Mendy misser El Clásico - Benzema håber at blive klar

4 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid må...

Real Madrid må se bort fra Ferland Mendy til søndagens El Clásico mod Barcelona, men til gengæld er der stadig mulighed for, at Karim Benzema meldes klar.

Ferland Mendy har pådraget sig en muskelskade og forventes ude i omkring to uger, men for Karim Benzemas vedkommende forventer man svar på fredag, når han har været gennem en sidste test, men der er positivitet at spore.

Til gengæld er Rodrygo helt klar til kamp, selv om han måtte støttes fra banen efter en vanvidstackling.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #2 af Cristiano7
2 stk første valg backs med glasben og 2 stk reserve backs med middelmådig kvalitet (den ene pga. alder..)

Altså der skal handles ind!!!! Vigtigt!

Ellers god bedring, Mendy.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 4 måneder siden #3 af Ramos4

Cristiano7 post=146908 skrev: 2 stk første valg backs med glasben og 2 stk reserve backs med middelmådig kvalitet (den ene pga. alder..)

Altså der skal handles ind!!!! Vigtigt!

Ellers god bedring, Mendy.

​Lader desværre ikke til at ledelsen er enig. Det er Mbappe, Haaland og Tchouameni der nævnes igen og igen. 

Jeg tænker Mendy er okay, hvis offensiven bliver så stærk som det kunne se ud til. Carvajal ryger aldrig ud eftersom han er af egen avl og en vigtig mand uden for banen sikkert. Sååå ja :/ vi må håbe det bliver bedre og at offensiven kan på egen hånd.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

4 år 4 måneder siden #4 af Thomaskjensen
Meget enig med dig Cristiano7, her og nu vil jeg også hellere se Mbappé og 2 backs.

Argumenterne om at Mbappé også kan spille på toppen om Benz bliver skadet eller brænder ud er jeg også helt enige i.

Men der er et men, for om vi ikke får Haaland i år kan der gå rigtig mange år inden muligheden byder sig igen, og hvem henter vi i mellemtiden til en fornuftig pris?

Backs:
Carvajal har jo Lucas som backup (burde være en joke), og Mendy sidder ret godt på pladsen, så jeg tror bare det bliver en ny backup for Mendy, og her håber jeg på Gutiérrez. (bliver dog svært at lære at skrive hans navn rigtigt hver gang).

Carvajal og Mendy er begge for gode til at sidde på bænken, og vi risikere let at ende op med spillere som Isco og Asensio som begge ikke rigtig får spille på deres måde, og derfor ser ud elendige.

Så nej, ingen backs tror jeg, men håber inderligt på Mbappé, Haaland og Tchouaméni.

4 år 4 måneder siden #5 af Dios
​Før var han et bæst defensivt, og det gjorde ham rigtig god. Nu er han ligeså dårlig defensivt som offensivt. Det er godt nok op ad bakke. En kæmpe hæmsko i det fremadrettede spil. Jeg vil til hver en tid foretrække Nacho fremfor ham. Synd for ham han er skadet, men han er en af de få i truppen som jeg overhovedet ikke vil savne.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

4 år 4 måneder siden #6 af Cristiano7

Dios post=146939 skrev: ​Før var han et bæst defensivt, og det gjorde ham rigtig god. Nu er han ligeså dårlig defensivt som offensivt. Det er godt nok op ad bakke. En kæmpe hæmsko i det fremadrettede spil. Jeg vil til hver en tid foretrække Nacho fremfor ham. Synd for ham han er skadet, men han er en af de få i truppen som jeg overhovedet ikke vil savne.

​Er enig at Mendy er blevet en hæmsko i det fremadrettede spil…

Mendy, Carjaval og Marcelo har vist kun 3 assists sammen i denne sæsons la liga (1 hver) og det er ikke særlig godt…. Vasquez 0 assists. 

Liverpool duoen Trent Arnold og Robertson har vist lavet 21 stks. i Premier League…
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 4 måneder siden #7 af 9eren
Mariano skulle tage Benzemas plads hvis ikke han bliver klar i følge DF

4 år 4 måneder siden #8 af madrid2000

Cristiano7 post=146950 skrev:

Dios post=146939 skrev: ​Før var han et bæst defensivt, og det gjorde ham rigtig god. Nu er han ligeså dårlig defensivt som offensivt. Det er godt nok op ad bakke. En kæmpe hæmsko i det fremadrettede spil. Jeg vil til hver en tid foretrække Nacho fremfor ham. Synd for ham han er skadet, men han er en af de få i truppen som jeg overhovedet ikke vil savne.

​Er enig at Mendy er blevet en hæmsko i det fremadrettede spil…

Mendy, Carjaval og Marcelo har vist kun 3 assists sammen i denne sæsons la liga (1 hver) og det er ikke særlig godt…. Vasquez 0 assists. 

Liverpool duoen Trent Arnold og Robertson har vist lavet 21 stks. i Premier League…

​Gode backs kan ændre et hold markant.

Byt Carvajal/Mendy og Arnold/Robertson og RM vil blive favoritter til CL, mens Liverpool vil tabe det hele på gulvet.

Det lige før man savner Cicinho og Miguel Torres. 

4 år 4 måneder siden #9 af Elto92
Det er simpelthen kritisk at vi skal ud og hente nogle backs. Det er slet ikke madrid værdigt at vi nøjes på denne måde.
det slet ikke for at lyde arrogant....

og det bliver ikke bedre at vi i store dele af de seneste 2 sæsoner har brugt vasquez dernede

4 år 4 måneder siden #10 af Ramos4
Vi skal spille i sort i El Clasico. Gud hvor latterligt.

Kald mig smålig, men jeg fatter ikke man ikke spiller i hvidt på hjemmebane i sæsonens største kamp. Håbløst.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 4 måneder siden #11 af Fondo_Sur

Ramos4 post=146963 skrev: Vi skal spille i sort i El Clasico. Gud hvor latterligt.

Kald mig smålig, men jeg fatter ikke man ikke spiller i hvidt på hjemmebane i sæsonens største kamp. Håbløst.

Adidas bruger kampen som reklame for at sælge en ny trøje. ​Fatter ikke at det er gået igennem. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 4 måneder siden #12 af Daniel

Ramos4 post=146963 skrev: Vi skal spille i sort i El Clasico. Gud hvor latterligt.

Som Nicklas formulerede i vores interne tråd: “Vi spiller i sort søndag. Meget passende, når vi møder op til Barcelonas begravelse.”

Det er helt perfekt ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum