Mendy misser El Clásico - Benzema håber at blive klar
Den sorte farve passer også fint til en kamp uden Benzema. Skal nok blive en lang aften.Daniel post=146965 skrev:
Som Nicklas formulerede i vores interne tråd: “Vi spiller i sort søndag. Meget passende, når vi møder op til Barcelonas begravelse.”Ramos4 post=146963 skrev: Vi skal spille i sort i El Clasico. Gud hvor latterligt.
Kald mig smålig, men jeg fatter ikke man ikke spiller i hvidt på hjemmebane i sæsonens største kamp. Håbløst.
Det er helt perfekt ;-)
Jeg synes stadigvæk det er helt på månen, at vi ikke spiller i vores legendariske hvide farver på hjemmebane.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Jeg ville foretrække 4 midtbanespillere. Valverde, Modric, casemiro og cama. På toppen tager vi Vini og Jovic/Bale/Rodrygo. Jeg føler kun, at Asensio er brugbar når vi har bolden meget omkring kanten af felten, det kommer vi ikke til i morgen. Og Rodrygo er god hvis vi skal spille presspil.
Og beklager til Kroos fans.
Jeg er egenligt nok mere nysgerrig i forhold til styrkeforholdet, hvor er Barcelona egenligt henne lige nu.
Det vil skabe en slags tro i barcelona lejren igen. og netop den tro, kan de bygge videre på mod den kommende sæson. det vil give dem en form for blod på tanden igen
derfor siger jeg klart og tydeligt...Lad os nu mose dem i morgen. jeg vil ikke se den samme indstilling som i cuppen. jeg vil se noget a la psg kampen.
vini jr kommer til at drive gæk med Alves på backen.
i det mindste kunne Dest med sin fart holde lidt stand.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Godt RM er langt foran i tabellen, for mon ikke Barcelona vejer morgenluft ovenpå Benz’ fravær..
jeg tror det er her vi kommer til at afgøre kampen. for barca vil jo som altid insistere at holde på bolden og vise at de fortsat kan spille som en dinosaur med deres tiki taka...
Han er den værste spiller at undvære. Den eneste virkelig verdensklassespiller i offensiven og ham, der binder det hele sammen.
Derfor er det også op til Ancelotti, hvor stor chance vi skal have for at vinde kampen. Hvis han gør, som jeg frygter, og starter med Rodrygo, Asensio og Vinicius, så tror jeg simpelthen ikke på, at vi kan komme ud af den her kamp med en sejr.
Hvis han til gengæld spiller Hazard eller Bale, så tror jeg mere på det. Man har lov at drømme.
Bliver det virkelig Nacho? Modric har vel spillet længst tid på holdet, men ved ikke om Castilla tæller med. Kunne være stort.Jaetinh post=147030 skrev: Bliver fedt at se en Canterano bære anførerbindet igen i El Clasico, kom så Nacho!
Vi må vente til Mbappe og næste år, med at give dem den længe ventede afklapsning.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024