Her er Real Madrids mulige CL-modstandere
Synes lodtrækningen var så dårlig som den overhovedet kunne blive. Absolut sværeste vej til at vinde turneringen. Før i tiden havde jeg takkede ja tak til udfordringen, men er nu mere bange for vores store mangler bliver udstillet, for det var vel kun arrogance fra Psg som gjorde man glemte alle manglerne lidt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så Vinicius skal IKKE spille højre wingback?Dios post=146974 skrev: Fordelen ved at møde Chelsea er vel, at Ancelotti kan se tilbage på sidste sæson og se hvordan man absolut ikke skal stille op eller spille. Derudover er Chelsea vel egentlig også blevet svækket uden at have set specielt meget til dem i denne sæson.
Synes lodtrækningen var så dårlig som den overhovedet kunne blive. Absolut sværeste vej til at vinde turneringen. Før i tiden havde jeg takkede ja tak til udfordringen, men er nu mere bange for vores store mangler bliver udstillet, for det var vel kun arrogance fra Psg som gjorde man glemte alle manglerne lidt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Har jeg også læst. ATM får fordelen fordi de er spanske mestre - min røv. Først farcen med at vi trækker Benfica og nu det her. Sjovt hvordan alt går imod os efter ESL.Steen post=146976 skrev: Angiveligt bliver første kamp på Bernabeu i stedet, da man har to kampe i samme by på den samme uge - Atletico får fordelen da de er spanske mestre …. Så blev det endnu svære end det i forvejen var
Jeg fatter ikke hvorfor man så ikke bare bytter kampdag med et af de to andre opgør? Det er vel langt mere fair? Har dog ikke læst UEFAs regelsæt, men det virker latterligt!Kiwes post=146977 skrev:
Har jeg også læst. ATM får fordelen fordi de er spanske mestre - min røv. Først farcen med at vi trækker Benfica og nu det her. Sjovt hvordan alt går imod os efter ESL.Steen post=146976 skrev: Angiveligt bliver første kamp på Bernabeu i stedet, da man har to kampe i samme by på den samme uge - Atletico får fordelen da de er spanske mestre …. Så blev det endnu svære end det i forvejen var
Men man kan da håbe at Carlo har lært lektien og stiller med Valverde, Rodrygo og bringer Camavinga i spil også.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Det kan kun blive bedre denne gang. Så lige holdet vi startede med sidste sæson i returen :s - det var jo helt henne i vejret. Og ja det rigtigt, hvis nogen skulle have glemt det, Vini spillede højre wingback.Ramos4 post=146979 skrev: Vi får vanvittigt svært ved at bryde Chelsea op. Det bliver sgu lidt pinligt, at ryge ud til dem to år i træk :/
Men man kan da håbe at Carlo har lært lektien og stiller med Valverde, Rodrygo og bringer Camavinga i spil også.
gyazo.com/b22454e0a3ef3bba3378591ff4e09c48
Det var under Zidane og ikke Ancelotti.. Der var flere fejl i den opstilling: Hazard var slet ikke klar og var mentalt stadig Chelsea spiller...Ramos var skadet/ude af form... Vinicius var på en uriaspost af en plads...Kiwes post=146981 skrev:
Det kan kun blive bedre denne gang. Så lige holdet vi startede med sidste sæson i returen :s - det var jo helt henne i vejret. Og ja det rigtigt, hvis nogen skulle have glemt det, Vini spillede højre wingback.Ramos4 post=146979 skrev: Vi får vanvittigt svært ved at bryde Chelsea op. Det bliver sgu lidt pinligt, at ryge ud til dem to år i træk :/
gyazo.com/b22454e0a3ef3bba3378591ff4e09c48
Håber Ance lægger ud med lidt dynamik på midtbanen: Cama-Modric-Fede , men det ender selvfølgelig med de gamle travere Kroos og Case. Og nå han så endelig sætter Cama og Fede ind når der mangler et kvarter af kampen skal vi nok gjort rent bord alligevel ;-)
Kan jeg også læse. Jeg tror desværre ikke den holder. Der blev refereret til 2019 mener jeg hvor City og United var i samme situation - den blev ændret.Steen post=146987 skrev: Spanske medier mener, at man stadig får lov til at spille returopgøret på Bernabeu. Fornuften vil i hvert fald sejre, hvis de får ret.