, selvom jeg dog synes Rodrygo gjorde mere end Fede.Lars1991 post=145206 skrev: Det her er ikke ligesom imod Getafe og Cadiz.. der var jeg virkelig frustreret over vores spil. I dag har jeg det mere ligesom imod Sheriff. Vi vinder den her kamp 9 ud af 10 gange. Er ikke bekymret for vores spil.
Hvad jeg er bekymret for er vores bredde. Rodrygo og Jovic kommer ind og gør absolut ingenting. Isco kommer ind og gøre lige en tand mere end ingenting, men stadig alt for lidt. Og med Benzema skadet og en Vini karantæne i næste kamp...
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Så må Ancelotti finde en løsning med en offensiv der fungerer, han kan ikke bare blive ved at spille den samme taktik med forskellige spillere - nogle spillere passer bedre til en bestemt type taktik. Hvis Jovic skal spille pga Benzemas skade - så sæt Rodrygo/Hazard bag ham? Jovic er ikke bevægelig som Benzema. Han er en anden type og passer ikke til vores 4-3-3. Evt. Rodrygo på toppen?Lars1991 post=145206 skrev: Det her er ikke ligesom imod Getafe og Cadiz.. der var jeg virkelig frustreret over vores spil. I dag har jeg det mere ligesom imod Sheriff. Vi vinder den her kamp 9 ud af 10 gange. Er ikke bekymret for vores spil.