Mendy misser El Clásico - Benzema håber at blive klar
- 9eren
- Gæst
-
Courtois
Carvajal
Nacho
Alaba
Militao
Casemiro
Valverde/Kroos Carlo vælger Kroos
Modric
Vini
Rodrygo
Mariano
Mariano kan bare noget fysisk og med sin fart plus farlighed inde foran mål, kan vi det bringet noget ekstra oppe foran.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Smid Hazard eller Isco på 9'eren, hvis Benzema er ude. De er de eneste, der tilnærmelsesvis kan emulere franskmandens uundværlige håndværk på 9'eren. Og her tænker jeg faktisk kun på det nødvendige link up spil mellem midtbane og angreb + spillet mellem 9'eren og kanterne. De har selvfølgelig ikke den nødvendige tyngde i feltet, som Benzema også bringer til Real Madrids spil. Her ville Mariano/Jovic og endda en spiller som Bale være bedre valg, men jeg ser ingen af de tre sidstnævnte som seriøse kandidater til startopstillingen. Går han med Mariano, bliver jeg virkelig overrasket...... negativt forstås.
Men udover ovenstående, så er jeg enig i dit bud på morgendagens startopstilling. Jeg tror dog, at Carlo går med Asensio over Rodrygo. Uden Benzema kunne Vini Jr., Rodrygo OG Asensio ditto være et bud på en angrebskonstellation.
Jeg kunne persoling godt tænke mig at se Casemiro, Modric, Kroos OG Valverde sammen på midtbanen. Sidstnævnte SKAL simpelthen starte den her slags kampe.
- 9eren
- Gæst
-
Han har trods alt haft en sæson i Lyon vi valgte at købe ham tilbage på. Det er så også hans sidste sæson i Real Madrid, men hans kvaliteter kan faktisk godt bidrage noget i morgendagens kamp. Og kun Bale kan i mine øjne ellers være et andet godt alternativ.
Hazard skal bare ikke have lov at spille mere. Jeg vil hellere se en U9 dreng på holdet end Hazard. Jeg kan slet ikke døje ham. Hvor mange herinde hvis de kunne ville ikke dø for klubben, hvis de fik lov at bære den hvide trøje. Hazard har spildt sin chance og jeg holder den gode tone, men nøj har lyst til at brug F ordet omkring ham. Han har da været en arogant nar af højeste kaliber.
Men tilbage til Mariano, så er jeg sikker på han nok skal blive afgørende i morgen, hvis han får chancen. Han har indstillingen!
Nu ved jeg godt at man generelt “kun” skal fokusere på den næste kampe (en “finale” som de siger), men det ville da være dumt af Ancelotti at han begynder at give et spinkelt håb til spillere han på ingen måde er interesseret i at have i sin trup næste år. (Her indgår Mariano selvfølgelig også, men ud af den gruppe spillere der gerne skulle forlade klubben, er han nok den der betyder mindst på mange fronter, finansielt, spilletid, pressen osv.)
Modargumenter kunne naturligvis være at de spillere skal have spilletid så andre klubber er interesseret i dem, MEN måske er det at beholde dem på bænken også med til at bibeholde mystikken omkring hvor ufatteligt ringe de faktisk er. (Pointen her er, at man ikke får flere penge og mere interesse for Hazard hvis han spiller 10 kampe og ikke er involveret i et eneste mål for eks.)
Bare en tanke…
Donde está la biblioteca?
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Ance er dog ligeså stor en Joke, og vælger helt sikkert at spille med Vini, Asensio og Rodrygo.
Personligt håber jeg på Bale eller Jovic
Han er god til at komme ind de sidste 10 minutter og skabe noget kaos, men det er så også det.
Både Bale og hazard har den her ligegyldige attitude og de er så langt væk mentalt og fra kampform at jeg ikke orker at se dem på banen.
Jovic er intetsignede men måske løsningen? altså bare en lappe løsning indtil det 56.minut hvor vi skifter ham ud og gør et eller andet
Kroos bør få en pause. Han har set virkelig svag ud på det seneste.
På et eller andet tidspunkt i kampen så skal vi se en konstellation bestående af Cama, Valverde, Modric og Casemiro.
med Case som ankeret, modric på den frie rolle, og de to unge drenge til at drive gæk med barcas midtbane
Jeg tror dog at Carlo går med denne imorgen:
Coutois
Nacho
Militao
Alaba
Carvajal
Casemiro
Kroos
Modric
Vini jr
Asensio
Jovic/Bale
;-)
Donde está la biblioteca?
Coutois
Carvajal-Militao-Alaba-Nacho
Modric-Casemiro-Valverde
Asensio-Rodrygo-Vinicius
--- Carva . Militao . Alaba . Mendy
Casemiro
Valverde . Modric . Cama
Benzema . Vinicius
Og hvis ikke Benz er klar så kan Rodrygo få pladsen..
Hazard og Mariano bør aldrig få lov at spille kampen. De skal ud til sommer og de skal ikke have den mindste forhåbning.
Bale, Isco, Marcelo er jeg alt andet lige ligeglad med da deres kontrakt udløber
jeg synes det er en fin beslutning.
Vi skal nok smadre barca uden ham.